Aihe: jammun suoravetopedaalit
1 2
Jaska
28.08.2004 18:03:57
mielenkiintoista... oiskohan hyviäkin vermeitä nuo pearlin suoravedot??? millonkas ne musamessut on

olisko huhtikuussa
muistaisin jonkun tälläsen "April NAMM Anaheim"

Tosin tuo tuntuu kovin myöhäiseltä, eli voi se olla jo joskus tammi-helmikuussakin.

Mike Mangini kuulemma testasi prototyyppejä kesän NAMMeissa.
jee
dictatorsh*t
29.08.2004 13:13:52
Meidän koululle ostettiin just tollaset tuplat. Vielä en ole päässyt testaamaan, mutta kovasti odotan.
Myrikles!
"asutaan ikluissa ja nussitaan jäälauttoja."-Hate
moderndrummer88
29.08.2004 13:38:14
Meidän koululle ostettiin just tollaset tuplat. Vielä en ole päässyt testaamaan, mutta kovasti odotan.

pisthän sitten kun oot päässy kokeilemman kommenttia tänne... ite oon kohtapuoliin tuommoset varmmankin hommaamassa kanssa...
että tämmöstä tällä kertaa...
ddrum54
31.08.2004 15:30:40
Olisi mukava vielä kuulla kyseisten pedaalien omistajien kommentteja näistä pedaaleista.

2vuotta abaut takana ja loistavasti toimii. Säädettävyys erinomainen. Klappia ei missään ( joka päivä tutisee 2-5 tuntia).
dictatorsh*t
31.08.2004 18:03:55
pisthän sitten kun oot päässy kokeilemman kommenttia tänne... ite oon kohtapuoliin tuommoset varmmankin hommaamassa kanssa...

Joo. Elikkäs niinkuin on mainittu, niin eri kevyet ovat polkea. Tuntuu ihan oudolta omiin Eliminaattoreihin verrattuina, ne kun ovat "eivät ihan niin kevyet". Mutta hyvä on polkea vaikka oudolta tuntuukin. Nuijat eivät minun mielestäni, niin kauhean hyvät ole, mutta eipä uusien osto kauheasti maksa.

Melkein voisin itsekin hankkia, ellen olisi niin tykästynyt nuihin Eliminoijiin.
Myrikles!
"asutaan ikluissa ja nussitaan jäälauttoja."-Hate
ddrum54
31.08.2004 20:10:36
Paas`ille.
Nää suoravetopedalit on hyvät nopsajaloille.
Poika rupes kehittämään koipiaan ja havaittiin, että ketjuveto ei pysy perässä.
Hankittiin sitten nää jammut (axis on aivan liian kallis) tuplana.
Nyt pysyy perässä 240bpm yhdellä jalalla.
Tuplalla se (poika) on jostain kumman syystä hitaampi HÖH.

Mutta suosittelen lämpimästi laatutietoiselle (sinä), vaikka onkin "halpikset".
Kikka Korea
31.08.2004 22:56:09
Mulla on toi DFP9410. Kyllä on hyvä!!! Loistavat säätömahdollisuudet, siitä saa just sellaisen kun haluaa. Kestävyydessä ei ole minkään näköstä valittamista. Turha kenenkään sitä pelätä. Suosittelen.
Paas
31.08.2004 23:27:21
Eiköhän tuollaiset tule hankittua jossain vaiheessa ihan "huvin vuoksi" kun seuraavan kerran sattuu olemaan hieman "ylimääräistä" rahaa. Rumpuhärpäkkeiden kanssa kun on niin mukava näprätä. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Pane
05.09.2004 20:43:34
Kellään tietoa minkä hintaset ne Jammun suoraveto DFP9410 singlet on tällä hetkellä.. ?
EVO
ltg
08.09.2004 16:37:40
Kellään tietoa minkä hintaset ne Jammun suoraveto DFP9410 singlet on tällä hetkellä.. ?

309 euroa T-kaupasta, Savonlinnan Soitinkulmasta olisin saanut hintaan 340 erkkiä, todennäköisesti tinkimisvaraakin olisi ollut.

Eilen kävin pedaalit postista, ja tuntuma on omaan makuun juuri sopiva. Täytyy vielä päästä kunnolla sinuiksi polkimien kanssa. Noista saa nopeasti myös kaksi sinkkua, jos niin haluaa. Muita säätöjä on esim. axisiin verrattuna vähän, mutta minä en ainakaan niitä koe edes tarvitsevani. Aivan loistopelit, hinta-laatusuhteeltaan pedaalien parhaimmistoa.
IMIK#5,KK#3
Paistaa se risu päiväkasaankin
moderndrummer88
10.09.2004 18:31:16
no tuli itsellikin tuommoset homattua. Kyllä on kevyet soittaa ja säätömahdollisuuksihan riittää! Ainoa ongelma on ne että pedaalien nuijat tärähtelee ikävästi nuijan osuttua kalvoon... eiköhön tuokin tokene kun jossain vaiheessa hommaan ne paljonpuhutut rautakäärmeksien nuijat.
että tämmöstä tällä kertaa...
dictatorsh*t
10.09.2004 20:13:10
jossain vaiheessa hommaan ne paljonpuhutut rautakäärmeksien nuijat

Josta ihan näin aiheen vierestä, saako Pearlin Eliminatoreihin laitettua tollaset Rautakärmeh -nuijat. Kun tykkään että Eliminoijien omat ovat liian raskaat.
Myrikles!
ltg
22.09.2004 14:38:29
No niin. Nyt on Yamahaa verrattu myös Axisiin, eikä tuntuma ole mielestäni lainkaan huonompi. Nyt olen löytänyt juuri oikeat säädöt pedaaleihin, ja toimivat kuin junan vessa. Itse asiassa kaverini piti enemmän Jammuista kuin Axiseista. Nuijat vaan voisin vaihtaa Iron Cobran tai eliminatorin malleihin.
IMIK#5,KK#3
Paistaa se risu päiväkasaankin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)