Aihe: Remua vähän jännittää
1 2 3 4
Hohhoijaa
10.09.2004 20:49:21
jimin soitto on itse asiassa alkanut kuullostaa hienolta vasta noin puoli vuotta sitten... onneksi kuitenkin alkoi.

Tervetuloa kerhoon.
IMIK #17
musatuukka
11.09.2004 00:51:44
Pääsenkö minäkin mukaan? mulla on sama juttu..
Det är dags TO ROCK!
rooster
11.09.2004 14:15:00
No joka tapauksessa... Minun mielestä jokaisen "entisen tähden" tulisi käyttää kovasti harkintaansa, ennen ku lähtee julkisesti taasen soitteleen. Luulis, että jos on saavuttanut noi paljon kuin esim. Remu, tahuais olla menemättä pilaamaan sitä kaikkea.

Tätä en tajua, en sitten millään. Millä vitun ilmeellä esim. juuri Remu voi onnistua pilaamaan vaikkapa Hurriganes-aikaiset esityksensä levyllä tai livenä nykytoimillaan? Tuollainen ajattelu on naurettavaa, junttimaista ja ties mitä. Ei ne aikaisemmat tuotokset muutu miksikään, vaikka esittäjä tekis mitä.
moottorisaha
11.09.2004 15:56:24

Tätä en tajua, en sitten millään. Millä vitun ilmeellä esim. juuri Remu voi onnistua pilaamaan vaikkapa Hurriganes-aikaiset esityksensä levyllä tai livenä nykytoimillaan? Tuollainen ajattelu on naurettavaa, junttimaista ja ties mitä. Ei ne aikaisemmat tuotokset muutu miksikään, vaikka esittäjä tekis mitä.

No sillä tavalla, että jengi joka ei ole kuullut paljoa vanhaa kunnon Hurriganesia, näkee telkkarista kuinka päin persettä Remu vetelee. Ei varmaan sen jälkeen enää kiinnostakaan tutustua siihen Hurriganesiin. Ts. oman maineensa pilaamista "tietämättömien" keskuudessa.
Härski
11.09.2004 18:53:53
No sillä tavalla, että jengi joka ei ole kuullut paljoa vanhaa kunnon Hurriganesia, näkee telkkarista kuinka päin persettä Remu vetelee. Ei varmaan sen jälkeen enää kiinnostakaan tutustua siihen Hurriganesiin. Ts. oman maineensa pilaamista "tietämättömien" keskuudessa.

Tuo taas on täysin katsojan/kuulijan typeryyttä, jos ei ymmärrä sellaista asiaa, että ihminen muuttuu 30 vuodessa. Olkoonkin huonoa mainosta, mutta Ganesta ei nykyään pilaa mikään, levyistä puhumattakaan. Remu viimeisenä.
R.Syke
11.09.2004 20:02:48 (muokattu 11.09.2004 20:03:10)
Tuo taas on täysin katsojan/kuulijan typeryyttä, jos ei ymmärrä sellaista asiaa, että ihminen muuttuu 30 vuodessa. Olkoonkin huonoa mainosta, mutta Ganesta ei nykyään pilaa mikään, levyistä puhumattakaan. Remu viimeisenä.

-Jos olet nähnyt Hurriganesin livenä keikalla 1974-76, niin ymmärrän. Ellet ole, niin en ymmärrä.

Nähtyäni Remun keikalla "nykyhurriganesin" kanssa muutamassa kylpylässä, ei voinut oikeastaan kuin lähteä pois. Ilta pilalla.

-Sic transit Gloria Swanson! Onneksi levytykset ovat olemassa.
Härski
11.09.2004 20:17:47
-Jos olet nähnyt Hurriganesin livenä keikalla 1974-76, niin ymmärrän. Ellet ole, niin en ymmärrä.

Mikset voi ymmärtää? Miksi pitäisi todistella mitään? Sen voin kertoa, etten ole edes elänyt tuolloin, mutta keikkavideoita olen noilta aikakausilta nähnyt.
R.Syke
12.09.2004 06:36:22
Mikset voi ymmärtää? Miksi pitäisi todistella mitään? Sen voin kertoa, etten ole edes elänyt tuolloin, mutta keikkavideoita olen noilta aikakausilta nähnyt.

