Aihe: Ei kahta ilman kolmatta, Johnny Ramone kuoli
1 2 3 4 5
Bonham
16.09.2004 12:07:43
RIP, ei muuta.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
doolittle
16.09.2004 12:29:58
Johnny on auttanut meikäläisen elämää montaa tuntemaani ihmistä enemmän. Auttoi ymmärtämään jotain olennaista musiikin perusasioista, ja hyvä perintö jäikin kaikkien nautittavaksi. Ainut republikaani, joka saa minulta lakin kouraan.
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
Umpihullu
16.09.2004 13:06:57
Just joo, joka jamppa tulee itkemään kuinka tärkeä jätkä hän oli mun elämässä, vaikka kukaan tuskin tunsi koko miestä. On se vaan ihmeellistä, että joka päivä kuolee tuhansia ihmisiä nälkään ja veden puutteeseen, eikä kukaan tule sanomaan että ne kuolleet vaikuttivat minun elämääni todella paljon. Ei siinä mitään, Ramones oli loistava bändi ja Johnny oli hyvä ja omaperäinen kitaristi, mutta sillä hyvä.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Jäsen X
16.09.2004 13:21:56
Kuka tää J-P Laitio-Ramone oikeen on??
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Il Brutto
16.09.2004 13:24:18

No perkele.
Lepäilköön rauhassa.
"Ite oot kermaperuna." -Dutteri IHKK #2
Angus
16.09.2004 13:28:16

Just joo, joka jamppa tulee itkemään kuinka tärkeä jätkä hän oli mun elämässä, vaikka kukaan tuskin tunsi koko miestä.

Monelle Johnny on varmasti ollut suuri syy esim. kitaransoiton aloittamiseen joka on taas voinut hyvinkin merkittävästi vaikuttaa henkilön loppuelämään, joten kyllä koen että Johnnyllä on varmasti ollut erittäin suuri merkitys monen ihmisen elämään.

On se vaan ihmeellistä, että joka päivä kuolee tuhansia ihmisiä nälkään ja veden puutteeseen, eikä kukaan tule sanomaan että ne kuolleet vaikuttivat minun elämääni todella paljon.

Miksi kukaan tulisi sanomaa, että joku henkilö vaikutti hänen elämäänsä jos ei ole edes koskaan kuullut tyypistä? Eihän tuossa mitään järkeä ole, eri juttu taas on jos on ollut esimerkiksi musikaalinen innoittaja tai muuten vaan suuri idoli jollekin.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Artu Pupunuss
16.09.2004 13:37:02
Inhaa.

Suomen virallinen Ramones-fani numero 1, Kauhajoen Kunnallislehden toimittaja ja parin Ramones-aiheisen kirjan kirjoittaja.
What doesn't kill you, makes you wanna die!
waihen84
16.09.2004 13:37:28
RIP :(

Just kun olen viime aikona kuunnellut niiden biisejä.
doolittle
16.09.2004 13:58:27
Just joo, joka jamppa tulee itkemään kuinka tärkeä jätkä hän oli mun elämässä, vaikka kukaan tuskin tunsi koko miestä. On se vaan ihmeellistä, että joka päivä kuolee tuhansia ihmisiä nälkään ja veden puutteeseen, eikä kukaan tule sanomaan että ne kuolleet vaikuttivat minun elämääni todella paljon. Ei siinä mitään, Ramones oli loistava bändi ja Johnny oli hyvä ja omaperäinen kitaristi, mutta sillä hyvä.

Niin, terveellä järjellä voi ihan itse miettiä, että puhutaanko täällä kenties ehkä enemmänkin näistä musiikillisista seikoista? Ja jos ne musiikilliset seikat dominoivat päivien sisältöä...taasko se jeesustelu alkaa.
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
Bonham
16.09.2004 14:03:48

Pohjanmaan poikia, armoton fani, kirjoittanut Ramoista 2 kirjaa, ylläpitää suurinta fanisaittia, tavannut bändin monasti jne jne...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
TVCasualty
16.09.2004 14:18:15

Ramones oli eka bändi mihin koskaan innostuin suuresti, rakastuin jopa. Niitten musiikki on aina vienyt eteenpäin kun on ollut maassa. Kiitos kaikesta, Johnny. Lepää rauhassa.
Angus
16.09.2004 14:28:55

Ramones oli eka bändi mihin koskaan innostuin suuresti, rakastuin jopa.

Sama juttu mulla.

Kiitos kaikesta, Johnny. Lepää rauhassa.

Samat sanat... kiitos Johnny ja lepää rauhassa.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
-Mickill-
16.09.2004 14:35:27
Ei tästä nyt tuu yhtään mitään, miten voi olla että 3 Ramonesin jäsentä kuolee kaikki näin lyhyen ajan sisällä.
Ei ole reilua, no ei voi mitään. Ramonesit soimaan vaan niin kyllä se siitä.

Johnny Ramone R.I.P.

Ainiin ja jaksamista myös Jari-Pekalle.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
Jytäurpo
16.09.2004 14:39:04
R.I.P.
Rock-N-Roll Records Ain't Selling This Year
Jani The Rock
16.09.2004 16:54:12

Tohtori määrää jälkiaborttia. Instrumenttina tietenkin pesäpallomaila, ehdassa Ramones-hengessä.
Don`t mess with the countryboys
ozz3
16.09.2004 17:09:17
R.I.P.
Mitä suotta haikailemaan prinsessaa ja puolta valtakuntaa, kun ei tiedä edes miten suudellaan
Ola_90
16.09.2004 17:27:02
Prkl. Lepää rauhassa Johnny.
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
Sperm Donor
16.09.2004 17:52:52
Tuli aikoinaan jätettyä jokunenkin skittasoolo biiseistä pois, näin se häipyy palanen kerrallaan yläkertaan, yksi kaikkien aikojen suosikkibändeistäni.
Lord of the strings
16.09.2004 18:00:16
En Ramonesia ole koskaan kuullut, mutta silti R.I.P Johnnylle.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)