Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 5 6 7 8 931 32 33 34 35
Jeetossu
09.09.2004 19:24:22
Joo kyllä sitä itseltäkin löytyisi muutama helvetin painava sananen Musamaailman, oikeestaan "Mulkkumaailman" palvelusta ja myyjistä. Mutta en oikein viitsisi alkaa tilittää siitä nyt.

Mutta Espoon musiikkia voin lämpimästi suositella ihan kaikille, paljon musamaailmaa parempi paikka, mukavat myyjät, joita asiakkaat kiinnostavat. Tiedän kyllä tästä eteenpäin että Musamaailmaan en jalallanikaan enää astu.
Eemil
10.09.2004 19:47:50
Kävin tänään musamaailmassa. Tarkoituksena oli testata V-mallisia sähkökitaroita. Kokeilin tuota Ltd:n Mustaine mallia ja ESP:n V standardia. ESP oli ihan jees joten rupesin tinkaamaan hinnasta joka oli vähän alta 1700€. Käytin tinkaamiseen aikaa ehkä 3-4 minuuttia, joka on aika paljon koska olen tunnetusti hyvin kova tinkimään. Lopputulos oli se, että sain tingittyä hinnasta pois 2 (kaksi) euroa (€). Ei luvannut ukko edes hihnaa kaupan päälle. Aika vesseli.

Teräskielinen akkarikin on ollut pitkään ostoslistalla joten päätin testailla Alvarezeja samalla visiitillä. Yksi tuntuikin todella hyvältä ja olin valmis ostamaan kapistuksen, joten rupesin tinkaamaan. Hinta putosi tiukan väännön jälkeen 3 (kolme) euroa (€). Sanoin ukolle suoraan että ihan oikeasti ostan tuon kitaran jos voit myydä sen järkevään hintaan. Mutta kun ei niin ei.

Mikäs siinä tuumin ja naureskelin ääneen liikkeessä. Sen jälkeen kävin ostamassa Levytukusta 1000€ Ibanezin teräskielisen ja tulin vilauttamaan sitä vielä vittuilun vuoksi Musamaailmaan ja ylistin kuinka hyvän tarjouksen olin Levytukusta saanut.

Mutta enpä kerrokaan kuinka hyvän. Uusi kitara kuitenkin on taas, jee!
Shaft
10.09.2004 20:21:24
Hinta putosi tiukan väännön jälkeen 3 (kolme) euroa (€). Sanoin ukolle suoraan että ihan oikeasti ostan tuon kitaran jos voit myydä sen järkevään hintaan. Mutta kun ei niin ei.

Siitähän tulee jo ruhtinaallinen alennusprosentti.. Mutta aika jännää, kun nämä muutamat liikkeet pystyvät alennusmyynneissä tarjoamaan sellaisia 20-40% alennuksia, mutta listahinnoista ei olla valmiita tinkimään tippaakaan.

Mikäs siinä tuumin ja naureskelin ääneen liikkeessä. Sen jälkeen kävin ostamassa Levytukusta 1000€ Ibanezin teräskielisen ja tulin vilauttamaan sitä vielä vittuilun vuoksi Musamaailmaan ja ylistin kuinka hyvän tarjouksen olin Levytukusta saanut.

Tuollainen palaute vaatii jo viitseliäisyyttä. Oliko ukolla tuohon enää mitään sanottavaa?
Ben_D
10.09.2004 20:26:37

Sen jälkeen kävin ostamassa Levytukusta 1000€ Ibanezin teräskielisen ja tulin vilauttamaan sitä vielä vittuilun vuoksi Musamaailmaan ja ylistin kuinka hyvän tarjouksen olin Levytukusta saanut.

Hatunnosto.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Eemil
10.09.2004 20:30:27
Tuollainen palaute vaatii jo viitseliäisyyttä. Oliko ukolla tuohon enää mitään sanottavaa?

Eipä ollut. Mutta sanoin palaavani V-asiaan myöhemmin. Toivottavasti hintapolitiikka on silloin toinen.
Ben_D
10.09.2004 20:32:42

Eipä ollut. Mutta sanoin palaavani V-asiaan myöhemmin. Toivottavasti hintapolitiikka on silloin toinen.

Epäilen suuresti. Niiden on helppo pullistella ESP:lla kun ovat maahantuojia. Tilaa se kepukka johonkin muualle niin saat kunnon alennukset.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Eemil
10.09.2004 21:31:13
Epäilen suuresti. Niiden on helppo pullistella ESP:lla kun ovat maahantuojia. Tilaa se kepukka johonkin muualle niin saat kunnon alennukset.

