Jailbird 12.09.2004 18:15:12 | |
---|
ehdottomasti: Hurriganes- Hold me tight Hurriganes- money. on myös kova. |
monotone 12.09.2004 20:33:10 | |
---|
Peter Sellers sings The Beatles! Tietenkin. "Patriotism is the last refuge to which a scoundrel clings." |
1960-1980 12.09.2004 22:07:14 | |
---|
Kari Peitsamo - Balladi Kari Peitsamosta |
AP 12.09.2004 22:14:59 | |
---|
Ah, oli unohtua. Tietysti Eero, Jussi and The Boys -- Hunajainen. Eli A Taste of Honey alkuperäisnimeltään. Levytys on vuodelta -65 ja lauluosuudet suoritti Carola. Mutta Raittisethan nyt ovatkin 100% rock. K100 #7 |
Dr. Muff 12.09.2004 23:05:01 | |
---|
Stone Temple Pilotsin Revolution on mun mieleen ja Pearl Jamin I've Got A Feeling. Ai niin, kaikki Jiri Nikkisen ja Gliftersin Beatles 'coverit' on tosi hyviä. I Smell Urine |
2541 13.09.2004 00:01:07 | |
---|
Cheap Trick: Day Tripper Cheap Trick: Magical Mystery Tour 801: Tomorrow Never Knows |
karkki 13.09.2004 14:55:41 | |
---|
Tässä on aika tiukkaa Beatles-coverointia. Eli kun Rollarit levytti ekaksi sinkukseen Lennonin ja McCartneyn heille kirjoittaman rallin I wanna be your man, niin Inmates sovitti samaan henkeen nipun muita Beatle-biisejä ja julkaisi näkemyksensä livelevynä. Reipasta meininkiä! (Sorry, biisinimien heittomerkit kääntyvät jostakin syystä kysymysmerkeiksi.) "In 1987, the leading French newspaper Libération organised a concert in Paris to commemorate the 20th anniversary of the Sgt Pepper album. They asked The Inmates to do that unique gig, bringing the dirty sound of stonesy R&B to the songs of The Beatles, like the Stones themselves did in 1963 when they covered I Wanna Be Your Man. ?Meet the Beatles? is the live recording of that memorable concert. The album was produced, as usual, by Vic Maile. The Inmates will play a few UK dates, to be announced soon, to promote the release. Track list: 1. LITTLE CHILD 2. I?LL GET YOU 3. SHE?S A WOMAN 4. YOU CAN?T DO THAT 5. DAY TRIPPER 6. BACK IN THE USSR 7. WE CAN WORK IT OUT 8. I WANNA BE YOUR MAN 9. SGT. PEPPER?S LONELY HEARTS CLUB BAND 10. BIRTHDAY 11. I SAW HER STANDING THERE 12. GET BACK 13. I?M DOWN" Tarjoa King Crimson -vinyylejä! |
Feggy 13.09.2004 15:42:50 | |
---|
ehdottomasti: Hurriganes- Hold me tight Hurriganes- money. on myös kova. Paitsi että Money on Barry Gordyn sävellys. Mistä tulikin mieleeni, mikä on paras Beatlesin tekemä cover? Itse äänestäisin ainakin Moneytä, Rock'n'roll musicia ja Bad Boyta. Less is more. |
Feggy 13.09.2004 15:44:07 | |
---|
Ah, oli unohtua. Tietysti Eero, Jussi and The Boys -- Hunajainen. Eli A Taste of Honey alkuperäisnimeltään. Levytys on vuodelta -65 ja lauluosuudet suoritti Carola. Mutta Raittisethan nyt ovatkin 100% rock. Niin ovat. Mutta Taste of Honey ei ollut biitlesin tekemä biisi myöskään. En kyllä nyt muista kenen se oli. Less is more. |
AP 13.09.2004 16:55:13 | |
---|
Niin ovat. Mutta Taste of Honey ei ollut biitlesin tekemä biisi myöskään. En kyllä nyt muista kenen se oli. Ai perkkele, näinpä muuten onkin. Ansaitsisit plussaa melkeinpä tiedollasi. Tässä mulla on The Boysin kokoelmalevy, ja sen kannessa toden totta biisintekijöiksi on nimetty B. Scott ja R. Marlow, suom. san. Jussi Raittinen. K100 #7 |
Ai perkkele, näinpä muuten onkin. Ansaitsisit plussaa melkeinpä tiedollasi. Tässä mulla on The Boysin kokoelmalevy, ja sen kannessa toden totta biisintekijöiksi on nimetty B. Scott ja R. Marlow, suom. san. Jussi Raittinen. No kas, mulla on edessä ihan sama levy, jos se on siis tämä uusi. Lällällää, kukasenytolikaan siellä kitarakamat-ryhmässä! Less is more. |
