Executioner 12.08.2004 01:19:31 | |
---|
...kyllä ne ihan itsepuolustusvälineistä käyvät... Tässä kohtaa suosittelisin kuitenkin jo nyrkkiä. Testattu on, ja paremmaksi on todettu. Itse en voi sietää pitkiä kynsiä itselläni, toisaalta senkin takia, että tulee tuota kitaraa soiteltua jonkin verran. Heti leikkaan jos alkavat vähänkin kasvaa liian pitkiksi. Explicit gore is what I need. |
Kassu 12.08.2004 17:17:20 | |
---|
Mun mielestä ihan käytännöllisyyden vuoksi lyhyet. En voi sietää muijia tai yleensäkkään valittajia, "ÄÄÄ täällon muurahainen" "IIIIIIK HÄMÄHÄKKI!!1" "YHYY mun kynsi lohkes". Kauheinta mitä voi muijalla olla on pureskellut kynnet. |
Satis 16.08.2004 02:15:48 | |
---|
Pah, pitkät kynnet on ihan syvältä. Eihän semmosten kanssa voi edes soittaa. "Omenan kohtalo on kara" |
Children Of Bodom 16.08.2004 16:15:12 | |
---|
Joillekin goottitytöille ne sopivat. Kaverillani on sellaset noin 2.5 sennttiset terotetut kynnet. Kaverin Iso-äidiltä saa myös piparia jos vain kehtaa kysyä. |
laulava_hamsteri 03.09.2004 10:34:42 | |
---|
lyhyet ja pureskellut kynnet ne olla pitää.. valkosta kynnessä ei ollenkaan ja sormet aina ihan kipeet ku verta valuu liian pureskelemisen takii :) "armon löydän mä sylistä synnin" |
kilju 03.09.2004 14:26:36 | |
---|
Jos on joskus ollut naisen harjoittaman väkivallan uhrina, tietää kyllä mihin niitä pitkiä kynsiä kasvatetaan. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
Surusilmä 06.09.2004 14:28:26 | |
---|
Mulla on suhteellisen pitkät kynnet...eikä ne haittaa mua ollenkaan...Mä tiskaan aivan yhtä hyvin kuin nakkisormetkin....Musta sormien/kynsien pureskelu on inhaa...Nii ja jos kynsi lohkeaa ni et sormee sattuu...mut se nyt mun kohdal johtuu varmaa siit et mul on heikot kynnet... |
Hot RedX 06.09.2004 18:55:19 | |
---|
niin kauan kun soittaa kitaraa pitää vasemman käden kynnet olla minimimittaiset. Ihmettelin monta vuotta, et miksen kasvata kynsiä, kunnes lopetin kitaran soittamisen ja kynsien kasvattamiselle ei ollut esteitä. Ja ne kasvoivat ja kasvoivat ja kasvoivat... Nyt on ihanaa lakata, viilata ja hoitaa kynsiä. Ne antavat kädelle sen naisellisuuden sekä hyvinhoidetun kuvan koko ihmisestä. Kynsistä on apua monessa pikkunäpertelyssä, korujen kiinnittämisessä ja solmujen avaamisessa. Kaikista kauheinta on, jos miehellä on pitkät kynnet! |
Shaha Hevi-Kondoma 12.09.2004 11:02:45 | |
---|
Hyi pitkät kynnet! pitkien kynsien alle kertyy vaikka mitä paskaa ja sitte saa kaiken maailman bakteeri tartuntoja. ja niillä on hankala soittaa.. Perskele mikä päivä... |
hörhö 12.09.2004 11:27:12 | |
---|
Minusta pitkät kynnet eivät ole edes mitenkään esteettiset naisilla tai miehillä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Dutteri 13.09.2004 17:30:14 | |
---|
Hmm... Mulla on sellaset ihan lyhyet kynnet. Muuten ovat kitaroinnissa tiellä... En ole vissiin ikinä pahemmin hoitanu kynsiäni. Jos minuun joku tykästyy niin ei se taida kynsistä olla kiinni... RATULIN TOHJO!!!!111!!!½½!!! IMIK #13 |
On kiva omistaa pitkät kynnet. Itsepuollustus tarvittaessa :D Sitten ne vasta haittaa, kun itseään raapiessa tulee verta tai naarmuja. CMX - Ei yksikään |
kilju 17.11.2004 15:43:15 | |
---|
Itsepuolustusta muka? Väkivaltaa, sanon minä! Väkivaltaa! "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
Lord of the strings 17.11.2004 17:35:33 (muokattu 17.11.2004 17:35:47) | |
---|
En voi sietää muijia tai yleensäkkään valittajia, "ÄÄÄ täällon muurahainen" "IIIIIIK HÄMÄHÄKKI!!1" "YHYY mun kynsi lohkes". Hähää! Tänään köksäntunnilla meijän keittiössä oleva tyttö ei voinut leikata kanaa, koska ei voinut koskea siihen. "Noku se on limanen! Hey daah!" Hyvin se sitä söi... "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Alttoviulisti 17.11.2004 20:25:57 | |
---|
Jaa-a, mä inhoon pitkiä kynsiä... enkä itseasias voi ees pitää pitkiä kynsiä, tuon soittimen takia. |
le grand noir 18.11.2004 12:32:45 | |
---|
Itsepuolustusta muka? Väkivaltaa, sanon minä! Väkivaltaa! Et näköjään tiedä vielä, et mikä on väkivaltaa ja mikä ei. CMX - Ei yksikään |
kilju 18.11.2004 14:23:12 | |
---|
Et näköjään tiedä vielä, et mikä on väkivaltaa ja mikä ei. Toivon todella, ettet performoi sitä minulle. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
Hevihörhö 18.11.2004 17:20:10 | |
---|
Mulla on ihan suht´ pitkät kynnet.Tai no joutuuhan niitä välillä leikkelemään kun ei ne koulussa oikein tykkää(elintarvike alalla kun olen). niin.. mulla kans sama, ja sitte vielä kun joskus menee korvaamaan poissaoloja tuonne koulun yhteydessä olevaan ravintolaan tai kahvilaan, niin monesti tulee sanomista jos on vaikka unohtanut poistaa kynsilakat.. Tummemmista väreistä kun pidän.. Minusta pitkät kynnet on ihan nätit, eikä välttämättä edes epäkäytännölliset. En vaan voi ite pitää näitä kovin pitkinä.. "Mitä sä koko ajan keuhkoot? Puhu kunnolla..." -Bonham |
le grand noir 18.11.2004 19:24:05 | |
---|
Toivon todella, ettet performoi sitä minulle. En minä nyt sellaista ihmiselle, josta pidän :) CMX - Ei yksikään |
Johnnyk 18.11.2004 22:17:06 | |
---|
Aaargh! Ihan kamalaa. Siis jos on tosi pitkät kynnet. To be honest, I don't know what I'm looking for |