Enpä tiedä ostanko sitä kun on ainoastaan mustaa väriä joka ei ole hyvä. Eikä tuntunut pitävän virettäkään kovin hyvin. Mutta kaikkea saa kaupata missä on viimeistelyt japani/usa-tasolla ja elektroniikka ykkösluokkaa. Ja siis KV-mallista, ei flying-V. Ja passiivimikeillä.
Ziggy Bubba
10.09.2004 21:47:48

Juu, Musamaailma taitaa olla pihein noissa alennuksissa. Olin ostamassa ensimmäistä kitaraani aikoinaan, ja kysyin saisiko vasurista DK2L-mallisesta Jacksonista yhtään alennusta.. "Se hinta on siinä lapussa": 1099(?!!). Haistatin paskat koko liikkeelle, ja hommasin itselleni erittäin laadukkaan (ja epä-hevin) Tokain telen (450€) Kitarapajalta. En ole katunut valintaani tippaakaan, sillä tuolla laatupelillä (uudempien kitaroiden ohessa) soittelee vielä monta vuotta.

Ibanezin RG570('02) jonka hommasin vajaa vuosi sitten on muuten vielä parempi, ja huomattavasti kauniimpi kitara!

Fuck 'em :D
Jucciz
11.09.2004 17:30:02
hommasin itselleni erittäin laadukkaan (ja epä-hevin) Tokain telen (450€) Kitarapajalta. En ole katunut valintaani tippaakaan, sillä tuolla laatupelillä (uudempien kitaroiden ohessa) soittelee vielä monta vuotta.

Kyllä. Hevivaihe menee suurimmalla osalla ihmisistä jossain vaiheessa onneksi ohi. Sitä silmällä pitäen kannattaa tehdä juuri noita oikeita valintoja ja ostaa suosiolla vähän monikäyttöisempi keppi, mitä Telecaster ilman muuta on.

Itselläni ei ole Musamaailmasta pahaa sanottavaa, kun en ole putiikissa koskaan sisällä käynyt. Orangejen hinnat ainakin vaikuttavat olevan Saksan tasolla, eli niissä tuskin älyttömästi on ilmaa, kuten edellinenkin kirjoittaja kerkesi mainita.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Hohhoijaa
11.09.2004 18:47:44
Minullakin on sanottavaa.

Kun tämmönen juniori sinne musamaailmaan eksyy, niin alkaa kyllä ihan pelottaa.

Ne myyjät... tuijottaa niin penteleen vihaisesti ja aliarvioivasti, että tulee mieli lähteä heti paikalla.

Esim. F-musiikissa tilanne on päinvastainen. Aloittelijat otetaan hyvin vastaan ja annetaan paljon informaatiota ja tietoa asiakkaalle. Asiakas kuin asiakas, se on asiakas.
IMIK #17
Billsner
11.09.2004 19:30:45
Hevivaihe menee suurimmalla osalla ihmisistä jossain vaiheessa onneksi ohi.

Joillakin se tulee vasta myöhemässä vaiheessa ja olenpas kuulut että jotkut ihmiset syövät pelkästään kasviksia.
You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside.
tommiot
11.09.2004 19:36:33 (muokattu 11.09.2004 19:37:02)
Minullakin on sanottavaa.

Kun tämmönen juniori sinne musamaailmaan eksyy, niin alkaa kyllä ihan pelottaa.

Ne myyjät... tuijottaa niin penteleen vihaisesti ja aliarvioivasti, että tulee mieli lähteä heti paikalla.

Esim. F-musiikissa tilanne on päinvastainen. Aloittelijat otetaan hyvin vastaan ja annetaan paljon informaatiota ja tietoa asiakkaalle. Asiakas kuin asiakas, se on asiakas.

Mulla on vähän sama ongelma. Mutta se yks vanhempi kaveri Musamaailmassa on ihan mukava, oon saanu hyvää palvelua. Tosta uudesta Vantaanportin F-musiikistakin saa hyvää palvelua mun mielestä, niillä on vissiin sen verran vähän asiakkaita siellä, että riittää intoa palvella ketä vaan kuka paikalle sattuu.
Ben_D
11.09.2004 19:52:35 (muokattu 11.09.2004 19:58:41)

Kyllä. Hevivaihe menee suurimmalla osalla ihmisistä jossain vaiheessa onneksi ohi.

Jucciz puhuu täällä taas elämän suuria viisauksia ja totuuksia. Oleksä Jucciz tietonen ihmisistä, jotka ovat kuunnelleet ja soittaneet metallia 20-30 vuotta ja homma vaan jatkuu. Miten sä onnistut päästeleen tollasta potaskaa suustas jatkuvalla syötöllä. En tiedä, mutta yritystä sulla ainakin piisaa. Telecaster ei ole yhtään sen oikeampi valinta kun Jackson, ESP, Gibson tai Ibanez. Pimpelipom ja Jazz tyttö Jazzaa Jucciz.

Ja palatakseni aiheeseen. Itse olen aina mennyt jo valmiiks puoli vittumaisella asenteella Musamaailmaan niin eivät ole alkaneet kukkoilemaan tai alkaneet ylimielisiksi. Testihuonetta ei ole tarvinnut odotella ja palvelu on ollut ystävällistä. Olen myös ollut huomaavinani, että tinkimisvaraa hinnoissa ei juurikaan ole.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Super-Jari
12.09.2004 12:28:52
Joillakin se tulee vasta myöhemässä vaiheessa ja olenpas kuulut että jotkut ihmiset syövät pelkästään kasviksia.

