Mursuviiksi 11.09.2004 00:59:04 (muokattu 11.09.2004 02:56:05) | |
---|
Moussaka on kamalaa. |
Safaweb 11.09.2004 10:36:29 | |
---|
Huh. Mä säikähdin, että Ernie Ball menee konkurssiin. |
makoskela 11.09.2004 12:02:51 | |
---|
Nyt mun Musarin arvo varmaan ziljoonakertaistuu, kun se on 'pre-R.I.P' -aikakaudelta... Kaikki on annettu - mitään ei saatu. |
mongoloidi 11.09.2004 12:06:28 | |
---|
Paska juttu.Bad things happen to good people. The Blues had a baby......and they called it Rock n`Roll. |
Errorist 11.09.2004 13:29:49 | |
---|
Paska juttu.Bad things happen to good people. Niinpä. Edes Ernie ei ollut kuolematon. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
Hohhoijaa 11.09.2004 14:30:18 | |
---|
Huh. Mä säikähdin, että Ernie Ball menee konkurssiin. Jep, sama juttu. Hui IMIK #17 |
Olli S. 11.09.2004 19:06:37 | |
---|
Nyt mun Musarin arvo varmaan ziljoonakertaistuu, kun se on 'pre-R.I.P' -aikakaudelta... Tätähän sitä odotellaan. Kunnioitusta pitää kyllä menestyvien yhtiön perustajille antaa. Jaksamista läheisille. Ja nyt off-topicia. Onko kellään tietoa Music Manien valmistusmääristä ja työtavoista 90-luvun alusta? Onko ollut joitain työstövaiheita käsityönä tms. Kiinnostaisi ihan noin yleistietona. Oma soitin on vuodelta -92 ja en ole vielä parempaan törmännyt. Tulee pysymään hyppysissä pitkään. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
Bloso 12.09.2004 00:11:24 | |
---|
ja nyt off-topicia. Onko kellään tietoa Music Manien valmistusmääristä ja työtavoista 90-luvun alusta? Onko ollut joitain työstövaiheita käsityönä tms. Kiinnostaisi ihan noin yleistietona. Oma soitin on vuodelta -92 ja en ole vielä parempaan törmännyt. Tulee pysymään hyppysissä pitkään. Oon tässä pari kuukautta miettinyt music man:in hankkimista. Joko Silo Special tai Petrucci. Samalla oon seurannut tota ernie ball:n music man forum:ia ja oon saanu semmosen kuvan, että suuri osa työstä tehdään käsityönä. Kaiken lisäksi tolla forumilla postaa nitten kitaroitten höylääjät, joten voi suoraan kysyä kuinka ja milloin joku keppi on tehty. http://www.ernieball.com/forums/ Kannattaa käydä testaamassa näitä keppejä, jos vain jostain löydätte. Helsingissä dlxmusic:ssa malmilla ainakin löytyy. |
Oon tässä pari kuukautta miettinyt music man:in hankkimista. Joko Silo Special tai Petrucci. Samalla oon seurannut tota ernie ball:n music man forum:ia ja oon saanu semmosen kuvan, että suuri osa työstä tehdään käsityönä. Kaiken lisäksi tolla forumilla postaa nitten kitaroitten höylääjät, joten voi suoraan kysyä kuinka ja milloin joku keppi on tehty. http://www.ernieball.com/forums/ Kannattaa käydä testaamassa näitä keppejä, jos vain jostain löydätte. Helsingissä dlxmusic:ssa malmilla ainakin löytyy. Kiitoksia tiedoista ja linkistä. Silhouettea voin ainakin suositella. Petruccia en ole testannut, mutta kehuvat sitäkin kovasti. Soitettavuus on paras, mitä olen kokeillut. Ulkonäkökin mukavan persoonallinen. Testaamalla selviää, mikä sopii käteen. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |
makoskela 13.09.2004 07:29:08 | |
---|
Harmittaa, kun nuo Musarien sarjanumerot eivät kerro oikeastaan mitään. Mun Luke on vuodelta -93. Se on huomattavasti parempaa tekoa kun nämä uudet Luke kakkoset, joissa ei ole floikkaa. Katselin DLX:ssä näitä uudempia versioita ja esim. kaulapuut olivat paljon halvemman näköisiä. Kaikki on annettu - mitään ei saatu. |
Olli S. 14.09.2004 19:12:10 | |
---|
Harmittaa, kun nuo Musarien sarjanumerot eivät kerro oikeastaan mitään. Mun Luke on vuodelta -93. Se on huomattavasti parempaa tekoa kun nämä uudet Luke kakkoset, joissa ei ole floikkaa. Katselin DLX:ssä näitä uudempia versioita ja esim. kaulapuut olivat paljon halvemman näköisiä. Uusia en olekaan päässyt kokeilemaan. Sarjanumero ei tosiaan kerro mitään, mutta kyselin suoraan valmistajalta sähköpostilla ja vastaus tuli muutamassa tunnissa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. |