Silkki 13.09.2004 18:27:21 | |
---|
Jeff Healey - While My Guitar Gently Weeps Amen to that... Tosin alkuperäinen on parempi, mutta Jeffin veto on myös kova About Not Worth Writin' Home About |
juici 13.09.2004 19:12:55 | |
---|
Mistä tulikin mieleeni, mikä on paras Beatlesin tekemä cover? Itse äänestäisin ainakin Moneytä, Rock'n'roll musicia ja Bad Boyta. Dizzy Miss Lizzy ja Money ovat aika kovia. Twist And Shoutin ja Boysin voisi kans mainita. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Chemo 13.09.2004 19:23:48 | |
---|
mikä on paras Beatlesin tekemä cover? Mä äänestäisin Twist And Shoutia. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
pantzku 13.09.2004 19:50:32 (muokattu 13.09.2004 19:51:40) | |
---|
Mistä tulikin mieleeni, mikä on paras Beatlesin tekemä cover? Itse äänestäisin ainakin Moneytä, Rock'n'roll musicia ja Bad Boyta. Chuck Berrylle ajattelin itekin antaa ääneni, Roll over Beethoven on kyllä pirun onnistunut coveri. Siinä Beatlesin maaginen yhteissoitto ja laulu tuo vielä piirun verran lisää potkua hienoon rokkibiisiin. Siinä kiteytyy kaikki tuon ajan rokin elementit reilussa parissa minuutissa. Ei tätä enää paremmin voi tehdä. Muistaakseni Harrison ykkösvokalistina..
|
AP 13.09.2004 19:50:32 | |
---|
No kas, mulla on edessä ihan sama levy, jos se on siis tämä uusi. Lällällää, kukasenytolikaan siellä kitarakamat-ryhmässä! Juurikin tämä uusi "Suomi -rockin korkeakoulu". Parahultainen kokoelma. Jos nyt jätetään kehumatta sopivan leppoisat tekstit ja muu, pitää todeta että Boysin riveissä on vieraillut aika kovia soittajia, kuten Matti Oiling ja Hillel Tokazier. Melko paljon joukossa on toki cover-biisejä, noin yleisesti ottaen. Kun näitä nykyisiä idolseja katsoo, ei voi kuin ihailla tapaa jolla Jussi R on esiintyessään niin 100% sinut itsensä ja juttunsa kanssa, sen katsominen saa aina hyvälle tuulelle. Ja miehen musiikkitietouttahan ei voi kuin kadehtia. K100 #7 |
DJKaaos 13.09.2004 20:03:27 | |
---|
Ja miehen musiikkitietouttahan ei voi kuin kadehtia. Tää on kyllä niin tosi kuin vain voi olla. Ite oon muutaman kerran kysellyt Jussilta jotain ja se on varman ettei vastausta vaille jää. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
Aminohappo 13.09.2004 20:45:44 | |
---|
Helloween - All my loving Feuer frei! |
Feggy 14.09.2004 10:03:13 (muokattu 14.09.2004 10:03:59) | |
---|
Juurikin tämä uusi "Suomi -rockin korkeakoulu". Parahultainen kokoelma. Jos nyt jätetään kehumatta sopivan leppoisat tekstit ja muu, pitää todeta että Boysin riveissä on vieraillut aika kovia soittajia, kuten Matti Oiling ja Hillel Tokazier. Melko paljon joukossa on toki cover-biisejä, noin yleisesti ottaen. Kun näitä nykyisiä idolseja katsoo, ei voi kuin ihailla tapaa jolla Jussi R on esiintyessään niin 100% sinut itsensä ja juttunsa kanssa, sen katsominen saa aina hyvälle tuulelle. Ja miehen musiikkitietouttahan ei voi kuin kadehtia. Niin, Jussi osaa sanoa biisin jälkeen "Mitäs tykkäsitte?" silleen hyvin, ei lipevästi, vaan lupsakasti. Ööö...nyt tais mennä jo aika kauas otsikosta. Less is more. |
RawknRawl 14.09.2004 15:03:50 | |
---|
Steve Earle ja I'm Looking Through You on toimiva veto. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |