jhoik 12.09.2004 22:03:28 | |
---|
Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Vapaata tilaa myytävänä. |
kiss 13.09.2004 10:27:21 | |
---|
PERSKELE::::MISFITS JYRÄÄ:......::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::argh.............................................iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Il Brutto 13.09.2004 12:10:02 | |
---|
Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Kyllähän Dead Kennedys maistuu, suorastaan hyvälle, jos asian näin ilmaisisin. Viime aikoina tosin jäänyt vähemmälle kuuntelulle, mutta löytää silti tiensä soittimeen väliajoin. "Ite oot kermaperuna." -Dutteri IHKK #2 |
Errorist 13.09.2004 14:57:12 | |
---|
PERSKELE::::MISFITS JYRÄÄ:......::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::argh.............................................iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik Totta. Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Kennedyshän on yksi parhaista ns. vanhan liiton punk rockin saralla mm. Ramonesin, Misfitsin, Black Flagin, Minor Threatin, Pistolsien, Bad Religionin yms. kanssa. Eli perkeleen kova. Kill The Poor. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Oih, sehän on loistava! Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Ola_90 13.09.2004 19:20:22 (muokattu 13.09.2004 19:48:53) | |
---|
Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Dead Kennedys on aivan saatanan hyvä. Nyttenkin soi Buzzbomb. Muuten, kaikki varmaan tietää Pax Americanan, mutta ne jotka eivät niin käykääs ihmeessä http://www.mesta.net/mestamp3/artistit/?artisti=Pax_Americana Siinä on hyvä "underground" bändi. Edit: Perkele menin sitten tuon huonomman linkin vahingossa laittamaan. Tässä parempi: http://www.diypunk.net/pax/main/ "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
hanuristi 14.09.2004 10:26:03 | |
---|
Hei. Kuten joku teistä on ehkä/mahdollisesti saattanut arvata niin minä kuuntelen punk-musiikkia myös. Mites ihmisille uppoaa Dead Kennedys? Ite oon aikapaljon kuunnellu ko. poppoota viimeaikoina. Rakastan Dead Kennedysia!Aivan loistava!Jatkuvasti pyörii soitossa. "Nyt tuli Kekkilät housuun!"-Memmu
IHKK #1 , MEKKALA #6 |
master drieger 20.09.2004 16:05:15 | |
---|
Nää kaks asiaa ei yhteen kuulu... Kyllä kommunismi ja anarkia liittyy toisiinsa. Anarkismi on Marxin aate! |
Kapina 21.09.2004 15:33:33 | |
---|
Kyllä kommunismi ja anarkia liittyy toisiinsa. Anarkismi on Marxin aate! Niin no, Marxin mukaanhan sosialismin kehityttyä huippuunsa, kun eletään kommunistisessa yhteiskunnassa, ei valtiota lopulta enää tarvita... Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
kiss 22.09.2004 14:57:37 | |
---|
kuunnelkaa humppaa.....heh... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
murhaaja 24.09.2004 10:16:48 | |
---|
Hmh... Ihmiset ei tiedä mitään... Punkkareita on monenlaisia... On elämäntapa-punkkareita, tyylipunkkareita, jotka pukeutuu nittitakkeihin ja sellaisiin, ja musapunnkareita jotka vain kuuntelee punkkia... No mutta kumminkin, mä ainakin luettelen itseni punkkariksi tyylin, musamaun ja aatteiden perusteella... Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta. |
punkygirl 26.09.2004 00:00:09 (muokattu 26.09.2004 00:02:24) | |
---|
kuuntelen punkkia, soitan punkkia, kannatan punk aatetta. olen siis punkkari vaikka kuka sanois mitä. Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä.XD |
Huevos 26.09.2004 00:57:12 | |
---|
punk on hanurista. |
tommiot 26.09.2004 01:18:47 | |
---|
punk on hanurista. punk on parhautta. No... rokin ja hevin jälkeen ainakin. |
punkygirl 26.09.2004 14:09:46 | |
---|
punk on hanurista. punk on vapautta. Miksi norsulla on siniset shortsit? Koska punaiset on pyykissä. |
Kapina 26.09.2004 14:53:52 | |
---|
punk on hanurista. Hanurimusiikki on ah-niin-kaunista. Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Jani The Rock 26.09.2004 15:02:50 | |
---|
punk on vapautta. Jepjep, mutta vapaus on suuri vankila. Don`t mess with the countryboys |
toxic 27.09.2004 21:34:59 | |
---|
Hanurimusiikki on ah-niin-kaunista. HOho! Njää, punkki on kolmanteni mun "listalla" |
Kapina 28.09.2004 10:17:04 | |
---|
HOho! Njää, punkki on kolmanteni mun "listalla" Njää, mitkä sen ohittaa? Hanurimusiikki? Me sairastetaan sitä syöpää, pirukos sen nimi - ah, apatia! Sota apatiaa vastaan! |
Dilemma 28.09.2004 18:27:40 | |
---|
Kyllä kommunismi ja anarkia liittyy toisiinsa. Anarkismi on Marxin aate! Mihail Bakunin, Pjotr Kropotkin ja Pierre-Joseph Proudhon ovat nimiä, joille ennemminkin kannattaisi antaa kunnia anarkismista, ei niinkään Marxille. Googlella löytyy. "Jesus died for his own sins, not mine" |