Aihe: Millä hän soittaa? Voitko kertoa.
1 2
Temetius
14.09.2004 14:49:59
http://www.fenderplayersclub.com/pdfs/lessons/flea_bass.pdf

Kun minä en tiedä, ei se tarkoita sitä, että sinä et tiedä. Eli jos tiedät millä beissillä toi mies soittaa niin kerro mulle niin ostan sen sulle.
Niskamies
14.09.2004 15:00:02
Meitsi on meshissä.
Temetius
14.09.2004 15:10:28 (muokattu 14.09.2004 15:12:51)
tossa videossa se soittaapi stingraylla tajusin just. nykyään soittaa moduluksella (seon kallis beissi)
Nyt voin ostaa itselleni ton stingrayn
Ylläri
14.09.2004 15:49:44
Nyt voin ostaa itselleni ton stingrayn

Eikös sun pitänyt ostaa se Niskikselle?
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Wil-J
14.09.2004 15:51:39
Eikös sun pitänyt ostaa se Niskikselle?

Niskis sanoi Modulus, totuus oli Stingray :P
Ylläri
14.09.2004 15:58:45
Niskis sanoi Modulus, totuus oli Stingray :P

Ahaa... Kyllä mahtaa Niskamiestä harmittaa!
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
Wil-J
14.09.2004 16:11:21
Ahaa... Kyllä mahtaa Niskamiestä harmittaa!

Varmasti! Olisi säästynyt siltä basson teettämiseltä ;)
Niskamies
14.09.2004 16:13:48
Mä mitään modulusta halua, Musari ois jeessimpi. Tuleekin mulle sitten perus jazzari eikä j+mm hirviötä.
Meitsi on meshissä.
Wil-J
14.09.2004 16:34:27
Jahaa, nyt se j+mm on jo hirviö :O
Johnny Buzz
14.09.2004 16:45:31 (muokattu 14.09.2004 16:46:17)

Mä mitään modulusta halua, Musari ois jeessimpi. Tuleekin mulle sitten perus jazzari eikä j+mm hirviötä.

Onkohan kieliä edelleen viisi vai onko tultu takaisin neljään? Ei pysy mukana tän Niskiksen vauhdissa, kun oli reilun viikon lomalla ja poissa koneen äärestä. Mieliteot näyttävät muutuvan tuuliviirin lailla. Mistähän suunnasta basismin tuulet puhaltavat ensi viikolla Niskistä kohti?
N_Bates
14.09.2004 16:53:37

missä viipyy uusi viestiketju aiheesta? Saaga kaipaa lisää osia!
Stein und Brötchen!
käki
14.09.2004 17:01:13 (muokattu 14.09.2004 17:03:52)
Totta puhuen Niskis voisi keskittyä harkittemaan, mitä oikeesti tarttee, vai tartteeko ollenkaan.

Ei se tosin mua häiritse, jos täällä suunnittelee omaa design-bassoa. En vaan jaksa ottaa kantaa asiaan, koska jokainen tehköön omien mieltymysten mukaan beisinsä itselleen sopivaksi.

Mulle riittää tehtaan 'ritsa' ja keskityn soitannon opetteluun, kun jaksan. Pohjimmiltaan olen laiska paska, joka ei nykyään juuri treenaa, koska en ole päässyt tähän mennessä soittamaan mitään teknisesti mullistavaa keikalla.

Tosin, tyhjällä oluttuopilla varmaan bändin jätkät heittäisivät, kun huomaisivat, että "eihän se saa menemään enää edes suoraa kasia oikein".

edit: taisin muuten juuri ottaa kantaa asiaan...
Viina, huumeet, tupakka, kahvi ja Manowar tappavat.
Vemmy
14.09.2004 18:04:22
Älkää ny Niskikselle irvailko, eihän tällä alueella ois ollu vuoteen yhtäkään uutta keskustelua ilman miestä, ku sbassomumot vaan dadaa ja hoitaa kaiken keskustelunsa siellä. Tietysti Niskis vois hiukan laajentaa kamakiinnostusrepertuaariaan, jotta saatais uusia merkkejä mukaan keskusteluihin, etenkin tuolla soitinosastolla vois vaihtaa jasson välillä johonki muuhun.
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
Ylläri
14.09.2004 22:22:22
Näihin Niskamiehen kamapähkäilyihin voi näppärästi kanavoida oman GASinsa. Kun ei itsellä ole varaa unelmiaan toteuttaa, niin on se hyvä että voi edes osallistua jonkun toisen hankkeisiin. Sitten kun Niskiksen basso joskus valmistuu, se tuntuu melkeinpä puoliksi omalta!
Niskamies
14.09.2004 22:26:35
Näihin Niskamiehen kamapähkäilyihin voi näppärästi kanavoida oman GASinsa. Kun ei itsellä ole varaa unelmiaan toteuttaa, niin on se hyvä että voi edes osallistua jonkun toisen hankkeisiin. Sitten kun Niskiksen basso joskus valmistuu, se tuntuu melkeinpä puoliksi omalta!

Hyvällä tuurilla mulla on basso jo enne joulua. Todennäköisesti ei:)
Meitsi on meshissä.
lxi
15.09.2004 00:03:15
Hyvällä tuurilla mulla on basso jo enne joulua 2007. Todennäköisesti ei:)
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
Vemmy
15.09.2004 00:14:33

Eikös tämä nyt vielä kanavoida silleen näppärästi, että ylipuhutaan Niskis ostamaan kaikkien G.A.S.-kamat (eli suositellaan sopivia vehkeitä) ja hommaamaan pirun iso treenikämppä, jonne mennään koko poppoo sitten soittelemaan ja vähän tesstailemaan ja tietysti sitten vielä pikkusen lainataan niitä kamoja keikalle että saadaan selvyys et miten ne toimii live-tilanteessa ja ja ja... Tai sitten ostetaan ne kamat pois pilkkahinnalla kuukauden päästä ja suositellaan uusia kamoja...

Älkääkä ny ainakaa sanoko, että sitähän te ootte täällä tehny jo pidemmän aikaa... ;)
Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin.
hemmo
15.09.2004 08:14:04 (muokattu 15.09.2004 08:15:28)

Älkää ny Niskikselle irvailko, eihän tällä alueella ois ollu vuoteen yhtäkään uutta keskustelua ilman miestä, ku sbassomumot vaan dadaa ja hoitaa kaiken keskustelunsa siellä.

Äläs nyt mollaa. Kyllähän me tehdään tänne pistohyökkäyksiä aika ajoin. Sam Other ehkä eniten, sbassonatsi kun on.

Niskiksen juupas-eipäs kamapolitiikka ei vaan ainakaan meikää hirveästi kiinnosta. Hän kun on aivan eri genren eli hihin edustaja, luulen.

Tosin Mega-miitissä oli ilahduttavaa huomata, että hänhän on aivan kehityskelpoinen soittaja, joka kehittyy soitonopettajansa myötä kaiken aikaa. Vielä kun oppisi esittämään mielipiteitään vähemmän provosoiden. Mutta senkin taitaa aika hoitaa.
Hani!
Keny
15.09.2004 09:14:21
Mä kyllä suosittelisin Niskikselle Musaria joko sitte neli tai viskielistä.Mulla noi molemmat ollu ja niilä pääsee kyl pitkälle ja taittuu mikä vaan.

Eks sul niskis oo se nauhaton jazzi niin pidät sen ja hommaat musarin.Sitte ajan kanssa katot joskus et jos jonkinlaisen haluu teettää käsityönä.
Älä hätiköi nyt sen takii et on vaan GAS päällä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)