Dixon 16.09.2004 20:47:40 | |
---|
Mitä mieltä olette OLP bassoista, saako siitä rahoilleen vastinetta? Ainakin ne mainostavat, että niissä olisi aidot musari humpuukkerit. |
Johannes_t 16.09.2004 21:54:11 | |
---|
Muutaman kerran "ohimennen" kokeillut ja ihan päteviltä bassoilta OLP:t ovat vaikuttaneet. Mutta miten mulla on semmonen muistikuva, että niissä olisi EMG:n mikit? |
magic 16.09.2004 22:09:29 | |
---|
|
spp 17.09.2004 11:09:25 | |
---|
..Hate myself again.. |
Basismi 17.09.2004 11:24:23 | |
---|
OLP tekee näjemmä nykyään Spectorin kopsujakin. Eivät ole hinnan kiroissa. Lähes järjestään uudet halpisbassot mitä olen koittanut on olleet vähintään kohtuullisia soundiltaan, käteen sopivia ja muutenkin asiallisesti tehtyjä pelejä. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Ylläri 17.09.2004 11:49:44 | |
---|
OLP tekee näjemmä nykyään Spectorin kopsujakin. Eivät ole hinnan kiroissa. Juu, itsekin olen niihin kiinnittänyt huomiota. Ajattelin että voisin ehkä joskus jopa heräteostaa sellaisen, jos oikein halvalla tulee vastaan. Vaikka vain koristeeksi, tuo Spectorin muotoilu kun on minua aina kovasti viehättänyt. Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Se on muuten juurikin tuo Spector-mallinen OLP, jossa oli EMG:t kiinni. Varabassoksi olen miettinyt. |
Basismi 17.09.2004 16:08:04 | |
---|
Se on muuten juurikin tuo Spector-mallinen OLP, jossa oli EMG:t kiinni. Varabassoksi olen miettinyt. Varmaan tampereen musiikissa, vai mikä siinä anttilaa vastapäätä on? It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Johannes_t 17.09.2004 16:28:39 | |
---|
Varmaan tampereen musiikissa No sielläpä siellä. En mä hirveästi muissa Treen liikkeissä käykään. |
ChiliTikka 11.02.2008 21:16:48 | |
---|
Jos olp bassossa ei ole samanlainen saundi kun aidossa musarissa, eikä olpssä oo samat mikit ku stinkussa ni eikö aika lailla saman saundin saa ku hankkii thomanilta sen mikin mitä stingrayssä nykyää käytetää ja laittaa siihen? http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_smb4a_ebasspickup.htm tommoihan se suurin piirtein on? |
Teijo K. 11.02.2008 21:36:45 | |
---|
Kolmea OLPpia olen testaillut ja kahdessa oli kiero kaula. Voi olla että tänne periferiaan oli lähetetty huono erä tai sitten mulla oli vaan huono OLP-karma. "Veltto rysäkeppi"
http://www.crownaudio.com/mic_web/onemic2.htm |
NikoK 12.02.2008 09:35:03 | |
---|
itselläkin tuo olp mm3 5-kielinen, hintansa väärti ollut kyllä, maksoi n. 400 Kokkolan laitevälityksestä ja olen kyllä tykännyt... |
Antti K. 12.02.2008 12:31:29 | |
---|
Jos olp bassossa ei ole samanlainen saundi kun aidossa musarissa, eikä olpssä oo samat mikit ku stinkussa ni eikö aika lailla saman saundin saa ku hankkii thomanilta sen mikin mitä stingrayssä nykyää käytetää ja laittaa siihen? http://www.thomann.de/fi/seymour_duncan_smb4a_ebasspickup.htm tommoihan se suurin piirtein on? Mulla oli OLP MM-2:ssa Nordstrand StingRay-mikki, kloonattu StingRayn etuaste ja aidot 79 StingRayn potikat. Tein siihen itse vielä string-thru reiät tallaan/bodyynkin. Ei ollut aidon väärtti. Sattui tuo vertauskohta olemaan vieressä. Lisäksi mulla oli 5-kielisiä tony Levin Signatureja 2 kpl (ensimmäisessä meni kaula kieroksi). se toinen oli ihan jees peli, mutta ei se StingRayn korvaaja ollut. Mikki/etuaste ihan erilaiset kuin StingRayssa, kieliväli 16mm (StingRay5:ssa 17,5mm). Hyvän näköinenhän se oli loimuvaahteraviilullaan. Aito on aito, mutta tärkeintä ei loppukädessä ole instrumentti vaan se mitä soittaja sillä saa aikaiseksi. Jaco Pastorius olisi kuulostanut hyvältä (jos tykkää sen tyyppisestä) vaikka olisi soittanut kiinalaisella bassolla. * hymiö * Kauneus on katsojan silmissä ja soundi on soittajan korvissa! |
ChiliTikka 14.02.2008 19:09:08 | |
---|
onko missään pääkaupunki seudun musiikkiliikkeessä 4-kielisiä olp stingray kopio bassoja??? |