Olen kuullut että monet jotka lopettavat hevin soiton alkavat joksikin wannaberoots-jätkiksi. Harmi. Menee lahjakkaita soittajia hukkaan.
Eihän virtuaalielämää voi korrekuloida in real life? -turbo
Ben_D
12.09.2004 12:47:14

Olen kuullut että monet jotka lopettavat hevin soiton alkavat joksikin wannaberoots-jätkiksi. Harmi. Menee lahjakkaita soittajia hukkaan.

Kuten Testamentin Alex Skolnick alkoi pimputteleen Jazzia. Onneksi kävi antamassa näytön, että metallinsoittotaidot ovat tallella First Strike Still Deadly levyllä.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Hohhoijaa
12.09.2004 14:54:59 (muokattu 12.09.2004 14:55:35)
Mulla on vähän sama ongelma. Mutta se yks vanhempi kaveri Musamaailmassa on ihan mukava, oon saanu hyvää palvelua.

Juu, aina kun mä oon sattunu paikalle niin on ollu aina joku noiri ylimielinen heviletti tatuointi örmykörmy myyjä.

Tosta uudesta Vantaanportin F-musiikistakin saa hyvää palvelua mun mielestä, niillä on vissiin sen verran vähän asiakkaita siellä, että riittää intoa palvella ketä vaan kuka paikalle sattuu.

Taidampa joskus käväistä sielläkin.
MAINOS! Liity sinäkin Ihan Mukavien Ihmisten Kiltaan! Liittyminen on 100% ilmaista ja kaupan päälle useita erilaisia etuja! (no ei sentään!) Älä jätä tilaisuutta, vaan lähetä saman tien el bastardolle pikaviestiä!
ReBeat
13.09.2004 00:13:52 (muokattu 13.09.2004 00:17:15)

Kuten Testamentin Alex Skolnick alkoi pimputteleen Jazzia. Onneksi kävi antamassa näytön, että metallinsoittotaidot ovat tallella First Strike Still Deadly levyllä.

Jazziin tutustuminen tuskin huonontaa hevinsoittotekniikkaa. Sisällöstä tekee mieli vielä sanoa, että tyypillinen hevibiisi on usein ennalta-arvattavan kaavan mukaan etenevää pötköä, johon on ympätty muutama kliseinen koukku. Usein hevissä vivahde-erojen koodaukseen riittäisi pari bittiä. Jazzvaikutteiden myötä saattaa biiseihin tulla jotain syvyyttä ja ristiaaltoa. Ite en osaa jazzia soittaa, mutta onneks jazzissa ei ole raja-aitoja. Siinä vaiheessa kun hevi tympii ni jazz on kiehtova ja helvetin haastava maailma, josta on kiva yrittää oppia jotain.
Tekemällä ei synny musiikkia.
Ben_D
13.09.2004 00:23:42

Jazziin tutustuminen tuskin huonontaa hevinsoittotekniikkaa. Sisällöstä tekee mieli vielä sanoa, että tyypillinen hevibiisi on usein ennalta-arvattavan kaavan mukaan etenevää pötköä, johon on ympätty muutama kliseinen koukku. Usein hevissä vivahde-erojen koodaukseen riittäisi pari bittiä. Jazzvaikutteiden myötä saattaa biiseihin tulla jotain syvyyttä ja ristiaaltoa. Ite en osaa jazzia soittaa, mutta onneks jazzissa ei ole raja-aitoja. Siinä vaiheessa kun hevi tympii ni jazz on kiehtova ja helvetin haastava maailma, josta on kiva yrittää oppia jotain.

Skolnick vaan lähti Testamentista meneen jo 90-luvun alussa joten se ei varmaankaan sen bändin biiseihin enään tuo syvyyksiä eikä ristiaaltoja. First Strike Still Deadly on kokoelma uudelleen soitettuja vanhoja biisejä alkuperäiskitaristien säestämänä.

Mä en ainakaan hirveesti kaipaa rakastamaani speed/thrash metalliin mitään hirveitä koukkuja, vaan suhteellisen suoraa etenemistä tietyin rytminvaihdoksin. Riffiä riffin perään ja välillä pieniä melodiapätkiä.

Mitä Jazziin tulee niin en moista jaksa kuunnella kirveelläkään, mutta teoriapuolessa voisi olla mielenkiintoisia juttuja.
Etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash bändiin. Rohkeasti yhteyttä.
Super-Jari
13.09.2004 00:31:19
Mitä Testamenttiin tulee niin se on kyllä yhtä koukkua ja tekniikkaa alusta loppuun. Minulla menee ainakin sormi suuhun kun yrittää perässä soittaa. Tosin, ehkä en vaan osaa.
Eihän virtuaalielämää voi korrekuloida in real life? -turbo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)