lindo 16.09.2004 20:34:48 | |
---|
Mikä mikki pitäis laittaa Startoon että sais enemmän Les Paul tyylisen muhkean rokki soundin, kun sen pitäis olla kuitenkin ykskelasen näkönen :O I don't belive anything, if i don't see it first |
85423321 16.09.2004 20:38:24 (muokattu 16.09.2004 20:40:44) | |
---|
Seymour Duncan Little 59? "This little brute was designed to impart all of the warm, smooth tone of an old 1959 Patent Applied For humbucker in a direct replacement, single coil size. It possesses an even, dynamic response, and its adjustable pole pieces allow the guitarist to fine tune the string balance and dial in just the right amount of punch. A whole set of Little '59s will deliver a rich, open sound: or a bridge Little '59 matched up with Duckbuckers™ in the neck and middle will provide a best-of-both-worlds '59 Les Paul®/'57 Strat® tone." George W Bush: "I know the human being and the fish can coexist peacefully." |
Kassu 16.09.2004 20:39:34 | |
---|
Seymour Duncan Little '59! Kyllä murisee, yksikelaisen kokoinen ja kauniin näköinen! Itseltäni moinen löytyy. Yksinkertaiset kytkennät ja kaikki. |
Kassu 16.09.2004 20:40:25 | |
---|
www.seymourduncan.com On nuita muitakin minihumbuckereita, kuuntele ääninäytteitä. Siis mm. Hot rails, cool rails jne. |
Hohhoijaa 16.09.2004 20:45:19 | |
---|
Mää aattelin mun Stratoon Hot Railseja. "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!" |
Kassu 16.09.2004 20:46:24 | |
---|
Mää aattelin mun Stratoon Hot Railseja. Mun mielestä niistä ei ainakaan kovin vintagesoundeja lähde, '59 on hiukan rokimpi, hot rails enemmän hevimörssäys mun mielestä. |
Härski 16.09.2004 20:57:16 (muokattu 16.09.2004 20:57:47) | |
---|
Mun mielestä niistä ei ainakaan kovin vintagesoundeja lähde, Kuka on hakenut vintagesounia? '59 on hiukan rokimpi, hot rails enemmän hevimörssäys mun mielestä. Kyllähän Hot railsilla jos jollain soitetaan nimen omaan Rockia. Keski- ja hivenen myös alapää painoitteinen Hot rails on myös resursseiltaan oiva heavyyn, mutta Rockia kautta linjan tuolla nimenomaan soitetaan. |
lindo 16.09.2004 21:01:39 (muokattu 16.09.2004 21:05:30) | |
---|
Ja se on sitten tällanen http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … 91n_wh_gitarrenpickup_prodinfo.htmlAika äijän näkönen :) Näyttääkö toi ykskelaselta? ;) Kiitos, laitetaan mietintään. Hehe, unohdin painaan että LÄHETÄ, ja menin tekemään muuta, ja näköjään sillä välillä tuli muitakin kirjotuksia. Niin ja tarkotin siis STRATOO en startoon, mutta kaikki vissiin tajus mistä on kyse :) I don't belive anything, if i don't see it first |
Hohhoijaa 16.09.2004 21:01:46 (muokattu 17.09.2004 10:03:21) | |
---|
Kuka on hakenut vintagesounia? Niin just! Kyllähän Hot railsilla jos jollain soitetaan nimen omaan Rockia. Keski- ja hivenen myös alapää painoitteinen Hot rails on myös resursseiltaan oiva heavyyn, mutta Rockia kautta linjan tuolla nimenomaan soitetaan. Hyvältä kuulostaa. "I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!" |
PJS 16.09.2004 21:02:02 | |
---|
Kuka on hakenut vintagesounia?
