Ziggy Bubba 10.09.2004 22:12:05 | |
---|
Of korse.. Tuosta apinakahvasta vaan tuntuu ainakin omaan käteeni varmimmalta pitää. Ja ton hintaluokan skitta sopiikin olla kunnon kantokahvalla varustettu... Hehee, jotain saa sentään rahoilleen vastinetta :) Ostakaa poijjaat vaan RG, se on hyvä. :D |
Necromuru 10.09.2004 22:57:36 | |
---|
Ite en kylla Jemiä ostais, sillä se on kuintenkin senverta lähellä noita RG keppejä, että mielummin ottaisin sellasen, ja vaika vaihtaisin mikit. Ja jos haluisin niin poraisin viellä sen kantokahvan siihen. Keep on Rockin' in The Free World |
Ziggy Bubba 10.09.2004 23:50:00 | |
---|
Ite en kylla Jemiä ostais, sillä se on kuintenkin senverta lähellä noita RG keppejä, että mielummin ottaisin sellasen, ja vaika vaihtaisin mikit. Ja jos haluisin niin poraisin viellä sen kantokahvan siihen. Olen yhtä mieltä, jossei jollekin vielä käynyt selväksi.. RG pieksee 10-0 kaiken maailman pusseihin puhaltelu Signaturet... Ainakin hinnassa ja ulkonäössä :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |
PekkaM 11.09.2004 12:32:38 | |
---|
Onkos jemit näitä *tun kahvakitaroita? Osta joku muu. Vaikka juuri RG. Suurin syy MNetistä poissa pysymiseen on juuri nämä teinit, joiden pitää vastata joka threadiin, vaikka mitään oikeaa asiaa ei olekaan. |
PekkaM 11.09.2004 12:35:30 | |
---|
Olen yhtä mieltä, jossei jollekin vielä käynyt selväksi.. RG pieksee 10-0 kaiken maailman pusseihin puhaltelu Signaturet... Ainakin hinnassa ja ulkonäössä :) Hinnassa pieksee, ulkonäkö on makuasia. Jemin kaula taas istuu ainakin meikäläisen käteen huomattavasti paremmin. Jos joku muuten ilmoittaa haluavansa Jemin ja pohtii eri mallien välillä, eikö se ole jo itsestään selvää, että hän tietää siinä olevan kahvan ja itseasiassa jopa pitää siitä? Oma Jem7BSB on paras kitara, joka käteeni on sattunut ja olen kokeillut sentään aika montaa kaikista valtamerkeistä. |
Velli 11.09.2004 13:39:55 | |
---|
Mikäs Edge Pro:ssa arveluttaa? Itsellä ainakin toimii varsin hyvin... Lue tuolta miksi Edge Pro sellaisenaan on huonompi kuin vanhat Edge:t ja Lo-Pro:t: http://www.ibanezrules.com/tech/setup/stud_mod_03.htm En tiedä, ehkä joillain on sen verran toleranssia korvissa epävireisyydelle että pieni epävire ei haittaa, itselläni näin ei valitettavasti ole ja sen vuoksi en tyydy mihinkään vähänkään huonompaan ratkaisuun jos parempikin on tarjolla. Myynnissä mm. Jackson RR1. |
Mark-Ken 11.09.2004 14:07:09 | |
---|
Onkos jemit näitä *tun kahvakitaroita? Osta joku muu. Vaikka juuri RG. Makuasioista ei voi kiistellä. |
Tony Narrows 11.09.2004 16:52:01 | |
---|
Onkos jemit näitä *tun kahvakitaroita? Osta joku muu. Vaikka juuri RG.
En ymmärrä taas näitä ihmisiä jotka ovat jotain kantokahvaa vastaan. Itse voin sanoa omalta kohdaltani,että aikoinani olisin ostanut RG:n,mutta JEM7VWH oli kouraan vain niin paljon parempi ja sitä paitsi eipä taida löytyä RG-malleista kitaraa joka ois tehty lepästä,joten eipä voi oikein JEM7VWH:ta vertailla RG:hen,vaikka mikitkin vaihtais ja viimeistely JEMeissä on ihan eri luokkaakin kuin RG:eissä. Alias Tonza |
Sleepless 11.09.2004 20:39:53 | |
---|
Lue tuolta miksi Edge Pro sellaisenaan on huonompi kuin vanhat Edge:t ja Lo-Pro:t: http://www.ibanezrules.com/tech/setup/stud_mod_03.htm En tiedä, ehkä joillain on sen verran toleranssia korvissa epävireisyydelle että pieni epävire ei haittaa, itselläni näin ei valitettavasti ole ja sen vuoksi en tyydy mihinkään vähänkään huonompaan ratkaisuun jos parempikin on tarjolla. Oletko muuten itse kokeillut ko. tallaa?=) Mulla ei ainakaan ole mitään epävireisyyttä esiintyny tuon tallan kanssa. Tosin olen vasta tämän kesän sillä soitellut, että katsellaan muuttuuko tilanne ku alkaa olemaan enemmän soittotunteja takana. Tuskin Ibanez olisi uudistanu tallojaan huonompaan suuntaan. Minä en ainakaan usko siihen. Hiljaa hyvä tulee. |
Onko muuten Jemien hinnat noussut myös Suomessa viimeaikoina? Jenkkilässähän joka malli nousi sellaiset pari sataa dollaria ja tätä pidettiin yleisesti aika tavalla vääränä hintakehityksenä jo valmiiksi kalleimmille malleille. Toisaalta Ibanezin signaturemallit on kyllä muiden merkkien siguihin verrattuna edelleen halpoja... Osta Ibanez SZ520QMGAB! |
Velli 12.09.2004 18:35:57 | |
---|
Oletko muuten itse kokeillut ko. tallaa?=) En ole kunnolla. Mitä nyt vähän kaupassa läprännyt, mutta en tosiaan ajan kanssa. Tuskin Ibanez olisi uudistanu tallojaan huonompaan suuntaan. Minä en ainakaan usko siihen. No mutta niin ne nyt vain ikävä kyllä ovat menneet tekemään. Et ilmeisesti lukenut tuota Rich Harrisin juttua tuolta linkistä ja ilmeisesti et edes tiedä kuka Rich Harris on, mutta joka tapauksessa lukittavien tukipaalujen vaihto ei-lukittaviin on kehityksessä askel taakse päin. Se on fakta eikä mielipidekysymys. Myynnissä mm. Jackson RR1. |
Ziggy Bubba 13.09.2004 11:26:24 | |
---|
En ymmärrä taas näitä ihmisiä jotka ovat jotain kantokahvaa vastaan. Itse voin sanoa omalta kohdaltani,että aikoinani olisin ostanut RG:n,mutta JEM7VWH oli kouraan vain niin paljon parempi ja sitä paitsi eipä taida löytyä RG-malleista kitaraa joka ois tehty lepästä,joten eipä voi oikein JEM7VWH:ta vertailla RG:hen,vaikka mikitkin vaihtais ja viimeistely JEMeissä on ihan eri luokkaakin kuin RG:eissä. Tuo materiaalijuttu on kyllä ihan totta.. Ja jos se Jem sopii käteen ja korvaan niin mikä ettei. Tuosta viimeistelystä sen verran, että noissa paremmissa RG:issä on kyllä aika laadukasta tuo työn jälki myös. Ja voihan sitä kitaraa yleensä myös hiukan vilkuilla ennen ostoa :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet! |