Aihe: Tämä ottaa päähän!
1 2
Lennu
11.09.2004 12:31:22

Itse asiassa maailman paras - kitaristikisat ON pidetty. Siitähän on tehty se dokumentaarinen tositapahtumiin perustuva elokuvakin. Sen mukaan Ralph Macchio on maailman paras kitaristi.
saha
11.09.2004 18:04:37
Mahtaa nämä kaveris olla jotain lökäpöksyjä?

"...vittu saatana iha perseestä, meikäki parempi vittu, mutta pikkase vitun eminemi tykittää uusimalla levyllä iha vitusti..."
Ota poika ohvia.
mathias
11.09.2004 18:36:00
Homer Simpsonin lausumia viisauksia (ulkomuistista):

Teet mitä teet, aina löytyy ainakin miljoona sinua parempaa.

Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Robert
11.09.2004 20:01:17
Ei kannata välittää ihan kaikesta... Eräskin basisti selitti minulle kerran ihan vakavalla naamalla, että hevikitaristit eivät osaa soittaa mitään. Hän myös demonstroi minulle miten hevisoolo soitetaan; vahvistin vaan täysille, otelautakäsi löysästi kielten päälle ja rämpytystä kehiin.

Eli idiootteja löytyy aina.
Aina sattuu, muttei koskaan tapahdu.
Hohhoijaa
11.09.2004 20:30:22
Ei kannata välittää ihan kaikesta... Eräskin basisti selitti minulle kerran ihan vakavalla naamalla, että hevikitaristit eivät osaa soittaa mitään. Hän myös demonstroi minulle miten hevisoolo soitetaan; vahvistin vaan täysille, otelautakäsi löysästi kielten päälle ja rämpytystä kehiin.

Eli idiootteja löytyy aina.

Hei, ymmärrystä peliin. Se oli basisti. :)
IMIK #17
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)