Kyllähän Hot railsilla jos jollain soitetaan nimen omaan Rockia. Keski- ja hivenen myös alapää painoitteinen Hot rails on myös resursseiltaan oiva heavyyn, mutta Rockia kautta linjan tuolla nimenomaan soitetaan. Kuumat kiskot rokkaa! Itellä löytyy sellaset straton tallasta ja ne kyllä tomii 'eavy roch musiikissa Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |
Härski 16.09.2004 21:08:49 | |
---|
Hyvältä kuullostaa. Ensinäkin: kuulostaa. Ja sitten: Jos omistat jo Hot Railsin, mutta kaipaisit hieman sitä särmää siihen, mutta että kuitenkin se soundi ja mulkku pysyy siinä menossa, niin suosittelen testaamaan JB Jr.:n. Siinon yläpäätä kans, eli pinchit ja muuta systeemit onnaa betreemmin. |
kimmokel 16.09.2004 21:45:24 | |
---|
Mulla on juuri tuo JB Jr. Hyvät soundit tuli kyllä kun sen vaihto tallaan. Paremmalla vahvistimella tulisi ero varmasti kyllä vielä paremmin esiin. |
lindo 16.09.2004 22:14:47 (muokattu 16.09.2004 22:16:15) | |
---|
Ensinäkin: kuulostaa. niin suosittelen testaamaan JB Jr.:n. Siinon yläpäätä kans, eli pinchit ja muuta systeemit onnaa betreemmin. Mikä toi JB Jr. sitten on? EDIT: näköjään SD mikki sekin oli. Seymouren kaveri soittelee tollasta kevyttä meininkiä vaan kaikilla mikeillä. Ois ollu kiva kuulla miltä kuulostaa kunnon tsunkka tsunkka säröllä. Niin ja muuten tuo HotRails on kyllä jo vähän liian metallin näkönen mikki meikälle... I don't belive anything, if i don't see it first |
lindo 17.09.2004 08:16:51 (muokattu 17.09.2004 10:17:55) | |
---|
Tuli muuten mieleen että mikäs ois DiMarzion vastaava mikki? Tässä kun on nyt keskitytty vaan Seymour Duncaniin, ja parhaillaan kitaroissani on kaikissa DiMarzion FS1 mikit. Sellanenkin tuli myös mieleen että kun kaikesta kamasta on aina olemassa ns. "EI merkki" kamaa, niin onko mikeissä sellasiam jossa ei maksa tuo merkki niin paljon. Tää on nyt varmaan tyhmä vertaus mutta DiMarzion ja Seymour Duncan on vähän niinkun Gibson ja Fender, eikö? Niin mikä ois mikkien Ibanez tms. I don't belive anything, if i don't see it first |
Penasol 17.09.2004 09:42:11 | |
---|
Tuli muuten mieleen että mikäs ois DiMarzion vastaava mikki? Tässä kun on nyt keskitytty vaan Seymour Duncaniin, ja parhaillaan kitaroissani on kaikissa DiMarzion FS1 mikit. Sellanenkin tuli myös mieleen että kun kaikesta kamasta on aina olemassa ns. "EI merkki" kamaa, niin onko mikeissä sellasiam jossa ei maksa tuo merkki niin paljon. Tää on nyt varmaan tyhmä vertaus mutta DiMarzion ja Seymour Duncan on vähän niinkun Gibson ja Fender, eikö? Niin mitä ois mikkien Ibanez tms.
Eikö nuo Kent Armstrongit ole vähän halvempia? http://www.kentarmstrong.com/ "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
booster 17.09.2004 09:55:27 (muokattu 17.09.2004 09:56:10) | |
---|
Itselläni on lil' 59 straton tallassa, toimii hyvin puhtaissa, rokissa ja ehkä vähän rankemmissakin jutuissa. Hot railsia en ole itse kokeillut, mutta otaksuisin sen olevan jotakuinkin samanlainen. JB jr on todella hyvä ja erotteleva rankkoihin soundeihin, mutta minusta se ei oikein sovellu kevyempiin rock-säröihin saatikka puhtaisiin, koska siinä on sitä yläpäätä niin paljon. IMO, YMMV, JNE. Kent Armstrong -mikit kannattaa tosiaan testata, maksavat uutena puolet Duncanin hinnoista. Maahantuoja on Millbrook, www.millbrook.fi . Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
lindo 17.09.2004 10:19:37 | |
---|
Juu noi näyttääkin vähän halvemmalta. Kiitos. I don't belive anything, if i don't see it first |
SURf 17.09.2004 11:48:08 | |
---|
Kent Armstrong -mikit kannattaa tosiaan testata, maksavat uutena puolet Duncanin hinnoista. Maahantuoja on Millbrook, www.millbrook.fi . Samaa mieltä. Mulla on kokemusta KA:n mikeistä nyt jo aika laajalti enkä ole vielä huonoon törmännyt. Todella hämmästyttävä hinta/laatusuhde. ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
MYYTÄVÄNÄ JIM REED SEMI-HOLLOW, KYSY |
"I didn't lie to you! I just... I just talked bullshit!" |
lindo 28.08.2005 00:44:44 | |
---|
Jumalauta! 16.09.2004 kyselin tätä mikkiasiaa, ja jo nyt tänään sain tuon Seymour Duncan Little '59 mikin asennetua!!! Jopa tuo forum sano että Huom! Olet kirjoittamassa yli 344 päivää vanhaan ketjuun! Ei menny edes kokonaista vuotta :P No vielä en oikeen päässyt oikeilla kamoilla kokeilemaan mutta ei ainakaan hurise niin paljon ku tavallinen yks kelanen. Vähän se ottaa silmään tuossa. I don't belive anything, if i don't see it first |