Aihe: Hanoi Rocks/Beats & Styles, ei kiva.
1 2 3 4
Henko
13.09.2004 18:59:31

Et kattonu oikein. Se kitara on Zemaitis ja maksaa enemmän kuin Gibsonin Les Paulit (lukuunottamatta jotain yberharvinaisia vintage lespoja).

Andylla on muistaakseni Luodon Pasin tekemä Les Paulkin.
If it's too loud, you're too old.
Sperm Donor
13.09.2004 21:09:04
Ihan hauska juttuhan tuo on, mitä moisesta nyt herneitä vetämään?!
mrbarfly
14.09.2004 01:16:11
Ihan hauska juttuhan tuo on, mitä moisesta nyt herneitä vetämään?!

Aivan, oman käsitykseni mukaan Andy & Mike ovat vaan menneet vetäsemään tuon kun on pyydetty - aika hauskaa että itse artistit osaavat ottaa oman asemansa otsa vähemmillä rypyillä ja enemmän pilkettä silmäkulmassa kuin 95% faneista - molemmat peukut ylös äijille että tekevät tälläistäkin ! Monroen Cool Sheiks-vierailut olivat aikoinaan aika samaa osastoa, ja niistäkin miehen fanit tuhisivat x) Tukehtukaa pellet :p

Hmm, on se kumma että vanhojen ukkojen pitää näyttää mallia avarakatseisuudessa !
Dedley Rattle
14.09.2004 12:26:42
totta kai se ny on varmaan pitkälti rahakysymys, ku rupee fyffet loppuu niilläkin.
-Mickill-
14.09.2004 12:54:11
WTF?! Tää Renegade biisihän on aivan loistava, näin videon kerran ja olin heti myyty. Ilman Monroen osuuksiakin biisi olisi ihan menevä mutta nyt se on täydellinen kun siellä on skebat&huuliharput megessä. Onko jengillä havaintoa tuleeks tästä biisistä sinkkua ulos vai pitääkö ostaa koko Beats And Stylesin levy saadakseen tää ralli itselleen??
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
RawknRawl
14.09.2004 15:08:24
Juuri näin. Veto on hieno. Aivan öövertarttuva kertsi. Siis lajissaan suoraa huippua. Vetäkää perässä tokekasvot. Ei aina hei niin vakavasti hei jooko hei.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
Rattata
14.09.2004 19:08:55
En mä sitäkään tajua, että jos joitain biisejä kritisoi, niin heti tulee sanomista että "älä ota vakavasti". Jos jonkun mielestä jokin on vaan huono, niin sillon se vaan on huono. The Hives, The Darkness, SOAD...siinä pari bändiä jota myöskään ei kannata ottaa niin vakavasti, mutta joka on kuitenkin hyvää. En minä vakavamielinen ole, enkä usko että muutkaan tätä biisiä kritisoiva on. Musiikki ja huumori sopivat loistavasti yhteen. On tässä hyvääkin: saksofoni, huuliharppu ja se lopun vähän reggae meininkinen kohta kuulosti oikeasti hyvältä.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
paranoid android
14.09.2004 20:14:50
En mä sitäkään tajua, että jos joitain biisejä kritisoi, niin heti tulee sanomista että "älä ota vakavasti". Jos jonkun mielestä jokin on vaan huono, niin sillon se vaan on huono. The Hives, The Darkness, SOAD...siinä pari bändiä jota myöskään ei kannata ottaa niin vakavasti, mutta joka on kuitenkin hyvää. En minä vakavamielinen ole, enkä usko että muutkaan tätä biisiä kritisoiva on. Musiikki ja huumori sopivat loistavasti yhteen. On tässä hyvääkin: saksofoni, huuliharppu ja se lopun vähän reggae meininkinen kohta kuulosti oikeasti hyvältä.

Niinpä. Kappale on yksinkertaisesti aivan kauhea. Minun mielestäni. Ja sitä ei todellakaan voi ottaa tosissaan.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Kassu
14.09.2004 20:37:15
The Hives, The Darkness, SOAD...siinä pari bändiä jota myöskään ei kannata ottaa niin vakavasti, mutta joka on kuitenkin hyvää.

