aust 15.09.2004 09:21:21 | |
---|
Voi perkele että oli pelissä tempoa! Kyllähän nuo kanukit on uskomattoman kovia, ei siitä pääse mihinkään. Hieno Suomi, parempaan tuskin ois pystyny! An Elk. Kyy. |
Larry 15.09.2004 10:32:34 | |
---|
Loistava peli oli kylläkin. Kannatti valvoa! Vaikka dunkkuun tuli niin ainakin taisteltiin. Parasta oli kuitenkin T.Ruutu joka näytti mallia leijonille miten yksilötkin voi helpottaa tuskaa. Aivan mieletön individuaali effortti! Mika maali SAATANA! Leuat tipahti yöllä matolle kun Tuomon veto upposi etunurkkaan. NHL-työseisaus päälle ja Tuomo HIFK:iin ! ! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Rattata 15.09.2004 11:25:03 | |
---|
Parasta oli kuitenkin T.Ruutu joka näytti mallia leijonille miten yksilötkin voi helpottaa tuskaa. Aivan mieletön individuaali effortti! Mika maali SAATANA! Leuat tipahti yöllä matolle kun Tuomon veto upposi etunurkkaan. Joo, oli aika vaikeeta pidätellä ääntä ja olla herättämättä koko rappua, kun Tuomo näytti mistä kana kusee. Varmasti top3 maali! Aivan uskomaton suoritus! "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Parasta oli kuitenkin T.Ruutu joka näytti mallia leijonille miten yksilötkin voi helpottaa tuskaa. Aivan mieletön individuaali effortti! Mika maali SAATANA! Leuat tipahti yöllä matolle kun Tuomon veto upposi etunurkkaan. Oli kyllä mielettömän hieno maali!! Komesta kanukista ohi heittämällä ja lopuksi nätti veto ja kiekko Brodeurin selän taakse! with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
MrFunk 15.09.2004 15:48:13 | |
---|
Perkele!..perkele..mutta voitettiinhan me hopeeta..hyvä me. Kielet hauiksen mukaan... |
M1kk0 15.09.2004 15:56:23 | |
---|
Perkele!..perkele..mutta voitettiinhan me hopeeta..hyvä me. eihän siinä mitään mitaleja jaettu. Blow me up Mr.Spock! |
Bonham 15.09.2004 15:58:05 | |
---|
eihän siinä mitään mitaleja jaettu. Nii, ja hopea hävitään aina... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
gheisari 15.09.2004 16:25:25 | |
---|
Kanada vie... 3-2 Miten se menikään? Nyt olen n. 70e rikkaampi. |
Diagnostica 15.09.2004 18:58:28 | |
---|
Miten se menikään? Nyt olen n. 70e rikkaampi. Joukostamme paljastui petturi! ...tai viisas realisti. Itse veikkasin kanukeille vaan kahta maalia. "Tosimies on kuullut ukkosen jyrinän ja nähnyt hevosen paskantavan." |
Rakkikoira 15.09.2004 19:20:55 | |
---|
Joukostamme paljastui petturi! ...tai viisas realisti. Itse veikkasin kanukeille vaan kahta maalia. Itse veikkasin 4-2 Kanadalla. Toivon kuitenkin lopussa että Suomi tasoittaa. Ei auttanut. Ottelu ja turnaus alkaa olemaan unohdettu, ihan hyvillä fiiliksillä viime vuosiin nähden. "Ei enempää vois olla blues, ei enempää vois olla down" |
gheisari 15.09.2004 19:23:19 (muokattu 15.09.2004 19:23:44) | |
---|
Joukostamme paljastui petturi! ...tai viisas realisti. Itse veikkasin kanukeille vaan kahta maalia. Ei Laitoin Suomelle 4 ja 2, Khanadalaisille 3 & 2. |
Leper Messiah 15.09.2004 20:02:25 | |
---|
niinhän siinä sitten kävi..... vaikkakin tuo oli kyllä aikahyvin ennustettavissa. älkää silti luulko että olin kanadan puolella. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
aust 15.09.2004 21:08:52 | |
---|
Jokinen menee Sveitsiin Kloteniin, aluks neljän viikon soppari. Hyvä ettei HIFK saanu sitä ;) An Elk. Kyy. |
sirdickyj 15.09.2004 23:28:39 | |
---|
Tottakai olen nyt pettynyt, mutta pakko on muistaa, että World Cup -hopea on varmastikkin Suomen jääkiekkohistorian paras suoritus. Mahdollisuudet olisi ollut pidemmällekkin, mutta hopealle tultiin ja siitä on oltava ylpeä. Kiitos Suomi. Niin onkin, mutta eikö olekin kumma juttu että jotenkin mun mielestä taas oli se ihme maalaisasenne pelin jälkeen (ja jo vähän ennenkin) että "kyllä se nyt on tää finaalissa pelaaminen ja hopea kiekkohistoriaa jo sinänsä". Niinhän se tietysti onkin, mutta Kanadasta tekee voittajan juuri se, että niiden mielestä kiekkohistoriaa on vain ja ainoastaan voittaminen. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
ingle 16.09.2004 02:46:47 (muokattu 16.09.2004 02:47:50) | |
---|
Suomi hävis 2-3 tai 3-2 ihan sama, ei paljoo kiinnosta. Se on yks pommi päähän, nii se on siinä! If assholes could fly, this place would be an airport. |
HaloOfFlies 17.09.2004 08:40:33 | |
---|
Riku Hahl on nyt tehnyt HPK:n kanssa sopparin työsulun ajaksi. HPK:lle tulee ihan hyvä porukka kun sinne tulee mm. Jani Ritakin. Löytäisi mieluummin vaikka Jeesuksen. Tai Buddhan. Tai vittu vaikka kalkkunanpalvonnan, kunhan vain pitää manikyroidut kyntensä saatanan kaukana southern rockista. - Jani The Rock |
rc 29.10.2004 22:33:20 | |
---|
Ei aivan riittänyt Leijonilta. Hieno taistelu joka tapauksessa! Suomalainen jääkiekkoilu on kuitenkin noussut takaisin maailman huipulle. Kiitos Summasen! Annetaanko kenkää? Näin tehtiin. Nalle Puh nilettää |