Mikä ihme on tuo mystinen Günter? Siis, minulla ei ole mitään hajua. Valaiskaa, kiitos. |
Jarkko G. 16.09.2004 13:11:57 | |
---|
Mikä ihme on tuo mystinen Günter? Siis, minulla ei ole mitään hajua. Valaiskaa, kiitos. Googlee kirjoitat 'Nyrpä täkkiä päreeseen' .. eiku Gûnther ja vaikka ding dong niin eiköhän löydy tästä "Flavor of the monthista" juttua. "And in the end, the love you take Is equal to the love you make.." |
Varaani 16.09.2004 13:17:23 | |
---|
Ai, se on joku hiphop skenen parantaja... |
Basismi 16.09.2004 15:30:03 | |
---|
Mitä marshallin nuppeja sillä oli ku ei tuo kameramies kääntäny sinneppäin? Siis europen hepulla. Mitä?! Onko niitä erilaisia? It's hard to be humble when you're so fucking big! |
aivokuolio 16.09.2004 16:16:42 | |
---|
Hanna Pakarinen ja Egotrippi kuulostivat oikein hyviltä. Muu osasto ei sitten herättänyt tuntemuksia oikein mihinkään suuntaan. |
M.i.k.key 16.09.2004 17:29:38 | |
---|
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Kimmo72 16.09.2004 20:27:22 (muokattu 16.09.2004 20:38:51) | |
---|
Taidan ostaa sen uuden Europen :D Huh. Just tässä uutta Europea kuunnellessa ei voi kun ihmetellä. Kyllä on kaukana vanhasta Europesta. Täähän on melkeen jotain Numetallii tai muuta shittii. Kitaratki murisee ku jollain limppiskitillä. Eikä ole Joeyn äänikään enään oikeen kuosissa. Sanoisin että aika paska levy. Tämä siis mun mielipide.. EDIT:...paitsi toi reason biisi nyt oli ihan ok.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
tillotson 16.09.2004 20:33:16 | |
---|
unoklubi on vähän niinku dingo muinoin, samankaltainen äänikin sillä laulajalla.. |
Nimismies 17.09.2004 01:41:54 | |
---|
unoklubi on vähän niinku dingo muinoin, samankaltainen äänikin sillä laulajalla.. Jep, ja tälle varmaan nauretaan sitten muutaman vuoden päästä kuin Dingolle nauretaan nyt. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Solex 17.09.2004 09:04:32 | |
---|
Ei ole mielestäni reilua meininkiä että revitään kalliin lipun hinta ja soitetaan yleisölle nauhalta tulevaa musiikkia. Ok, rahat menevät hyvään tarkoitukseen mutta eikös suurimpana porkkanana toimi nimenomaan se, että ihmiset näkevät elävää musiikkia? Mikä alkossa on halpaa ja menee helposti päähän? No muovikassi tietenkin, hölmö! |
Vilhelmus 17.09.2004 09:07:05 | |
---|
Jep, ja tälle varmaan nauretaan sitten muutaman vuoden päästä kuin Dingolle nauretaan nyt. Kun kesällä näki kymmenien tuhansien laulavan Dingon biisejä mukana niin ei tullut mieleenkään bändille nauraa. "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
Tellervo 17.09.2004 09:26:45 | |
---|
Ei ole mielestäni reilua meininkiä että revitään kalliin lipun hinta ja soitetaan yleisölle nauhalta tulevaa musiikkia. Ok, rahat menevät hyvään tarkoitukseen mutta eikös suurimpana porkkanana toimi nimenomaan se, että ihmiset näkevät elävää musiikkia? Hyvä poingi. Itse ainakaan en maksaisi playbackista tieten tahtoen. Idiootiltahan se tuntuu pällistellä muusikoita, jotka vaan esittää musisoivansa. Voi helekkyvä helevetin hellurei! (Jani The Rock) |
Zammy 17.09.2004 09:29:53 | |
---|
Kun kesällä näki kymmenien tuhansien laulavan Dingon biisejä mukana niin ei tullut mieleenkään bändille nauraa. Vaikka minä näin 15 000 kuulijaa ihan fiiliksissä Scorpionsin keikalla niin en mä voinut välttyä huvittumiselta. Olen sitä mieltä että miljoonat kärpäsetkin voi olla väärässä, mun mielestä paska ei ole hyvää :) Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Risto Mustalisä 17.09.2004 09:38:33 | |
