Aihe: Tilutus
1 2
Henko
15.09.2004 17:56:43

parhaiten ne kuuluu kun soittaa selkeästi ja ns. hyvin.
Älä saatana!
If it's too loud, you're too old.
Rakoni
16.09.2004 08:04:18
Tiluäänet tulee kun laitat middlet täysille ja pikkusen säröä kitaran kaulahumpparille.

Ei mulla mitään kaulahumbuckeria oo. Ainakaan mun tietääkseni. Tässäkö on syy?

Anteeksi jos on tyhmä kysymys.
Eemil
16.09.2004 13:55:37
Ei mulla mitään kaulahumbuckeria oo. Ainakaan mun tietääkseni. Tässäkö on syy?

No eipä oikeastaan. Nuo nyt oli semmoiset perusasetukset mitkä on usein käytössä. Toki nuo äänet saa kuulumaan tallamikilläkin tai ihan millä tahansa mikillä. Tiluttaahan jotkut skitsot espanjan Jorget akustisellakin. Eli ei tartte muuta kun soittimen ja sen soittotaitoa loppupeleissä.
striippi
05.01.2005 01:32:37
mää nyt lisään tämmösen tyhmän kysymyksen tähän viel... Mitä pikkaus tyylii kannattaa käyttää tos tilutukses? Itse oon koittanu economyl, mut se on vähän jäykän olosta... voiskohan joku antaa vinkkii.
toxic
05.01.2005 01:36:34
mää nyt lisään tämmösen tyhmän kysymyksen tähän viel... Mitä pikkaus tyylii kannattaa käyttää tos tilutukses? Itse oon koittanu economyl, mut se on vähän jäykän olosta... voiskohan joku antaa vinkkii.

Economya JA alternatee. Economya kannattaa käyttää yleensä kuvioissa, lickeissä ja miksei normaalissakin soitossa.

Ja jos se on jäykän oloista niin ei muuta ku reenoomaan :)
ejhfi
05.01.2005 07:09:59

Tärkeintähän soittamisessa on nimen omaan juuri tuo tilutus ...
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Jumina5/6
05.01.2005 08:49:29
Tai sitten istut pianon päälle.

Jolloin sen pianon omistava kaverisi repii "Johnsonisi" irti suutuspäissään, ja jäljelle jäävistä joulupalloistasi kantautuu galaxin toiseen nurkkaan asti heleä "hililililililiiiiiii".

Anteeksi.

Tosiasiassa, jyrkkä kompura vaan kehiin, ja vasta särön jälkeen. Ainakin MAngelon soundi kuulostaa mielestäni juurikin tältä.
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
Jack D
06.01.2005 04:14:41
opin muuten apaut 3 päivää sitten vetään 6 kielen sweepejä puhtaasti, tietenkin pitkän harjottelun jälkeen. en oo ikinä ollu itteeni näin tyytyväinen musisoinnissa. elo yhtä juhlaa.
Jesus did it for the chicks.
Skebaristi
06.01.2005 10:28:34

opin muuten apaut 3 päivää sitten vetään 6 kielen sweepejä puhtaasti, tietenkin pitkän harjottelun jälkeen. en oo ikinä ollu itteeni näin tyytyväinen musisoinnissa. elo yhtä juhlaa.

No voeh
"No niin, no joo" Pastilli?
Ze Kink
06.01.2005 13:05:42
Tosiasiassa, jyrkkä kompura vaan kehiin, ja vasta särön jälkeen. Ainakin MAngelon soundi kuulostaa mielestäni juurikin tältä.

Ainakin klinikallaan veti vaan tubescreamerin ja delayn kanssa. Mitään kompuroita ei ollut.
borsta
06.01.2005 14:07:10

mistä se on kiinni kuuluuko tiluäänet hyvin vai ei? Itellä ei tunnu kuuluvan erityisen hyvin..

Kokeile laittaa kaks piuhaa, jos soitat liian nopeesti niin se yks piuha menee tukoon. Mulla piti hommata jo kakskaulainen kitara.
Minkä saatana kylvää, sen hyrynsalmelainen korjaa.
simosiili
09.01.2005 17:55:42
Okke no täältä tulee nyt sitten erittäin tyhmä kysymys. Eli kun en noissa tilutuksissa ole kovin kunnostautunut niin aattelin kysyä, että mistä se on kiinni kuuluuko tiluäänet hyvin vai ei? Itellä ei tunnu kuuluvan erityisen hyvin.

opettele vittu soittamaa
roknroll
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)