Aihe: Mikrofonin ostoa.
1
kuurna
26.08.2004 12:32:51
Minkälainen laulumikki kannattaa ostaa?
Jostain olen kuullut että Sure-merkkiset mikrofonit olisivat erittäin hyviä ja laadukkaita..?
Niin ja mikki tulis ihan perus bändi-käyttöön, toisinsanoen perusrokin soittoon.
Locrian
26.08.2004 12:49:48 (muokattu 26.08.2004 12:50:31)
Haulla löytyy järjetön määrä juttua tästä aiheesta.Oletan että laulumikkiä pitäisi laittaa?

Shure 58 tai 57,Audix OM-2, Carol MUD-525, blaablaa...Kannattaa testata kaupassa että miltä se oma ääni kuulostaa minkäkin mikin läpi.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair... Tarvitseeko bändisi live-miksuuttajaa?Pistä viestiä.
Lapis
30.08.2004 12:10:13
http://www.shure.com/microphones/models/beta58a.asp

Pirun hyvä. Riippuu tietenkin tyylistä ja mausta. Tällä saa todella lämpimät soundit lauluun kunnon proximity-efektin ansiosta (J. Kääriäinenkin olisi kateellinen). Suosittelen. Itse oon testannu joskus AKG:n malleja ja mun mielestä niissä oli metallinen ja kova soundi. Mun mielestä!
Padre
07.09.2004 23:30:48
Paitsi että J.Kääriäinen on tyytyväinen omaan AKG:n mikkiinsä;).
Lapis
08.09.2004 10:29:31
Paitsi että J.Kääriäinen on tyytyväinen omaan AKG:n mikkiinsä;).

Vai niin? Kai se on makuasia ja en tietenkään testannut kuin paria mallia. Pitäiskö minunkin sitten vaihtaa AKG:hen????? :)
No en! Jorma sen sijaan vois testata Shurea.. :D
Locrian
08.09.2004 10:39:24
Vai niin? Kai se on makuasia ja en tietenkään testannut kuin paria mallia. Pitäiskö minunkin sitten vaihtaa AKG:hen????? :)
No en! Jorma sen sijaan vois testata Shurea.. :D

Tai sitte voi teipata piezot hampaisiin.En tiä toimiiko mutta aina kannattaa kokeilla. :)
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour
Lapis
08.09.2004 13:53:15
Tai sitte voi teipata piezot hampaisiin.En tiä toimiiko mutta aina kannattaa kokeilla. :)

Joo mutta pitäis olla langattomat. Ei oo oikein tyylikästä jos mikkipiuhat tulee suupielistä ulos... Vai pitäiskö sanoa hammaslangattomat?
Locrian
08.09.2004 14:12:28
Joo mutta pitäis olla langattomat. Ei oo oikein tyylikästä jos mikkipiuhat tulee suupielistä ulos... Vai pitäiskö sanoa hammaslangattomat?

Eikun just nimenomaan pitää tulla sellaiset kuolaimet.Tai sitten avaruusjatsiin olis toi langaton versio.Pistäis antenni päästä esiin.
-"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour
Lapis
08.09.2004 14:46:05
Eikun just nimenomaan pitää tulla sellaiset kuolaimet.Tai sitten avaruusjatsiin olis toi langaton versio.Pistäis antenni päästä esiin.

HAH HAH! :)
strophe
08.09.2004 17:03:59
Jos asutte Helsingin alueella tai välittömässä läheisyydessä, niin suosittelen lämpimästi Audiodivaria (www.audiodivari.com). Sieltä ostin oman AKG:ni puoleen hintaan täydellisessä kunnossa pakkauksineen. Siellä myös Panda osaa neuvoa...
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
Lapis
09.09.2004 13:49:37
Jos asutte Helsingin alueella tai välittömässä läheisyydessä, niin suosittelen lämpimästi Audiodivaria (www.audiodivari.com). Sieltä ostin oman AKG:ni puoleen hintaan täydellisessä kunnossa pakkauksineen. Siellä myös Panda osaa neuvoa...

Huippulinkki! Kiitos!
strophe
12.09.2004 21:23:53
Huippulinkki! Kiitos!

Näin tämä puskaradioperiaate toimii. Sain tuolla loistavaa palvelua, joten vuorostani palvelen tällä tavoin. Mutta tosiaan, kannattaa samantien ostaa jonkun Anttila-mikin sijasta tuollainen satasen vehje, sillä ne sitten myös kestävät pitkään eikä myöskään vituta, että on käyttänyt rahaa turhaan. Shuret ovat hintaluokassaan kehuttuja ja taitaapa olla juuri tuo malli 57, jota eniten suitsutetaan.
Volyymi korvaa puuttuvan taidon!
Latnemitnes
14.09.2004 16:31:16
juup, olen kuullut että tuo shure taitaa olla ainoa ostamisen arvoinen (hintaakin on mutta kannattaa kuulemma silti).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)