Aihe: Hanoi Rocks/Beats & Styles, ei kiva.
1 2 3 4
leka
09.09.2004 22:39:35
Joo...

Kyllähän se on niin että suosikkiartistini on minun henkilökohtaista omaisuuttani, eikä missään nimessä saa tehdä mitään omin päin.

Aatteleppa omalle kohdalle. Bändisi olisi Suomen suosituimpia ja yhtäkkiä sulle tuleekin mieleen tehdä oopperaa/kantria/hiphoppia/jatsia/heviä/tms. Silloinhan sä menet ja teet sen. Hitonko sillä on väliä että joku ahdasmielinen fanisi valittaa että "mix ne tekee tommosta skeidaa???"
palindromi-imordnilap
iske siat lekalla keltaiseksi
Nazareth
09.09.2004 22:55:58
Joo...

Kyllähän se on niin että suosikkiartistini on minun henkilökohtaista omaisuuttani, eikä missään nimessä saa tehdä mitään omin päin.

Aatteleppa omalle kohdalle. Bändisi olisi Suomen suosituimpia ja yhtäkkiä sulle tuleekin mieleen tehdä oopperaa/kantria/hiphoppia/jatsia/heviä/tms. Silloinhan sä menet ja teet sen. Hitonko sillä on väliä että joku ahdasmielinen fanisi valittaa että "mix ne tekee tommosta skeidaa???"

Juuri näin. Elämä on elämää vaikka voissa paistaisi.
"Yks kalja ja yks lapin kulta/Yks tumma olut ja yks koff velvet""
Mr.Babbit
10.09.2004 00:19:38
oli muuten typerä musiikkivideo. laiva kuva toimi hyvin, mutta muuten. ja biisi oli liian pitkä ja toisti itseään.

mitä, eikö tää ollutkaan levyraati?
Rattata
10.09.2004 07:49:42
Miksi kaikki pitäisi olla jonkun kaavan mukaan? Onko Beats&Styles mielestäsi jotenkin huonompiarvoista musiikkia kuin Hanoi Rocks? Mitä väliä?

Ei tarvitse olla kaavan mukaan. En vain oikein siedä Beats&Stylesia. Huonompiarvoisuudesta en tiedä, mutta kyllä tietenkin arvostan Hanoi Rocksia enemmän kuin B&T:ia, sehän on selvä.
Tuo kommenttini oli vaan tuommoinen alkuketutus, kun on niin paska biisikin mun mielestä. Mutta eipä mitään, antaa poikien tehdä musiikkia sellaista kun haluaa.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
trx
10.09.2004 13:13:01
videon loppu on koominen, kun andy (joka on muuten hieman sekaisin) putoaa vahvistimen päältä.

minä tykkään lauklusta.
jatkan, saamme kenties elää
Peki
10.09.2004 18:32:10
arvasin että oli beats and styles ku oli niin paska. en kyllä tienny, että hanoit mukana... iha hirveetä paskaa kyllä. repeilin sitä "BOW SELECTAH!" :DDD
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Aminohappo
10.09.2004 19:18:14
Kyllähän tämä kappale on oikein menevä.
Feuer frei!
PJS
11.09.2004 17:48:14

Jep! Tämähän on hauska. Se lopun "wave your hands in the air" oli jopa musiikilisesti hyvä. Kyllä, vaikka en varsinainen B&S fani olekkaan niin pakkokyllä myöntää että ne jätkät osaa sen homman aika hyvin, ja toisekseen niillä tuntuu olevan aika paljon sellasta itseironiaa ja huumoria mukana tossa hommassa. Harmi vaan että jotkut on aina niin hirveen ryppyotsaisia.
Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa!
Rattata
11.09.2004 17:50:02
ja toisekseen niillä tuntuu olevan aika paljon sellasta itseironiaa ja huumoria mukana tossa hommassa.

Tämän olen huomannut myös, se on aina positiivista.
paranoid android
12.09.2004 16:06:54
Näin äsken tuon videon. Täytyy sanoa, että ehkä kauhein kappale mitä olen tänä vuonna kuullut. Kyllä on Andylla ja Monroella varmasti rahat vähissä. Beats and styles pitäisi kieltää lailla.
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
Rattata
12.09.2004 17:26:59
Se B&T:n "i'm a boy and you're a girl, so lets's dance dance dance" rallatus on varmaan hirvein biisi mitä tänä kesänä on tullu kuultua.
WahWah
12.09.2004 21:13:50
Katoinkohan oikein kun huomasin, että Andyllä oli Les Paulin päässä Coxxin merkki, Gibsonin sijasta?

Onko mies vaihtanu kitaransa halvempiin?
Kaks mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunu.
Peter Gunn
12.09.2004 23:48:12

Katoinkohan oikein kun huomasin, että Andyllä oli Les Paulin päässä Coxxin merkki, Gibsonin sijasta?

Joo onhan ne Zemaitikset aika halpoja http://www.privateguitarcollector.com/z1994blackpearl-edgeguitar.htm

Itse biisistä en sano mitään ei oiken kolahtanut, mutta video oli ihan hauska.
Mr.Babbit
12.09.2004 23:49:02
Se B&T:n "i'm a boy and you're a girl, so lets's dance dance dance" rallatus on varmaan hirvein biisi mitä tänä kesänä on tullu kuultua.

konppaan.
FlatOutFucked
13.09.2004 00:20:07 (muokattu 13.09.2004 00:20:51)
Ärsyttävää paskaa. Tylsää renkutusta koko biisi, juuri semmoinen, jota ei edes huvita kuunnella loppuun. Videokin oli typerä.

EDIT: siis se joka soitettiin levyraadissa.
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
Steve McBeach
13.09.2004 09:16:07

Et kattonu oikein. Se kitara on Zemaitis ja maksaa enemmän kuin Gibsonin Les Paulit (lukuunottamatta jotain yberharvinaisia vintage lespoja).
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock.
Tellervo
13.09.2004 11:16:16
JCM on tiukkis :) Ihan hauskaltahan tuo kuulosti, varsinkin Miken ääni ja saksofoni ja harppu. Harmiton ralli, en jaksa verenpaineita nostattaa.
Kaukaa viisas, läheltä helvetin hyvännäköinen.
Tympee Huttunen
13.09.2004 11:45:26
Ihan hyvä rallihan tuo on. Huuliharppu-soolo on aika loistokas. Videokin ihan hauska.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa!
Henko
13.09.2004 18:55:40

Kai vanhijen narkkareiden pitää jotain tehä, että saa rahaa. No ei pitäny olla hyökkis mutta on kyllä paska biisi. Kun ei siinä oo yhtään mitään. Dynamite ei sentään nostanu verenpainetta että pää räjähtää, mutta tää on kyllä rehellisesti huono.
If it's too loud, you're too old.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)