käsi 11.09.2004 15:47:31 | |
---|
onko kukaan kuullut tota niiden uusinta levyä? oliko mielestänne hyvä? itse olen pitänyt bändin musiikista aikaisemmin. mutta troublegum levyn jälkeen on mennyt mun mielestä huonompaan suuntaan. hulluus on hulluudessa |
Henko 11.09.2004 19:14:53 | |
---|
Troublegum levyn jälkeen on mennyt mun mielestä huonompaan suuntaan. Vähän niinkuin Paradise Lost on mennyt Shades of Godin jälkeen huonompaan suuntaan ja WASP on mennyt ekan levyn jälkeen huonompaan suuntaan. Mut ei muistella vanhoja :) If it's too loud, you're too old. |
el Bastardo 11.09.2004 19:24:28 | |
---|
onko kukaan kuullut tota niiden uusinta levyä? oliko mielestänne hyvä? itse olen pitänyt bändin musiikista aikaisemmin. mutta troublegum levyn jälkeen on mennyt mun mielestä huonompaan suuntaan. Minä kyllä kuuntelen enemmän esim. Semi-Detatched -albumia kuin Troublegumia. Mielestäni jälkimmäisessä on tosi kliiniset soundit, etenkin rummut kuulostaa aika kauheilta. Semissä on ihan ässäbiisejä, kuten Tightrope walker, Lonely cryin' only ja Stay happy. |
käsi 11.09.2004 20:25:49 | |
---|
stay happy on kyllä therapyn?:n parhaita biisejä. livenä tosin olen pettynyt pahasti bändiin. kai pienemmillä lavoilla jossain klubeilla bändi toimii paremmin kuin festareillä joissa ole bändin nähnyt. hulluus on hulluudessa |
el Bastardo 12.09.2004 12:40:58 | |
---|
stay happy on kyllä therapyn?:n parhaita biisejä. livenä tosin olen pettynyt pahasti bändiin. kai pienemmillä lavoilla jossain klubeilla bändi toimii paremmin kuin festareillä joissa ole bändin nähnyt. Heh, Stay happy on kyllä hyvä, mutta tarkoitin edellisessä vastauksessani kappaletta Straight life. No, hyviä ne on molemmat, my bad. |
Henko 12.09.2004 13:42:40 | |
---|
Mutta tulipa ihan juuri ostettua If it kills me-7" Son hyvä kipale. If it's too loud, you're too old. |
käsi 12.09.2004 21:25:22 | |
---|
saa nähdä paljonko vaikuttaa bändiin että niiden sellon ja 2 kitaran soittaja lähti menemään. hulluus on hulluudessa |
Joskus kun se Troublegum oli uus niin diggailin kovastikin siitä. Muita en ole niin kuullutkaan. W00t? |
joonasvalve 13.09.2004 11:12:19 | |
---|
oli irlannin pojat BTW pikkusen punakoitunu ja pöhöttyny sitten viime näkemän kun kävin ruisrockissa kattelemassa :) no onhan ne aika käuan vetänykki. näytti vaaan jotenkin irstaalta andy mustissaan ja viiksissään. |
Henko 13.09.2004 13:36:26 | |
---|
oli irlannin pojat BTW pikkusen punakoitunu ja pöhöttyny sitten viime näkemän kun kävin ruisrockissa kattelemassa :) no onhan ne aika käuan vetänykki. näytti vaaan jotenkin irstaalta andy mustissaan ja viiksissään. Oikea meininki. If it's too loud, you're too old. |
Vemmy 13.09.2004 18:07:02 | |
---|
saa nähdä paljonko vaikuttaa bändiin että niiden sellon ja 2 kitaran soittaja lähti menemään. Parempaan suuntaan ollaan menossa, jos minulta kysytään, ainakin kuullun perusteella. Ai niin, Seura-lehdestä (taisi olla uusin) löytyy Andyn haastattelu uuden levyn teosta ja vähän muustakin. Eikä pojat muuten ole lainkaan niin tukevassa kunnossa kuin Infernal Love-albumin jälkeisinä aikoina. Silloin taisi olla sen verran tuloja että elintasorengas vatsan seudulla voi paremmin... =) Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |
käsi 15.09.2004 20:40:44 | |
---|
olipas maino levy toi uus. netistä, kas kummaa löyty. pakko kai käydä ostamassa hulluus on hulluudessa |
Vemmy 15.09.2004 21:51:28 | |
---|
olipas maino levy toi uus. netistä, kas kummaa löyty. pakko kai käydä ostamassa Älä ny vielä me jonottamaan, julkasuki vasta parin viikon päästä. Asiasta en mitään tiedä, mutta kyllä se nyt on näin. |
käsi 16.09.2004 15:28:39 | |
---|
juu, en ny sentään vielä mutta sitten ku tulee myyntiin. eikä näemmä netissäkään ollu kaikkia levyn biisei. hulluus on hulluudessa |
jannu 17.09.2004 14:04:22 (muokattu 17.09.2004 14:05:36) | |
---|
Troublegumista eteenpäin kaikista olen tykännyt. Varsinkin Semi Detached:sta ja Suicide Pact You First:sta. Vanhempi levy Nurse sen sijaan on aivan hirveetä kuraa aivan hirveillä porasoundeilla. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
combination lock 21.09.2004 09:33:54 | |
---|
Suicide Pact - You First on ehdottomasti Therapy?n paras levy. Ei varmaan toimi isolla lavalla ko. bändi, mut vitjat että oli Tavastialla ennen viime joulua tykki keikka! |
käsi 26.09.2004 17:37:20 | |
---|
olipas hyvä levy. ehkä trouplegummin jälkeen paras levy kohta ne ottaa avaimet pois |
Robospock 27.09.2004 00:24:56 | |
---|
On se uusi pirun hyvä...mun mielestä kaikki levyt on ollut omalla tavallaan hyviä,kun jäbät ei ole turhaan toistellut itseään vaan aina niissä on ollut jotain uutta...ehkä shameless on troublegumin jälkeen huonoin,mut semi-detached on ehdottomasti paras. |
Henkshu 27.09.2004 15:37:09 | |
---|
On se uus kyllä hyvä, ainaki siinä määrin mitä itse olen sitä kuullut (eli pari kertaa läpi). Ehdottamasti paras on kuiteski semi-detached...josta löytyy helmet kuten Lonely, Crying Only jne. |
käsi 27.09.2004 20:20:59 | |
---|
On se uus kyllä hyvä, ainaki siinä määrin mitä itse olen sitä kuullut (eli pari kertaa läpi). Ehdottamasti paras on kuiteski semi-detached...josta löytyy helmet kuten Lonely, Crying Only jne. mainitsemasi helmi biisit on kyllä loistavia, mutta enemmän pidin kokonaisuutena tota trouplegummia parempana. maku asia kohta ne ottaa avaimet pois |