Aihe: SooloSkaba12:ÄÄNESTYS
1 2
tjw
07.09.2004 18:05:57
Tässä vielä näkemykseni, miten se olisi pitänyt tehdä;)
Toivottavasti en loukkaa kenenkään oikeuksia...:/

http://personal.inet.fi/koti/yazmo/skaba12_mix.mp3

Missäs mun tunteikas tiluni oli... Nähtävästi täällä on niin hidasta porukkaa, että nuottieni ylipursuava tunteikkuus jää huomaamatta. ;)
Minä kysyin: Onko jumalaa olemassa - Oraakkeli vastasi: On, mutta ei sitä kukaan huomaa! -- Minä kysyin: Onko Judas Priest paras - Oraakkeli vastasi: On, ja on aina oleva.
RjW
07.09.2004 23:22:43
Paljon oli kovia sooloja, itsellä kolmen kärki valikoitui lähinnä hyvän ja iloisen fiiliksen perusteela. Eli:

3 p: Funkyshiva - tajuton fiilis, hieno soundi, tyylissään täydellinen. Tällaisesta ei voi olla tulematta hyvälle mielelle.

2 p: E.Q - Varmasti soitettu ja soundi kunnossa. Melodisesti kaikkein paras.

1 p: Kukkis - Varmaa soittoa ja hienoja juttuja. Ehkä jotain olisin kaivannut vielä lisää.
E.Q
08.09.2004 12:55:59
Kuha 3p. Sujuvasti soitto kulkee taustan mukana, ei voi muutakun sanoa että tässämielessä paras. Mielenkiintoinen soundi muuten, varmaan Lessun kaulamikillä soitettu. Hmm, olikos tuossa speciaalissa P90:set ?

Kukkis 2p. Tässä olikin jo sitten sitä mitä vähän odotinkin kuulevani, eli tuohon taustaan saa kyllä kohtalaisen helposti keksittyä erilaisia sävelkulkuja ja tämän Kukkis olikin oivaltanut erinomaisella tavalla, tästä pidin erityisesti, loppukin oli hauska. Jess !

Swan 1p. Tämä kolmas sija olikin sitten jo niin vaikea päättää että en osaa enkä halua sitä edes yrittää selittää mikä tämän ratkaisi.

Lisäksi oli joitain jotka jostai syystä erityis maininnan tarvitsevat:

Funkyshiva - Hauska ja erinlainen soolo, siitä tulee iloiseksi. Etenkin siinä lopussa se yksinkertainen, HAU ! :?)

RjW - Hyviä juttuja tässä soolossa, soundi ei ollut ihan huonokaan mutta ei oikeen iskenyt meikäläisen makuun.

Tami - Joo, kyyllä myös tällainen Agents tyylinen juttu sopii tähän kuin nakutettu.

Itseasiassa kaikilla oli jotain hyviä juttuja sooloissaan
jopa NightJudaksen soolossa se loppuosa jossa se menee lopulta täysin överiksi pisti äimistyneen suuni lopulta hymyilemään.
Kiitos kaikille osallistuneille ja kommenttia antaneille.
K100#10
BulletProof
08.09.2004 18:30:05
3p: Kuha
2p: HannuH
1p: EQ
Kuha
08.09.2004 18:41:34

Mielenkiintoinen soundi muuten, varmaan Lessun kaulamikillä soitettu. Hmm, olikos tuossa speciaalissa P90:set ?

Kaulamikillä juu, tuossa on P100:set. Joskus meinasin vaihtaa siihen P90:set, mutta aivan ok se noillakin haukahtelee.
Kesällä kaikki kasvaa!
Kuha
08.09.2004 21:22:16

3 p. E.Q - suvereeni meininki jälleen ja hyvät sounditkin.
2 p. Kukkis - melodian mestari, lempeät soundit.
1 p. Swan - hyvä kolmonen

Kunniamaininnat: Tami, NightJudas.
Kesällä kaikki kasvaa!
hoja
10.09.2004 19:20:35 (muokattu 10.09.2004 20:42:31)

3p: kattilakettu
2p: Kuha
1p: E.Q

EDIT: kuuntelin nuo soolot vielä kerran, tässä tulee vielä plussat:

+: NightJudas - soundeiltaan törkeän hyökkäävä, voitti Safawebin tässä kategoriassa hiuksenhienosti
++: miganos - Kellaripunkkisoundit täydelliset, 70-luvun Clash olisi ollut kateellinen!
+++: rokkirami - rockabillytyylin kitarointia, jäi pisteiltä juuri ja juuri!
K100 #8 Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi
tuimis
11.09.2004 13:35:26
3p Kukkis -hyvät soundit
2p. Kuha -kulkee kuin juna
1p. NightJudas -tästä tuli niin hyvälle tuulelle :)
Amator quasi piscis: nequam est nisi recens.
tjw
11.09.2004 15:24:58
Yleisesti ihan liian hitaita vääntöjä ja kaikki kärsivät nuottien vähyydestä...

Mutta tässä parhaat:
3p. DaLeppi
2p. RJW
1p. Hiljainen
Minä kysyin: Onko Judas Priest paras - Oraakkeli vastasi: On, ja on aina oleva.
Smau
11.09.2004 16:19:23
3p: Kukkis ... ai ai kun kaunista kuultavaa
2p: HannuH
1p: EQ
Allekirjoitus.
Kukkis
12.09.2004 00:18:11
Kiitos kaikille äänestäjille ja kommentoijille... Teen tässä pian taustan ja sen jälken kaikki pääsee taas tilut... eiku sooloilemaan.
Minähän en tiedä mistään mitään, mutta ei se ole mitään estänyt.
Kukkis
14.09.2004 13:56:23
Sooloskaba 13 alkaa vasta viikonloppuna, koska pystyn tekemään taustan vasta silloin. Olen nimittäin ruotsissa nyt ja mulla on vain akustinen mukana.
Minähän en tiedä mistään mitään, mutta ei se ole mitään estänyt.
Juustonaksu
24.09.2004 06:58:34
3p: EQ Mahtavaa soittoa, hyvä soundi. ;)
2P: Kuha Luulin, että enempään ei kukaan pysty, mutta kävi kuitenkin näin, että Eq:lla oli hieman parempi soundi ja meininki
1P: Kukkis Hieno oli, ja tuo "Sää" tuossa lopussa kruunasi tämän yhden pisteen. :)

Onnea kaikille kilpailijoille... Ellei tämä skaba ole jo ohi, ja minä tulin tapani mukaan myöhässä. :(
Jos nyt ensiksi oppisi soittamaan...
E.Q
24.09.2004 08:22:59 (muokattu 24.09.2004 08:23:50)
Onnea kaikille kilpailijoille... Ellei tämä skaba ole jo ohi, ja minä tulin tapani mukaan myöhässä. :(

Kiitoksia Juustonaksu !
Pariviikoa sitten loppui tämä skaba. Mutta ei se mitään, kyllä tämä kommentti silti ilahduttaa kovasti vaikka se ei enää vaikutakkaan lopputuloksiin.
Jos olisit äänestänyt ennen kisan loppua tai sanotaan pikemminkin
että jos Kukkis olisi äänestänyt lopuksi näin, niin pisteet lopussa olisivat olleet aika mielenkiintoiset ;?)

Mutta ei se mitään, nyt on jo uusi "skaba13" käynnissä, sinne siis !
K100#10
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)