Aihe: Tämä ottaa päähän!
1 2
Ewereth
09.09.2004 21:42:57

Alkaa pikkuhiljaa palaa käpy noitten tietämättömien ei kitaraa soittavien kanssa jotka väittävät jotain Dream Theaterin biisiä helpommaksi kuin ukko nooa! Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Esim. Eräs luokka kaverini puhui siitä kuinka monet koulussamme ovat parempia kuin John Petrucci! Olen kuullut suurinta osaa ja he eivät yllä lähellekään Petruccia! Kaiken lisäksi "kaverini" ei ole kuullut heistä yhdenkään soittavan.
Kunniaa Teemu "Somnium" Raimorannalle(Paras Folk/Black kitaristi ikinä) ../ Hail Somppa!
TheWickerMan
09.09.2004 22:30:10
Alkaa pikkuhiljaa palaa käpy noitten tietämättömien ei kitaraa soittavien kanssa jotka väittävät jotain Dream Theaterin biisiä helpommaksi kuin ukko nooa! Onko kellään muulla samaa ongelmaa? Esim. Eräs luokka kaverini puhui siitä kuinka monet koulussamme ovat parempia kuin John Petrucci! Olen kuullut suurinta osaa ja he eivät yllä lähellekään Petruccia! Kaiken lisäksi "kaverini" ei ole kuullut heistä yhdenkään soittavan.

No voi huoh... älä välitä.. tiiän tunteen..
- Kyllä.
drlecter
09.09.2004 23:04:11

Moukat eivät ymmärrä hyvän päälle.
http://www.fretboardfromhell.tk/
Herra Rapu
09.09.2004 23:21:46

Ei kannata välittää, mut ne on luultavasti oikeessa. :)
Paino ei ole mikään ongelma.
† FAT = MOTION †
Peoplez
10.09.2004 00:01:15
Ei kannata välittää, mut ne on luultavasti oikeessa. :)

Tuli mieleen kuule ihan sama :)

Voi voi näitä nykyihmisten ongelmia!
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
Velli
10.09.2004 02:39:25
Olisipa hauska tavata noita luokkatovereitasi. Luulen että tulisin ihan hyvin juttuun heidän kanssaan.
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Humu
10.09.2004 07:52:03
Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

No ei kyllä ole...

Esim. Eräs luokka kaverini puhui siitä kuinka monet koulussamme ovat parempia kuin John Petrucci! Olen kuullut suurinta osaa ja he eivät yllä lähellekään Petruccia! Kaiken lisäksi "kaverini" ei ole kuullut heistä yhdenkään soittavan.

Mitä väliä sillä loppuenlopuks on? Vaikuttaako se sinun diggaamisees kyseistä artistia kohtaan, ettet voi kuunnella kitaristia, jonka ei nauti kaveripiirisi suosiota?!:D

Anna toisen provosoida, koska sitähän hän todennäköisesti tekee?! Kuuntele sitä, mikä itsestäs kuulostaa hyvälle, äläkä minkään yleisen mielipiteen mukaan!
Alppinauris
10.09.2004 12:29:00

Kannattaa soittaa vaikka lasten ja nuorten puhelimeen.
siellä ne varmasti osaavat auttaa sinua pääsemään tämän kamalan tilanteen yli. numeroa en tähän hätään muista, mutta sitä kannattaa kysyä vaikka terveydenhoitajalta tai kuraattorilta. useimmista hyvin varustetuista terveyskeskuksista löytyy myös kyseinen esite.
Jucciz
10.09.2004 14:01:59
Eräs luokka kaverini puhui siitä kuinka monet koulussamme ovat parempia kuin John Petrucci!

Hän voi hyvinkin olla oikeassa. Itseltänikin löytyy kaveripiiristä paljon kitaristeja, jotka ovat parempia kuin Petrucci.

Olen kuullut suurinta osaa ja he eivät yllä lähellekään Petruccia!

Tämä selittyy varmaan suurimmaksi osaksi myös maantieteellisillä etäisyyksillä. Petrucci majailee tietääkseni Yhdysvalloissa.
Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin.
Pitsku
10.09.2004 14:21:22
Hän voi hyvinkin olla oikeassa. Itseltänikin löytyy kaveripiiristä paljon kitaristeja, jotka ovat parempia kuin Petrucci.

Tämä selittyy varmaan suurimmaksi osaksi myös maantieteellisillä etäisyyksillä. Petrucci majailee tietääkseni Yhdysvalloissa.

Hehe, Jucciz osaa aina ton:)
zepeteus
10.09.2004 14:37:03
Varmasti parempia jossakin. Yksikin tuttuni on taatusti parempi putkimies kuin John. Toinen taas erinomainen maalari, kolmas tietokonenero jne.

Se kitaristien paremmuusmaailmanmestaruuskisa on tietääkseni kuitenkin yhä suorittamatta. Ja vaikka suoritettaisiinkin, niin jos jokaikinen kitaraa räpläävä henkilö maailmasta ei osallistu, jää se pelko kumminkin kalvamaan...josko saakuta jostain löytyy vieläkin parempi. Ja sehän on hirveä paikka.