-Ymmärrän.
Martso
12.09.2004 12:21:49

No joo... En nyt ihan tarkoittanu, että siinä pilattais entiset levyt tai tekoset. Lähinnä huonolla suomen kielen taidolla yritin kertoa: tulee paskan maku suuhun; sankarimyytit katoaa - ihminen/taiteilija , jota on pitäny jopa suurenmoisena (kuten hänen aiemmpia tuotoksiaan, jotka ei toki nyt muutu yhtään huonommiksi (kun täällä nyt on pakko rautalankaa käyttää)) onki yhtä samanlainen kun kenet tahanasa nykäisee kadulta (oli karrikoitu)!
-Ei vitulla pidä mennä siihen, että mennään keikoille palvoon ihmisiä, se ei palvele ketään! Käsittämätöntä, että joillaki henkilöillä menee henkilöpalvonta niin pitkälle, että vanhoilla meriiteillä saa tehdä ihan mitän tahansa ja takana seisotaan...
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
gheisari
12.09.2004 18:20:52
kovasti on pojat hernaisseet taas

painoin varoitusta
pwallin
12.09.2004 19:09:41

Ganes teki paljon keikkaa ruotsissa ja tais tehdä tanskassakin. englannin keikat menivät perseelleen. Oisko ne sitten muualla euroopassakin soittaneet??

Tanskan keikankin jälkeen Remu sanoi "Ganes on liian kovaa kamaa danskeille". Säälittävää perusteetonta selittelyä, kuten Remulta yleensäkin.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
pwallin
12.09.2004 19:12:15 (muokattu 12.09.2004 19:12:47)

Se pilaa ne ainakin nuorison silmissä, jotka ei halua tuollaisen roskan jälkeen tutustua vanhoihin levyihin.
pwallin
12.09.2004 19:18:17

Miten niin typeryyttä? Jos ei tunne bändin tuotantoa ja kuulee sairasta rävellystä, niin ei varmaan kiinnosta tutustua. Ganes on jo pilattu ihan Remun takia. Cissen ja Albertin kuoleman jälkeen keikkojen vetäminen Remun läsnäollessa "Ganesin" nimeen viitaten suorasti tai epäsuorasti on aika sairasta.
mrbarfly
14.09.2004 01:09:26
Jaha. Tossa The Rasmusta ja lavalle lentäviä pulloja koskeneessa keskustelussa joku veti pavun sieraimeensa siitä, kun niin hienosti ulkomailla menestyvää ja kauan kasassa ollutta bändiä kehdataan väheksyä ja arvostella. Saman periaatteen mukaisesti mä vedän kanssa vitun ison palkokasvin kookkaaseen tuulenhalkojaani siitä, kun Remua dissataan. Se on sentään ollut ympyröissä 40 vuotta, rakentanut menestysbändin itse ilman levy-yhtiön palkkaamaa pr-miesten ja stylistien armeijaa, puskenut enemmän keikkaa kuin m.netin dadajengi yhteensä ja siinä samalla tehnyt helvetinmoisen työn sen eteen, että rock-muusikolla olisi tässä maassa pikkusen helpompaa. Se on sentään vähän enemmän kuin rasmuksenlaurit, toniwirtaset, villevalot ja muut saatanan punaviininlipittäjät, mammanpojat ja nyhveröt voi ikinä edes kuvitella tekevänsä.

Vaikka Remu istuisi lavalla mikkihiirihattu päässä, saunatakki päällä ja piereskelisi mikkiin, niin nuoren polven on syytä seistä vittu asennossa. Jimi Hendrix on sähkökitaransoitossa niin helvetin kova ikoni, että semmoisenkin joka ei hänen soitostaan tykkää kärpäsen pillun vertaa, on siitä huolimatta pakko myöntää hänen arvonsa ja merkityksensä. Remu ansaitsee suomirokista puhuttaessa samanlaisen aseman. Potenssiin viisi.

AAMEN.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)