biibob 11.09.2004 22:22:17 | |
---|
Mainosten mukaan ton pitäs sopia tollaseen page/clapton/beck soittoon. Niinpä se alkoi kiinnostamaan. Hintaa tuolla lukee into luthmanin lapussa 295e, joka on minusta ihan helve**n paljon. Luulisi että ton on oltava älyttömän hyvä, kun hintaa noin paljon pyytävät. Itse olen jo pitkään hakenut sitä huippu jimmy page soundia/ tai siis siihen suuntaan, ei vain ole vielä täysin sattunut. Tota pitäs nyt päästä testailemaan jonnekkin, josko vaikka boss sd-1 jäisikin eläkkeelle. Jos jollain on jotain kokemuksia tuosta pelistä niin laittakaa ihmeessä. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
biibob 12.09.2004 01:12:33 | |
---|
Toi sd-1 on kyllä tainnut olla pagen käytössä. Korjatkaa jos meni pieleen. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
DJ Lattialuukkukoira 12.09.2004 01:32:04 | |
---|
Toi sd-1 on kyllä tainnut olla pagen käytössä. Korjatkaa jos meni pieleen. Pagella ei ollut säröpedaalia. Ol' neitosen koti Nebraska
hänt' piiritti Sipuli-Jaska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
ol' tarpeeton vihkipumaska |
Pagella ei ollut säröpedaalia. Kyllä oli. Tosin ei (kai) SD-1:stä. Page käytti mm. Tonebender fuzzia, jonka klooni tuo Fulltone on. Mä itse ostin suomalaisen pedaalirakentajan Fulltone '69 pedal -kloonin satasella, uskon että tuollaisen Tonebenderin voit saada vastaavanlaiseen hintaan, kun vähän etsiskelet ja kyselet. Ostetaan:
-looppiboksi tai Line Selector
-BOSS Super Overdrive, Overdrive tai Blues Driver
Tarjoa! |
biibob 12.09.2004 12:05:19 | |
---|
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Joees 12.09.2004 12:15:26 | |
---|
Nuo Fulltonet ovat kyllä aivan hemmetin hyviä pedaaleja. Into-Luthman on tunnettu kalliista hinnoistaan, mutta ei tuo nyt niin erityisen kallis ole Fulltoneksi. Ja kannattaa tietenkin katsella josko käytettynä löytyisi, sekä kilpailuttaa liikkeitä josko joltain saisi kohtuu hinnalla tuota. Tuota kyseistä pedaalia mulla ei ole, mutta kolmen muun Fulltonen laitteen omistajana voin kyllä suositella. Groooove is in heart! |
Samuello 12.09.2004 15:13:25 | |
---|
Mainosten mukaan ton pitäs sopia tollaseen page/clapton/beck soittoon. Niinpä se alkoi kiinnostamaan. Hintaa tuolla lukee into luthmanin lapussa 295e, joka on minusta ihan helve**n paljon. Käytetty yksilö löytyisi Custom-shopilta, hinta 215e. Luthmanin hinta on kyllä hirvittävä... ja siinä ei liene edes tinkivaraa! OSTAN: Hamer USA strato/tele! Muitakin malleja voit tarjota! |
Shaft 12.09.2004 16:35:22 | |
---|
Mainosten mukaan ton pitäs sopia tollaseen page/clapton/beck soittoon. Taisivat nämä herrat Yardbirdsien aikana tosian käyttää Tonebenderiä, mihin tämäkin pedaali perustunee. Aika paljon ovat muuten soittaneet ihan suoraan vahvistimeen. |
biibob 29.09.2004 22:15:12 | |
---|
Luin tuossa roger mayerin sivuilta, että kyseinen mies olisi tuomassa markkinoille uuden pedaalin. Nimi oli page-1. Tämä on ilmeisesti valmistettu 60 luvulla tehdyn särön pohjalta, jonka mayer suunnitteli pagelle. Eli oletteko saaneet jostain tietoa tuosta pedaalista hieman enemmän. Ja tiedättekö, että missä hinnoissa tuo pyörii. Toinen vaihtoehto on tuo soul bender. Syyslomalla pitää lähteä testailemaan tuo soul-benderiä helsinkiin. Mitkähän kaupat hesassa myyvät noita? Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |