Aihe: Manne asiaa
1
onde
04.09.2004 13:18:21
Eli kyse ei ole vähemmistö kansalaisista vaan Italialaisesta kitara merkistä!
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä bassosta ja tuodaanko sitä Suomeen?
Glenn Hughesille ollaan kai tehty oma malli mistä paistaa läpi 70-luvun funk ja soul henkisyys.
www.manne.com/ - 7k
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Ylläri
04.09.2004 15:06:26 (muokattu 04.09.2004 15:07:30)
Ruåtsista noita näköjään saa: http://www.basstudio.nu/START.htm

Ihan hienoja bassoja ovat, niissä on sitä italialaisen muotoilun linjakkuutta. Eivät varmaan ole traditionalistien mieleen, mutta itse tykkään. Mutta ihmettelisin suuresti jos noita Suomeen olisi eksynyt, eihän täällä ymmärretä eurooppalaisten soittimien päälle. Kaiken maailman Sadowskyja ja Foderoita palvotaan puolijumalina, vaikka kotimantereeltakin löytyisi aikas vanhoja perinteitä: eikös Italiassakin tehty joskus ihan kohtuullisen hyviä viuluja...
Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä.
onde
04.09.2004 19:42:30 (muokattu 04.09.2004 19:46:59)
Ruåtsista noita näköjään saa: http://www.basstudio.nu/START.htm

Ihan hienoja bassoja ovat, niissä on sitä italialaisen muotoilun linjakkuutta. Eivät varmaan ole traditionalistien mieleen, mutta itse tykkään. Mutta ihmettelisin suuresti jos noita Suomeen olisi eksynyt, eihän täällä ymmärretä eurooppalaisten soittimien päälle. Kaiken maailman Sadowskyja ja Foderoita palvotaan puolijumalina, vaikka kotimantereeltakin löytyisi aikas vanhoja perinteitä: eikös Italiassakin tehty joskus ihan kohtuullisen hyviä viuluja...

Mä oon samaa mieltä Yllärin kans siitä että kyllä noita kunnon soittiimia osataan tehdä täälläkin!
Ei se leima lavassa Made In USA meinaa yhtään mitään!
(Paljon on niitä soittimia liikenteessä että osat tehdään Meksikossa ja kootaan USA:ssa ja leima Made in USA!) Tiettävästi kaverin Tobiaksessa lukee että osat on tehty Japanissa mutta koottu Jenkeissä! Siinä on reilu meininki! Ei kuseteta ostajaa!!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Snowblind
04.09.2004 19:51:41

Hoho! Joskus repeilin kun näin jostain lehdestä (joku guitar player kait) jonkun akustisen Manne-kitaran mainoksen.
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)