lindo 08.09.2004 16:46:16 | |
---|
OH HOH! Kiitos vaan, olen aina ajatellut että nuo omat äänitykset kuulostaa ihan hriveeltä :) RÖDEsta en muista mikä se oli mutta oli "oikeasta" studiosta lainassa mutta ei näytä sen studion sivulla olevan tietoa, kuvista voi tietenkin katsoa http://uptempo.fi/studio.htm... mutta eihän siitä ollutkaan kyse. Lähden tästä noita ääninäytteitä katsastamaan. Kiitos tiedoista. I don't belive anything, if i don't see it first |
Chaplin 13.09.2004 01:25:04 (muokattu 13.09.2004 01:28:32) | |
---|
Oot päättänyt ostaa sitten testaamatta vai? Mene liikkeeseen ja kokeile niitä oman äänesi (jos sitä nauhoitat ..) kanssa. Jos äänittäjä, tuottaja, kotistudion pitäjä, johtaja, yms ei itse laula, pitääkö liikkeeseen viedä kaikki kylän laulumiehet/ naiset kokeilemaan mikkejä? :-) USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
Jos äänittäjä, tuottaja, kotistudion pitäjä, johtaja, yms ei itse laula, pitääkö liikkeeseen viedä kaikki kylän laulumiehet/ naiset kokeilemaan mikkejä? :-) Siksipä kirjoitin että jos omaa ääntään nauhoittaa :) "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |
JohnRatt 28.09.2004 13:49:35 | |
---|
Muistaakseni jPekan suosittelemana ostin Oktavian (319), joka sopii vaimoni äänelle loistavasti (vaimoni ääni tarvitsee sellaista yläpään leikkausta ja mukavaa pyöreyttä). Mun äänelleni (joka on samalla lailla soinniton kun Mike Monroella) sopii ehkä vielä paremmin toi T-bonen peruskonkkamikki, mut naisäänelle ei välttämättä paras mahdollinen...? Aikaisempi mikki meillä oli lauluissa Röden NT-3 (voi kuunnellla sivulla www.magneettitaivas.com Sulkia-biisissä). Kiitos kaikille, jotka aikoinaan neuvoivat minua! |
lindo 03.10.2004 11:37:46 | |
---|
(voi kuunnellla sivulla www.magneettitaivas.com Sulkia-biisissä) STATUS: 404 Not found Eipä tuo kappale tuntunut olevan enää tuolla... I don't belive anything, if i don't see it first |
Niskamies 03.10.2004 13:15:15 | |
---|
Meitsi on meshissä. |
JohnRatt 12.10.2004 14:17:45 | |
---|
|