Aihe: Promoe!?
1
zippiz
21.08.2004 12:34:02
Joo,et mitä te digailette tosta miehestä..?? Näin sen ilosaaressa livenä ja ihan hyvältä se vaikutti..Mukavan rentoo ja tanssitavaa..
Ei oo mietoo..
Henga
21.08.2004 12:42:39
Joo,et mitä te digailette tosta miehestä..?? Näin sen ilosaaressa livenä ja ihan hyvältä se vaikutti..Mukavan rentoo ja tanssitavaa..

Ehkä tonne koneistetun musiikin puolelle.. mikäs promoessa, vegaani-streittari-takkupää ..
krushing
21.08.2004 15:18:06

Ihan näppärän levyn kääntäs Jamaikanherrojen kanssa. Liveä en oo nähny, ei kiinnostanut sitten niin paljoo kuitenkaan...mutta kehuja oon kuullu.
jazzy
21.08.2004 20:10:47
Joo, oli meinkin porukan lemppari ;D (huom. wewwie ja beaver!!!xD).
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
ese
22.08.2004 15:42:53
Kyllä pidän, varsinkin tästä uudesta levystä, koska on aika reggea vaikutteista. En ole mikään räpin suurkuluttaja todellakaan, mutta PROMOE pyörii kyllä soittimessa.
kimmo
23.08.2004 17:27:15
Minä olen sitten ilmeisesti tässä poikkeava, kun tykkään enemmän Promoen edellisestä levystä sekä Looptroopin tuotannosta. Sinällään hassua, koska kuuntelen paljon mieluummin reggaeta (itse asiassa en paljon muuta nykyään kuuntelekaan) kuin räpätystä. Ei noita musiikkityylejä välttämättä kannata kauheasti sekoitella, jos minulta kysytään. Ei sillä etteikö olisi The Long Distance Runner kelvannut minulle, tottahan toki.
metropolit
28.08.2004 21:19:43
Äijä on melkonen guru! Ei saa kaverin antaa ulkonäön hämätä.. LoopTroop päihittää monet jenkit biiteillä, lyriikoilla ja meiningillä eikä Promoen sooloilut ole kauas puusta pudonneet. Goverment music: Huippu levy. Ei jyrää mahtipontisuudella tai uhoamisella vaan Dj Embeen ja Promoen saumattomalla yhteistyöllä. Long distance runner: todellakin levy, joka rikkoo rajoja. Ei ehkä yhtä hiphop puristien suosima, mutta reggae biitit saundaavat Embeen levysoittimissa letkeästi ja Promoen vastarintariimit putoilevat takuuvarmasti jokaiselle kuuntelijalle.

padapa pappa paa... Kyllä ruotsaliset jyrää musiikin teossa
Tixie
06.09.2004 09:27:36
No en menis vannomaan, tuo jätkä on iha asiallisen näköinen, kivat rastat ja silleen. Rastat rulz! En oo kuullu sen musiikkii, mut joitaki haastatteliuta oon lukenu... Muuta en tiiä... :p
D-Kay
23.05.2006 10:48:01

Herran uudet sivut avattu osoitteessa http://promoe.nu Sivuilta ladattavissa video uudesta sinkusta "Songs of joy", jolla vierailemassa Capleton. Uusi kokopitkä "White man's burden" julkaistaan syksyllä.
"I'm not a business man I'm a business, man"
Jonppa
23.05.2006 15:08:57
Kyllä tykkään Promoen musiikista erittäin paljon. Ehdottomasti yks mun suosikki mc.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)