Aihe: ESP vai Jackson?
1 2
bodomreaper
07.09.2004 17:01:17
Mikä kitara näistä kolmesta:Esp Ltd Mmv Sn,Jackson WRXT Warrior BK vai Jackson WRXT Warrior DMB?
Lord of the strings
07.09.2004 17:38:00
Mene kauppaan testaamaan ja valitse niistä omasta mielestäsi paras.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
Miikathebest
07.09.2004 18:02:36

Mene kauppaan testaamaan ja valitse niistä omasta mielestäsi paras.

joo...
tuo värihomma on sitten ihan makuasia...
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
bodomreaper
07.09.2004 21:47:08
En voi käydä testaamassa ku Jackson pitäis tilata Thomannilta ja ESP Musamaailmasta...Ja asun aika kaukana Helsinkiä....
Kapane
07.09.2004 21:49:27 (muokattu 07.09.2004 22:38:08)

Älä osta, ellet ole testannut.
ingle
08.09.2004 08:20:29
Älä osta, ellet ole testannut.

Osta mikä näyttää makeimmalta.
If assholes could fly, this place would be an airport.
Ben_D
08.09.2004 08:28:00

Osta se ESP. On ainakin hintaansa nähden hyvä keppi. Noista Jacksonin Japski/Korea rimpuloista kun ei tiedä.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Strutsi
09.09.2004 10:18:42
kokeile ennen kuin ostat, mutta esp:t on kyllä parempia kuin Jacksonit, Ainakin minun mielestä
ostakaa yamaha -sähkökitara
Huonokitara
09.09.2004 10:22:37

Mitään kitaraa ei kannata ostaa ilman testaamista!
Olli Puranen
Ben_D
09.09.2004 10:36:01

kokeile ennen kuin ostat, mutta esp:t on kyllä parempia kuin Jacksonit, Ainakin minun mielestä

Nyt riippuu puhutaanko ESP:ta vai LTD kepeistä Ja puhutaanko Jenkki Jacksoneista vai Japski/Korea malleista.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Eemil
09.09.2004 12:06:59
Osta se ESP.

Kyseessä on Ltd, ei ESP.

On ainakin hintaansa nähden hyvä keppi. Noista Jacksonin Japski/Korea rimpuloista kun ei tiedä.

Jottei tietämättömämpi hämäänny tästä niin todettakoot tässäkin, että Ltd:n kitarat tulevat myös kauko-idästä. Muistaakseni Koreasta.

Sitä paitsi Japanista tulevat kitarat ovat hyvälaatuisia, eivätkä todellakaan millään Korean tasolla, vaikka lähekkäin sijaitsevatkin. Omien kokemuksien perusteella mä valitsen mieluummin Japanilaisen kun jenkin.

Painotetaan vielä sitä, ettei kitaraa kannata ostaa jos sitä ei ensin näe ja testaa. Sulle voidaan lyödä kaksi ns. samanlaista kitaraa kouraan ja ihan aloittelijakin voi huomata niissä suuria eroja. Toinen voi olla suorastaan paska ja toinen erinomainen.
Ben_D
09.09.2004 14:00:24 (muokattu 09.09.2004 14:21:22)

Kyseessä on Ltd, ei ESP.

Mulla on LTD V-350 ja se on ainakin todella hyvälaatuinen keppi. Ainoa miinus lisenssifloikasta, joka on kyllä sekin parempi kun ei-Jenkki Jacksonien vastaavat.

Omien kokemuksien perusteella mä valitsen mieluummin Japanilaisen kun jenkin.

Todennäköisesti sulla ei ole Jacksoneista kokemusta. Jacksonien tapauksessa noi Jenkkikepit on kyllä oman kokemuksen perusteella ihan eri luokkaa. Poikkeus ovat (muistaakseni) 90-luvun puolivälissä tehdyt Professional sarjan (ainakin) RR mallit, jotka olivat todella laadukkaita.
Eemil
09.09.2004 14:41:56
Todennäköisesti sulla ei ole Jacksoneista kokemusta.

Kyllä mulla on kv-3 ollut. Ja olen jenkkijaskaakin joskus kokeillut. Ihan hyviä oli molemmat, mutta ei se jenkki mikään kovin erikoinen ollut. En muista mikä se edes oli, mutta superstrato-mallinen kuitenkin.

Mulla oli tossa jutussa paino siinä, että japanilaiset kitarat ovat huomattavasti parempia kuin muut kauko-idän kitarat. Yleistystä tämäkin kyllä.
apuri
09.09.2004 15:08:49
Mulla on LTD V-350 ja se on ainakin todella hyvälaatuinen keppi. Ainoa miinus lisenssifloikasta, joka on kyllä sekin parempi kun ei-Jenkki Jacksonien vastaavat.

Ne on samoja kampia...
Ben_D
09.09.2004 15:10:58

Ne on samoja kampia...

Jaa. Paremmin toi ESP:n kampi ainakin toimii. Oliko sitten sunnuntaikappale Japsi Jacksonissa?
tommiot
09.09.2004 15:40:52
Jottei tietämättömämpi hämäänny tästä niin todettakoot tässäkin, että Ltd:n kitarat tulevat myös kauko-idästä. Muistaakseni Koreasta.
Käsittääkseni nykyään Indonesiasta, tai sitten se vaihtelee, mulla on vuoden 2000(?) EX-351 joka on tehty Koreassa, ja kaverilla on uusi Viper-50 ja se on Indonesiasta. Varmaan tekevät molemmissa maissa...
Ben_D
12.09.2004 14:17:37

Jacksoneita tehdään Japanissa ja Jenkeissä. Koreassa ei tosiaankaan tehdä, ltd:t tehdään indonesiassa ja koreassa, esp on muuten sellasta paskaa mihin en koske tikullakaan. Ne Japani jacksonit mitä oon soitellut, ovat olleet hyviä, mitä nyt miinuksena lisenssifloikka, joka on samanlaista kuraa esp:lläkin.

Oletko soittanut ESP vai LTD kepeillä? Ja millä malleilla? Itsellä on toisena kitarana LTD V-350 ja ei kauheesti häpeile Jenkki Jacksonin rinnalla. On neck-thru, EMG-81 setti, ruusupuuotelauta ja hemmetin hyvä soittaa.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Antti90
12.09.2004 17:42:12

Kaveri tilas just saksasta (ei Thomannilta)
Jaska WRMG warriorin,kopio floikka,emg hz mikit jne.
Varmaan ihan asiallinen,kaikkineen tulli-,postikuluineen rapiat 7sataa euroa tuli maksamaan
Ashes to ashes, Dust to dust
Ben_D
12.09.2004 18:00:54

Kaveri tilas just saksasta (ei Thomannilta)
Jaska WRMG warriorin,kopio floikka,emg hz mikit jne.
Varmaan ihan asiallinen,kaikkineen tulli-,postikuluineen rapiat 7sataa euroa tuli maksamaan

Ei Saksasta tilatussa tavarasta mene tullia, koska Saksa on EU maa. Jos ovat tullanneet kitaran niin suosittelisin korjaamaan tilanteen ja hakemaan rahat takaisin Tullilaitokselta.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)