Aihe: Saako hääkeikalla helposti pesää..?
1 2 3 4
isojussi
07.09.2004 15:24:00
Niih.. saattaishan sitä vaikka tilanteen kohdalle sattuessa lipaistakkin, mutta ihan vastakkaista sukupuolta.

Ai sä rupeet valkkaamaan.....

....mä oon kattonu kaikkia kohtaan kohteliaammaks kieltäyä vallan - ettei tuu sitten ilmanjääneille paha mieli...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
R.Syke
07.09.2004 17:40:08
Niih.. saattaishan sitä vaikka tilanteen kohdalle sattuessa lipaistakkin, mutta ihan vastakkaista sukupuolta.

Sivistyneisyyttä taoitteleva donna kysyi muutamalta muusikolta (V.Huovista mukaillen):

-Oletteko kiinnnostunut primääristä vai sekundaarisista sukupuoliominaisuuksista?

Diplomaattinen vastaus:

-Ensisijaisesti primaarisista, toissijaisesti sekundaarista.

Ja Levillähän tällainenkin keskustelu on mahdollista? Kaverit ovat kertoneet.
Irti Humpasta
07.09.2004 20:01:12

Mä olen saanut aina kaksi kertaa...... pyytää ja olla ilman :)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
R.Syke
07.09.2004 22:40:38

-Sinänkin. Bingo!
baron
07.09.2004 23:02:12

Mä en saa ees pyytää. Ilman sen sijaan saan olla.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
R.Syke
08.09.2004 06:26:58 (muokattu 08.09.2004 06:28:53)
Mä en saa ees pyytää. Ilman sen sijaan saan olla.

-No, lasketaan sekin kerraksi.

Vai pitäneekö perustaa threadi "Pysyvästi saamattomat hääkeikkasoittajat" Käyntikorttiin sama, mutta vain englanniksi ja latinaksi.

Myös allekirjoituksena käy.
poppamies
08.09.2004 06:55:48 (muokattu 08.09.2004 06:58:37)

No en olis uskonut että tanssimuusikot ovat näin perin saamattomia !
No mistä minä olisin voinut arvata kun olen rock'n roll muusikko ja sellainen tunnetusti aina saa mitä haluaa...ei aina voi voittaa...
"G-strings are for strippers"
pekkajau
08.09.2004 14:54:27
No en olis uskonut että tanssimuusikot ovat näin perin saamattomia !
No mistä minä olisin voinut arvata kun olen rock'n roll muusikko ja sellainen tunnetusti aina saa mitä haluaa...ei aina voi voittaa...

- Mitä voit antaa rock`n roll muusikolle joka on saanut jo kaikkea?
- Penisiliiniä!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
R.Syke
08.09.2004 17:45:40 (muokattu 08.09.2004 17:46:02)
- Mitä voit antaa rock`n roll muusikolle joka on saanut jo kaikkea?
- Penisiliiniä!

-Mitä rokkari toi tuliaisiksi hääkeikalta?

-????

-Kaksi uutta asentoa ja yhden uuden taudin.
clave
08.09.2004 19:55:59

Tulee mieleen kertomus vaimosta joka halusi miehensä tuovan tuliaisiksi entisestä Leningradista "jotain pientä".

Niinpä vaimo sai tuliaisiksi satiaiset.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
pekkajau
09.09.2004 09:41:33 (muokattu 09.09.2004 09:43:21)
Hanuristi oli lähdössä yksin ilman vaimoa Tallinnaan suuntautuvalle hanuristien omalle harmonikkaliiton kevätristeilylle. Vaimo oli sitä mieltä että ensin on käytävä vaatekaupan kautta ja ostettava hanuristille siistit risteilyvaatteet sillä eihän ihmisten ilmoille "rytkyissä" voinut lähteä!

Ostettiin uudet housut,kengät ,paidat ja kaiken kruunuksi vielä kallis nahkatakki. Silloin oli "hanuri-jaakko" valmis ns. ihmisten ilmoille!

No alkumatka laivalla meni mukavasti kavereiden kanssa hanurilla tapailun merkeissä kunnes "Jaakolle" alkoi ns. "maistua". Ilta meni rattoisasti tappiin asti ja kohtasipa sitten "Jaakko" laivalla Irinan, tuon ihanan, syntisen naisen. Irina johdatti huomattavan humalaisen "Jaakon" hyttiinsä ja sitten alkoi koko yön kestävä "lemmentyö".

Aamulla "Jaakko" heräsi karmeassa morkkiksessa ja krapulassa ja Irina tivasi maksua kuluneesta yöstä! Rahat oli juotu mutta Irina sanoi että maksuksi hän voi ottaa Jaakon hienon uuden nahkatakin.

"Jaakko" palasi kotiin ns. häntä koipien välissä ja pötkähti sohvalle vaimolleen mitään sanomatta. Vaimo katseli "väsynyttä" miestään pitkään kunnes tokasi: "Taisi olla kova reissu?...Missäs se on muuten se sinun uusi nahkatakki kun ei ollut päälläsi tullessasi?" "Jaakko" käänsi kylkeä ja murahti eukolle:" Se nussittiin siellä laivalla!"
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
R.Syke
09.09.2004 18:02:52
Ostettiin
"Jaakko" palasi kotiin ns. häntä koipien välissä ja pötkähti sohvalle vaimolleen mitään sanomatta. Vaimo katseli "väsynyttä" miestään pitkään kunnes tokasi: "Taisi olla kova reissu?...Missäs se on muuten se sinun uusi nahkatakki kun ei ollut päälläsi tullessasi?" "Jaakko" käänsi kylkeä ja murahti eukolle:" Se nussittiin siellä laivalla!"

-Oi ittu oita un uttujas. Keu. Täysin kuulematon. Kahvi meni sekä näppikselle, väärään kurkkuun että vasta eilen pestyille vaaleille housuille. Lähetän laskun.
isojussi
09.09.2004 23:42:38
...Täysin kuulematon....

Missä sä oot ollu?

Anteeks ny Pekka, mutta oli aikas wanha....
R.Syke
10.09.2004 06:02:45 (muokattu 10.09.2004 06:03:04)
Missä sä oot ollu?

-Minä olen ollut ja olen antidementiassa. En muista vanhoja asioita, mutta äsken sattuneet kyllä

-Ei mitään anteeksipyyntöjä Pekalle, vaan kiitos. Palautit oikean dementian. Keu.
pekkajau
10.09.2004 09:54:22
Missä sä oot ollu?

Kyllä wanhan tawaran aina aika palkitsee!
isojussi
10.09.2004 10:10:27
Kyllä wanhan tawaran aina aika palkitsee!

Soon totta. Aina tulee uusia nuoria soittajia, jotka ei oo vielä aikasemmin olleet tarpeeksi vanhoja kuuntelemaan noita juttuja.

Sitäpaitti hyviä ne kyllä on - sitä en kiellä!
pekkajau
10.09.2004 11:40:04 (muokattu 10.09.2004 11:40:46)
Soon totta. Aina tulee uusia nuoria soittajia, jotka ei oo vielä aikasemmin olleet tarpeeksi vanhoja kuuntelemaan noita juttuja.

Sitäpaitti hyviä ne kyllä on - sitä en kiellä!

Vitsit on aina vitsejä ja aika helppo ja halpa tapa olla muka naurettava... mutta hyvä tilannekomiikka on se huumorin laji, jolla jyvät erotellaan akanoista. Se ei wanhene koskaan!

Tosin eipähän nuo vitsitkään ketään tappanut ole paitsi kerran Mikkelissä, jossa käräjillä oli syytettynä yksi mies sellaisesta rikoksesta että se oli kertonut todistajien lausunnon mukaan kaverilleen niin hyvän ihan uuden vitsin että se toinen oli kuollut nauruun!
Käräjillä tuomari piti asiaa mahdottoman ja pyysi että syytetty kertoisi "SEN JUTUN" siinä salissa niin lautamiehet ja tuomari voisi arvioida jotta oliko se sitten niin "HYVÄ JUTTU"? Syytetty sanoi ettei uskalla moiseen ryhtyä sillä yksi ruumis "SILLÄ JUTULLA" oli jo tehty! NO tuomari sanoi että mennään takahuoneeseen ja siellä saa syytetty kertoa "SEN JUTUN" tuomarille ja pyysipä vielä tuomari toiset korvat eli salissa olevan poliisin myös kuuntelemaan "SITÄ JUTTUA"!
No syytetty kertoi "SEN JUTUN" tuomarille ja poliisille takahuoneessa ja... tuomari kuoli nauruun heti ja poliisi vasta reilun viikon kuluttua!
R.Syke
10.09.2004 17:26:18 (muokattu 10.09.2004 17:29:37)
Tosin eipähän nuo vitsitkään ketään tappanut ole paitsi kerran Mikkelissä, jossa käräjillä oli syytettynä yksi mies ... tuomari kuoli nauruun heti ja poliisi vasta reilun viikon kuluttua!

-Hauska tappa vanha tuttu tuomari, juu. Mites se toinen poliisi?

Olin Jyväskylässä käymässä(tosi). Pysäköin väärin Cygnaeuksenkadulle, mutta en saanut sakkoa, vaikka poliisi tuli paikalle. (tosi). Miksi?

Poliisi ei tässä tapauksessa kuollut nauruun, vaikka näki autoni. Se oli silloin sellainen, että tuokin olisi ollut mahdollista.
R.Syke
11.09.2004 03:03:32 (muokattu 11.09.2004 13:21:15)
Hehheh, täytyy sanoa että Pekkajaun vitsit/kaskut on tanssimusiikkipalstan ehdotonta kermaa. :) +

..jatkanpa sivusta seuraamista...

-Jatkanpa sivulta seuraamista...

Edit: Kiitos kiitoksista edellisen viestin kirjoittajalle. Seurataan tilannetta, onko jutuissa pajon pesää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)