Aihe: Sävellyksestä..
1
g1player
23.08.2004 14:33:04

No te kaikki jotka sävellätte bändillenne biisejä niin teettekö oikein nuotit vai vain soinnut ja nuotit on ns. päässä..

Minä olen ainaskin tähän asti tehnyt niin että olen rustannut sanoituksiin soinnut ja se melodia on omassa päässä ja muutaman reenin jälkeen myös bädin jäsenten päässä:)
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Mako
05.09.2004 21:30:57

No te kaikki jotka sävellätte bändillenne biisejä niin teettekö oikein nuotit vai vain soinnut ja nuotit on ns. päässä..

Minä olen ainaskin tähän asti tehnyt niin että olen rustannut sanoituksiin soinnut ja se melodia on omassa päässä ja muutaman reenin jälkeen myös bädin jäsenten päässä:)

Itse tekisin ainakin demon. Tai tietysti jos oikein selkeästi saa "livenä" demottua juttusi treeniksellä.. Mikä vaan kohdallasi toimii, se on oikea tapa.
"Kuka minä on? Missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston."
Spike
07.09.2004 18:19:20
Kehittelen idean päässä, jonka jälkeen se nauhoitetaan neliraiturille tai kirjoitan sen ylös. Nu o paperit vaan ovat kovia katoilemaan...
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
m.r guitarman
15.10.2004 23:55:24
yleensä tulee sanoja paperille koulussa matikan sun muun tunnilla ja kotona vaan soinnut jne.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)