Ei tule mitään, parempi jättää kitaran soitto kokonaan ja alkaa vaikka urheilemaan. Sitten voisi oikeasti olla paras jossain, ainakin juuri siinä kisassa jonka voitti, niiden kesken jotka osallistuivat.

Keniassa vissiin juoksi joku kaveri justiinsa nopeimman varttimailin ikuna. Onkohan kaveri pettynyt kun koko maailma ei saa tietää tulosta, vai tyytyväinen kun pääsi pakoon sitä leijonaa?
Dagonx
10.09.2004 15:01:04

Hmm...tuskinpa löytyy.
Hohhoijaa
10.09.2004 15:01:49 (muokattu 10.09.2004 15:02:39)
Juu, aamunavauksessa tuli yksi akustinen biisi ja kaverini, joka ei tiedä musiikista muuta kuin metallican (höh, ei sitäkään), sanoi että kuka tahansa osaisi soittaa semmosta. Ha
PlopPlopPlop, sano Lord of the Strings kun plussaa jakeli
Tony Narrows
10.09.2004 20:54:40
Minusta on todella typerä ensinnäkään alkaa vertaileen kitaristeja keskenään,mutta siitä olen melko varma että jos aletaan pohtimaan mitä kaikkea esim sitten Petrucci osaa kaiken sen lisäks mitä levyiltä kuulee niin luulenpa että sinun ja muidenki kaverit ovat osaamisessa aika paljon jäljessä. Tietenki voi olla mahdollista että pidät esim kaverisi soitannasta enemmän kuin Petruccin,mut mitä sitten on osaaminen? Onko se sitä,kuinka nopeaa osaa tiluttaa tai sweepata vai onko se sitä kuinka paljon osaa asioita sekä teoriassa ja ymmärtää todella sen mitä soittaa.
Maailmassa on paljon hyviä kitaristeja,turha niitä on alkaa vertailla. yrittäisitte kuunella ja oppia niiltä jotain mielummin kuin pohdiskelette onko kitaristi hyvä vai paska.
Alias Tonza
Ben_D
10.09.2004 20:58:23 (muokattu 10.09.2004 22:14:47)

Hmm...tuskinpa löytyy.

Epäilen myös suuresti.
Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin.
Ziggy Bubba
10.09.2004 21:22:47

Tässä me kateelliset(muka) avaudutaan:

Mun mielestä maailmassa on varsin monta parempaa kitaristia kuin Petrucci, eteenkin luovuuden ja omalaatuisuuden kannalta katsottuna. Ei siinä mitään, kyllä äijällä on hetkensä, mutta liian usein se menee siihen runkkaus-osastolle IMO. Mulle soittotaito ei ole itsetarkoitus, eikä kyllä missään nimessä myöskään vitsaus.. Sillä päteminen on vaan aika tyhjänpäiväistä.

Ja ei, en ole parempi kitaristi kuin Petrucci.
Jumina5/6
10.09.2004 22:08:57
Tässä me kateelliset(muka) avaudutaan:

Mun mielestä maailmassa on varsin monta parempaa kitaristia kuin Petrucci, eteenkin luovuuden ja omalaatuisuuden kannalta katsottuna. Ei siinä mitään, kyllä

Niinpä, sama homma kun vertaa ihmisten älykkyyttä, joku on hyvä matematiikassa, joku taasen ymmärtämään ihmisten psykologiaa jne. jne. Ei voi olla mitään yleispätevää määrettä älykkyydellekkään. Joku sosiaalisesti idiootti ihminen kuitenkin vääntää ydinfysiikkaa paperille kotonaan tekemisen puutteessa.

Ja ei, en ole parempi kitaristi kuin Petrucci.

Minä olen. Tokikaan en osaa teoriaa yhtä paljon, en ole läheskään yhtä tekninen, en omaa samanlaista varmuutta soitossa, parhaat soundinikin ovat kuraa verrattuna hänen vastaaviinsa.

Mutta olen mielestäni silti parempi.
Uli Con Carne
10.09.2004 22:42:05

Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Emmiekäsitä. Nyt piistit toosi paahan.
"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
BORN TO SHRED
Ziggy Bubba
10.09.2004 23:45:12

Niinpä, sama homma kun vertaa ihmisten älykkyyttä, joku on hyvä matematiikassa, joku taasen ymmärtämään ihmisten psykologiaa jne. jne. Ei voi olla mitään yleispätevää määrettä älykkyydellekkään. Joku sosiaalisesti idiootti ihminen kuitenkin vääntää ydinfysiikkaa paperille kotonaan tekemisen puutteessa.

Minä olen. Tokikaan en osaa teoriaa yhtä paljon, en ole läheskään yhtä tekninen, en omaa samanlaista varmuutta soitossa, parhaat soundinikin ovat kuraa verrattuna hänen vastaaviinsa.

Mutta olen mielestäni silti parempi.

Itseluottamusta sulta ei ainakaan puutu.

Pakko myöntää, olen ite varsin myöhään oppinut.. Aloitin soittamaan joskus vuosituhannen vaihteessa. Aika spedeä, mä tiedän.. Vanha mieskin vielä olen :)

Teoria ja tekniikka on sulla J. Petruccia jäljessä, ootkos erittäin omalaatuinen kitaristi? Mä ainakin luulen olevani :D
www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)