Kyllä mun mielestä The Darkness on vakavastiotettava bändi, vaikka lavashowt ovatkin hiukan läpällä vedettyjä. Jätkät osaavat tehdä musaa, laulaa sekä soittaa. Sellainen on kunnon rokkibändi.
Jurza
14.09.2004 22:29:45

ja se lopun vähän reggae meininkinen kohta kuulosti oikeasti hyvältä.
Raiskausta sanon minä.....
"Yvan Eht Nioj! You've gotta love that crazy chorus!" -Homer S.
Blue Moon
15.09.2004 07:53:58 (muokattu 15.09.2004 08:00:04)

mr. barfly: Hmm, on se kumma että vanhojen ukkojen pitää näyttää mallia avarakatseisuudessa !

Jep, just näin, porukoiden pitäis ehkä Andyn sanoin "broaden their spectrum".

Väitän vielä että toi biisi on jengin mielestä "paskaa" ainoastaan sen takia "koska eihän se ees oo rokkia". Tää maa on vissiiin henkisesti ihan sama Suomi, kuin Hanoi Rockin aloittaessa, "vitun meikkipellehomot" jne...
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
paranoid android
15.09.2004 14:10:40
mr. barfly:

Jep, just näin, porukoiden pitäis ehkä Andyn sanoin "broaden their spectrum".

Väitän vielä että toi biisi on jengin mielestä "paskaa" ainoastaan sen takia "koska eihän se ees oo rokkia". Tää maa on vissiiin henkisesti ihan sama Suomi, kuin Hanoi Rockin aloittaessa, "vitun meikkipellehomot" jne...

Minusta se on paskaa sen takia että se on yksinkertaisesti niin huono. Taustat ovat surkeat, laulajien ääntämys (ei Monroen) aivan kauheaa ja biisi on sävellyksellisesti erittäin huono.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
jigsore
15.09.2004 15:21:45

Ihan vekkuli biisi. On tää nyt parempi kuin se Dänin kanssa tehty körsö jollotus.
"'Hey! Cheesefuck! Gimme some food!" IHKK #8
Anonymous-jazz
16.09.2004 01:18:11

En vaan tajua miks ne lähtee mukaan.

Kuka muistaa joskus 90-luvun puolessa välissä XL5:n levyllä Andy McCoyn kitarasoolon :)
Teemujazz
Spiralmind
16.09.2004 01:46:02

Mun mielest toi biisi on HUONO. Ekan melkein minuutin sitä just jakso kuunnella mutta sitten toivoi vaan että 'lopu jo' kun 'biisi' vaan jatkuu ja jatkuu toistaen ja toistaen sitä ärsyttävää sönkötystä. Ja minä olen kaikkiruokainen musiikkilajien suhteen, joten kyse ei ole siitä.
All Hail Discordia!
Sperm Donor
16.09.2004 21:23:36
Jotainhan tossa biisissä täytyy olla kun se aiheuttaa näin paljon keskustelua ja jakaa kahtia mielipiteet.
Spiralmind
17.09.2004 18:37:43

Jotainhan tossa biisissä täytyy olla kun se aiheuttaa näin paljon keskustelua ja jakaa kahtia mielipiteet.

Se on Hanoi Rocksin mukana olo tollasessa sonnassa.
All Hail Discordia!
Blue Moon
17.09.2004 18:49:03 (muokattu 17.09.2004 18:50:54)

Se on Hanoi Rocksin mukana olo tollasessa sonnassa.

Hanoi Rocksin reinkarnaation tekemiset on sun mielestä oleellisesti parempia kuin tää Beats & Styles - veto?
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
meanbone
17.09.2004 19:20:52
Juu hyvä piisi oli. Mukavia elementtejä. Huomattavasti parempi, kuin suorastaan ärsyttävä Beats And Stylesin dynamite. Rokkasi hyvin ja diggasin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)