---|
Vaikka minä näin 15 000 kuulijaa ihan fiiliksissä Scorpionsin keikalla niin en mä voinut välttyä huvittumiselta. Olen sitä mieltä että miljoonat kärpäsetkin voi olla väärässä, mun mielestä paska ei ole hyvää :) Harvasta paska hyvää on.Tuskin noiden 15 000 mielestä Scorpions mitään paskaa olikaan.Sinun mielestäsi oli ,mutta se on vain sinun mielipiteesi.Minustakaan diggailijoiden määrällä ei ole vaikutusta siihen pidänkö jostain bändistä vai en.Ei silläkään jos niitä kuulijoita on 15000 - tai enemmän - tai vähemmän. Minusta Scorpions on hyvä bändi.Kannattaa toki tsekata 70-luvun tuotanto josta minun mielestäni ne helmet löytyy. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Zammy 17.09.2004 09:41:51 | |
---|
Harvasta paska hyvää on.Tuskin noiden 15 000 mielestä Scorpions mitään paskaa olikaan.Sinun mielestäsi oli ,mutta se on sinun mielipiteesi. Sait juonesta kiinni. Ainoa pointti olikin siinä, että Scorpions on minun mielestä huvittava, riippumatta siitä näänkö keikalla 15 000 tai 150 000 tai 150 0000 ihmistä. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Teijo K. 17.09.2004 09:52:50 | |
---|
Sait juonesta kiinni. Ainoa pointti olikin siinä, että Scorpions on minun mielestä huvittava, riippumatta siitä näänkö keikalla 15 000 tai 150 000 tai 150 0000 ihmistä. Joku muu voisi sanoa samaa mm. näistä: Dire Straits Pink Floyd Pantera Soilwork In Flames Jep, nappasin tuosta sun bändilistasta alkua. Ottamatta kantaa noiden bändien puolesta tai vastaan. Oikeaa mielipidettä ei ole olemassa, on vain erilaisia mielipiteitä. Siksi termit "paskaa" ja "bändille naureskellaan" on aika uskallettuja minusta. Mielipiteitä saa, ja pitääkin ilmaista. Ne tavat millä niitä ilmaistaan voisi minusta olla monesti harkitumpia. |
Zammy 17.09.2004 09:56:36 | |
---|
Joku muu voisi sanoa samaa mm. näistä Saa sanoa. Enhän mä mielipiteistä harmistu. Eikä tässä pointtina ollut mollata Scorpionsia, vaan lähinnä viittasin siihen Vilhelmuksen juttuun. Tärkein pointti on siis, että mun käsitystä mistään bändistä ei muuta se, että laulaako mukana 10 000 ihmistä vaikka kahden sijaan. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
Zammy 17.09.2004 10:00:47 | |
---|
Siksi termit "paskaa" ja "bändille naureskellaan" on aika uskallettuja minusta. Mielipiteitä saa, ja pitääkin ilmaista. Ne tavat millä niitä ilmaistaan voisi minusta olla monesti harkitumpia. Ja jos luet sen mun kirjoituksen uudestaan niin Scorpionsin en sanonut olevan paskaa. Sanoin vaan, että olen miljoonien kärpäsien kanssa eri mieltä siitä, että paska on hyvää. Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen. |
tillotson 17.09.2004 10:04:45 | |
---|
joitakin huvittaa erilaiset asiat.. Kyllä itteekin huvittaa kattoa esim. joitakin iron maidenin ja van halenin vanhoja videoita, ihan vaan sen takia kun ne on hassun näkösiä, en sen takia ettenkö jumppahevistä tykkäisi.. |
Nimismies 17.09.2004 10:25:31 | |
---|
Kun kesällä näki kymmenien tuhansien laulavan Dingon biisejä mukana niin ei tullut mieleenkään bändille nauraa. Itku olisi päässyt ainakin allekirjoittaneelta. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |