suolintu 09.09.2004 21:16:29 | |
---|
Uusi video näytetään tänään klo 21.55 sub tv:llä. |
Jackson Dinky 09.09.2004 21:59:33 | |
---|
Hirveää roskaa. Ei se laiho enää osaa soittaa. Asiat on niillä niin että synakitara laiho & warman tyyliin: riitasointuja. Näin ainakin livenä. Laiho vaan seisoo lavalla 2 metrin haara asennossa ja huutelee jauta kun latvala hoitaa kitara osuudet. ;) Jau jau! |
Phobophile 09.09.2004 22:14:21 | |
---|
Uusi video näytetään tänään klo 21.55 sub tv:llä. Oli aika hyvä pätkä itseasiassa. Love Subverted, Lust Perverted |
LordHarmaakarhu 10.09.2004 14:55:29 | |
---|
Ihan loistava biisi, kun kuuntelee vaan tarpeeksi! /,,/ Ei tuo video mikään ihmeellinen ollu, mutta olipahan parempi ku Needled 24/7. :D vittu saatana. |
Limited edition 10.09.2004 17:11:32 | |
---|
Nyt kun näin sen videon ja samalla kuulin biisin ensimmäistä kertaa, niin täytyy sanoa ettei kauheasti vakuuttanu. Tuntu jotenki, että tämä on kuultu jo monta kertaa. Ei minkäännäköstä yllätystä tarjonnu eikä munille potkinu. What is best in life?
"To crush your enemies and hear the lamentation of their women" -Conan the Barbarian |
Uusi video näytetään tänään klo 21.55 sub tv:llä. Oli mainiota rytkettä. Tausta oli raskas ja akti vaan tiukentuu. |
finntrolli 10.09.2004 20:47:49 | |
---|
No kyllähän se IHAN alku vähän sen tapainen on....vähän. jaaha Luuletsä mua ihan tyhmänä??? |
Ziggy Bubba 10.09.2004 21:03:22 | |
---|
Mulle toi biisi oli erittäin suuri positiivinen yllätys. Koneelta olin tuon MD:lle ottanut monen muun biisin muassa, ja luulin aluks että kuuntelen jotain Lamb of Godia tms.. Slayer tuli alusta mieleen :D Nämä vanhemmat CoB levyt ei meikäläiselle ole oikein ikinä avautunut, ovat vaan niin karmeata tilutusta.. Olihan tossa uudessa veisussakin esim. synasoolo, mutta se sopi tällä kertaa kokonaisuuteen. Biisi oli eteenkin erittäin raskas, ja sehän ei voi olla pahasta! Taitavat olla Bodomin pojat unohtaneet viimeinkin sen instrumenteilla kilpaurheilun ja keskittyneet olennaiseen, eli biiseihin.. Orkastahan voi tulla vielä jotain :) |
kiss 13.09.2004 09:48:56 | |
---|
loisto biisi on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
Paskaskitta 14.09.2004 20:08:25 | |
---|
Munkin mielestä oli hyvä biisi, mutta aika perus bodomia oli... Tuli vaan mieleen että ihan kun olisin kuullu aijemminkin saman biisin bodomilta :) " Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain |
Deathrace King 15.09.2004 00:24:25 | |
---|
Taitavat olla Bodomin pojat unohtaneet viimeinkin sen instrumenteilla kilpaurheilun ja keskittyneet olennaiseen, eli biiseihin.. Eiköhän tämä tapahtunut jo viimeistään Hate Crew Deathrollilla. Orkastahan voi tulla vielä jotain :) Ahaa :D
Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
tesar 20.09.2004 11:13:04 | |
---|
Toinen sinkun biisi todistaa taas sen että nämä herrat osaavata tehdä hommansa pieni pilke silmäkulmassa. Hate cre death roll 2 sieltä varmaan kohta tulee. Sen verran samanlainen tuo trashed... biisi oli. Ikävää vaan kun Laiho on paneutunut vähemmän kauniiden kitaramelodioiden tekoon. Toisaalta meno on lisääntynyt tramaattisesti :) (vrt. Follow the reaper-levy) Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
Nyar 20.09.2004 22:05:30 | |
---|
No tuli katottua se video, mutta jotenkin se vaan ei iskeny. Se kuulosti sekavalta ja yksi mikä alkoi ihmetyttään oli se, että AH:t olivat määrätyssä paikassa, joka alkoi kuulostamaan yllätyksettömältä. No tekevät kai joskus samanlaista musiikkia kuin Hatebreeder-levyllä. Olisi hyvä nähdä Boddom joskus livenä. UPDATED 28.8.2004. |
Deathrace King 20.09.2004 22:54:44 | |
---|
Tulihan tuo video nähtyä, ihan perussiisti pätkä. Biisistä ei nyt ensikuulemalta oikein hirvesti jäänyt mieleen, kunnon meininkiä se kuitenkin sisälti ja paljon eri osia. Tuntui myös yllättävän pitkältä. Pitää hommata EP. Olisi hyvä nähdä Boddom joskus livenä. No jos yhtään musiikki uppoaa, niin sehän on melkein pakko. On nimittäin kevyesti Suomen kovin livepumppu, joka keikalta on saanut hymyssä suin tyytyväisenä pois lähteä. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
JM 21.09.2004 15:26:50 | |
---|
Melkolailla sekava ja mitäänsanomaton biisi, mun mielestä. Videokin oli perustylsä, jo Metallican Onen ajoista tutuksi tullut tehdas tms. hallissa soitettu "liveveto". Eipä säväytä ei. |
fff666 26.09.2004 16:25:59 | |
---|
|
FatSam 26.09.2004 17:39:19 | |
---|
katsokaa http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=11280213 Tuleekohan tuosta koskaan mitään keräilyharvinaisuutta? Senhän piti silloin ilmestymisensensä aikoihin loppua kaupoista heti alkuunsa, mutta niitä näkyi ainakin musaliikkeissä ainakin vielä vuosi-pari ilmestymisen jälkeen, nykytilanteesta en tiedä. FatSam - the most man of them all. |
Heart Of Steel 27.09.2004 00:29:44 | |
---|
fff666: eihän esim waspikaan tee teknoa tai twistarit ballaadeja Kumpikin väärin. "Nobody tells a Man how to play." http:/www.mikseri.net/hmb |
Unworthy Knight 27.09.2004 08:08:28 | |
---|
Toivottavasti se olen vain minä, mutta minussa videossa on ihan törkeitä synkka virheitä. Tulee mieleen joku vanha Kungfu pätkä lähinnä, kuva on vähän sinnepäin minne ääni menee. Eikä tuo biisikään oikeen iskenyt. Häirittee se että soitellaan hilpeesti ja sitten kuitenkin näytetään ja lauleskellaan vihasesti. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Rattata 27.09.2004 10:08:35 | |
---|
Tykkäsin kyllä kovasti tästä biisistä. Aika perussettiä, mutta toimii. "Take seven pastilli? and call me in the morning"
IMIK #23 |