Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Misfits/Samhain
1 2 3 4
Anza
10.09.2004 08:26:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Glenn Danzig on kyllä ehdottomasti yks parhaista laulajista ja Misfits ja Samhain loistavia bändejä! Onko täällä muita jotka on samalla kannalla?
 
Kaikki ei voi miellyttää...
master drieger
10.09.2004 08:29:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne on kovia kuin kivi..............
 
Anza
10.09.2004 09:32:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja mitä muuten ihmiset täällä pitää sellasesta bändistä kuin Exploited? Se on kovaa kamaa! Tuli vaa mielee...
 
Kaikki ei voi miellyttää...
master drieger
10.09.2004 09:34:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SE ON KOVEMPI KUIN KIVI!!!!!!!!!!!!!!!
 
Aleksi-serkku
10.09.2004 09:38:34 (muokattu 10.09.2004 09:40:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo!! Exploitedista minäkin tykkään! Tai en mä sitä paljon oo kuullu, mutta seki vähä on ollu kovaa kamaa! Joo!!
 
Trust me, I know what I'm doing! MEKKALA #4
Errorist
10.09.2004 18:13:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Misfits ja The Exploited ovat molemmat helvetin hyviä. Misfitsin sekä uudesta että vanhasta pidän. Molemmat omalla tavallaan hyvää.
 
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
jackcrow
11.09.2004 03:38:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

misfits on vittu niin kova bändi, että ei kovempaa (mulle henk koht.) vois ollakkaa. Samhain on myös perkeleen kova.
Glenn ei mielestäni ole tehnyt mitään paskaa materiaalia (julkisesti).
 
TÄLLÄ HETKELLÄ SUOMESSA: Erittäin perseestä on tämä misfits skull vouhotus, josta voi luultavasti osoittaa vain 69eyesin jätkiä, jotka leveilee niillä ku omalla logollansa.
Pistää iukan vituttamaan!
 
jossain helsingin ostarilla oli myytävänä vittu MISFITS JALKAPALLOJA. Ei jumalauta!
 
"the shift"
 
Jani The Rock
11.09.2004 09:27:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samhainiin en ole juuri tutustunut, mutta Misfits ja Exploited on saatanan kovia juttuja. Exploited oli tärkeä vaikuttaja silloin nuorena punk-kloppina ja kyllä ne levyt edelleen löytää kummasti tiensä soittimeen, kun oikeen vituttaa. Misfitsin vanhoja biisejä taas tulee veivattua bändin kanssa.
 
Don`t mess with the countryboys
mikko1
11.09.2004 10:19:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää topicci on mulle siltä osin ajankohtainen, että minä, joka oon aina dissannu tuota uutta misfitsiä, uskalsin ostaa Cuts From The Cryptin tuossa viime viikolla ja kyllä se suht vahvaa matskua on sekin.
 
.
TVCasualty
11.09.2004 12:35:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Glenn Danzigin musiikki on lähimpänä sydäntäni, Misfits/Samhain/Danzig tai sitten miehen sooloilut, on maailman parasta musiikkia minulle.
 
Misfits, siis se orig. bändi eli '77-'83, ei tämä nykyinen säälittävä jerry onlyn rahastuspaska, oli kovin punk-bändi mitä maailmassa oli/on/tulee olemaan, minulle ainakin.
 
Samhain taas oli sellaista, että sitä ei oikein pystynyt sanoilla kuvaamaan taikka genreihin jakamaan, se oli vaan Samhain ja Misfitsin kanssa mun maailmani kovimpia bändejä. Samhain wasn't just t-shirts...
 
Sitten Glennin nykyinen otus, Danzig, sekin on samalla linjalla mun mielessä Misfitsin ja Samhainin kanssa, loistavaa musiikkia mieheltä kuka ei ole vielä pystynyt minua pettämään musiikillaan.
Henko
11.09.2004 19:29:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovia on. Jos en väärässä oo, Samhain oli jenkeissä vähän isommallaankin kuin Misfits, vaikka Misfitsiltä enemmän klassikoita löytyykin. Joskus on tullut mietittyä että miksei siitä Samhainista loppupelissä tullut yhtä tunnettua, ja tultiin siihen johtopäätökseen että se oli vaan niin saatanan tylyä. Musiikillisesti, sanoituksellisesti ja asenteeltaan.
 
If it's too loud, you're too old.
jackcrow
11.09.2004 23:06:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samhain on just sellasta "haudankaivaus horror punkkii".
eli siis helvetin moista asennetta.
 
Anza
12.09.2004 10:45:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TÄLLÄ HETKELLÄ SUOMESSA: Erittäin perseestä on tämä misfits skull vouhotus, josta voi luultavasti osoittaa vain 69eyesin jätkiä, jotka leveilee niillä ku omalla logollansa.
Pistää iukan vituttamaan!

 
Mä oon kans kattonu ihan samaa. Koko ajan jos näkee 69eyesin kuvan jossain lehdessä, tai kadulla mainoksessa, ni näkee myös Misfitsin fiendskull logon. Yrittää varmaa pölliä sitä...
 
Kaikki ei voi miellyttää...
juici
12.09.2004 18:58:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon kans kattonu ihan samaa. Koko ajan jos näkee 69eyesin kuvan jossain lehdessä, tai kadulla mainoksessa, ni näkee myös Misfitsin fiendskull logon. Yrittää varmaa pölliä sitä...
 
Sama täällä. Heti tuli Misfits mieleen kun sen logon näin.
 
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
kiss
13.09.2004 10:29:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MISFITS TOIMII JA HEMMETIN HYVIN VAIKKEN PUNKKARI OLEKKAAN
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
jackcrow
13.09.2004 13:56:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuusysithän sanoivat että tää näitten tämän hetkinen materiaali on enemmän "niittejä, nahkaa & misfits pääkalloja". HA HA HA & OKSENNUS.
surullista, sillä misfitsiä siitä ei löydy pätkääkään.
 
Nobeastsofierce
06.10.2004 23:55:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en minäkään kyllä mikään punkkari ole, mikä se sitten onkaan, mutta misfits on silti kovin, jos aikakone kehitettäis se kehitettäis sitä varten että pääsis näkemään misfitsin
 
Is she really going out with him?
gnar138
07.10.2004 12:55:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Misfits (77-83) on ihan helvetin hyvä. Myös Samhain ja Danzig on vahvaa materiaalia.
 
fuck you heros, i'm about to have a nervous breakdown.
Artu Pupunuss
08.10.2004 19:32:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko kenelläkään tietoa, mistä Glenn Danzigin Black Aria-levyä vois löytää?
 
What doesn't kill you, makes you wanna die!
Ola_90
08.10.2004 20:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvää musiikkiahan nuo.
 
"If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «