pekkalas 09.09.2004 09:25:40 (muokattu 09.09.2004 09:25:53) | |
---|
------ Jep jep, neroja kaikkityyni |
aika suuri pettymys tuo kyllä oli, niin soundiensa kun tyylitajuisen soitonkin puolesta. koulujazzia... Jazz is not dead...it just smells funny... |
Neljä Ruuvia 09.09.2004 11:09:11 | |
---|
ui winde. ei oo sit tietenkään pk- alueelle tulossa... On ollu jo. Täytyypä tässä yhteydessä todeta että oon itsekin tuon nähnyt ja olihan siinä muutama asia joissa oli toivomisen varaa. M U T T A ! Miten hitossa kukaan taiteilija voi uudistua jollei jossain vaiheessa ota myös silloin tällöin tietoista riskia siitä että nyt ei ehkä olla ihan henk.koht vahvimalla osaalueella? Silloin kun itse näin proggiksen soitti Jukka ainakin vielä lappuja apuna käyttäen ja soundi ei ollut kohdallaan mutta mielestäni kuitenkin erittäin kunniakkaasti ja nöyrästi. |
BaariMikko 09.09.2004 13:39:35 | |
---|
|
hahuusko 12.09.2004 23:19:22 | |
---|
No nyt ne soittivat täällä Oulussakin ja minulle ainakin jäi ihan hyvät fiilikset tuosta keikasta. Konsertin alkupuolella oli ehkä pari vähän tylsempää hidasta biisiä (Naima ja joku toinen, jonka nimeä en muista), joiden soolot tuntuivat vaan jatkuvan ja jatkuvan vaikka ideat olivat jo loppuneet kesken, mutta nopeammista kappaleista tykkäsin kyllä. Impressions, A Moment's Notice ja Afro Blue ainakin olivat oikein mukavaa kuunneltavaa. Soittihan ne Giant Stepsinkin, joka tosin oli meiningiltään vähän vaisumpi kuin mitä olisin toivonut. Siihen oli ympätty myös omituinen pianointro, jota oli kyllä sinänsä ihan mukavaa kuunnella mutta ei sillä Giant Stepsin kanssa tuntunut olevan mitään tekemistä. Hyvin kuitenkin soittivat, ei se mitään kliinistä "opistojatsia" minusta todellakaan ollut. Kannatti käydä katsomassa. |
funkylord 13.09.2004 18:44:22 | |
---|
jaa-a. jätkä lähti ostamaan hirveässä "höyryssä" kitaran kieliä, ja keikka myöhästy sen takia. ja oli vähän "höyryssä" ite keikallakin. Alkaa vähän haiskahtamaan birdin meiningiltä vuosina '54-'55 KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Epämuusikko 13.09.2004 21:41:56 | |
---|
Todella hyvä keikka oli Oulussa. Se taannoinen kitaratrioepisodi ei käynyt mielen vieressäkään. Hyvältä kuullosti. Svengi on vain tehokeino |
Lönnrot 30.04.2005 00:25:23 | |
---|
Nyt vappusunnuntaina Espan lavalla Tolonen muistaakseni klo 14! Hello Kettle, my name is Pot. |
pimeys 01.05.2005 21:10:29 | |
---|
Espan keikka toimi ainakin minulle. Sounditkin olivat ihan hyvät. |
Lauri_89_ 01.05.2005 22:57:38 (muokattu 01.05.2005 23:01:54) | |
---|
Levy on hyllyssä. Tykkään itse Tolosen tulkinnasta paljon. Varsinkin sen oma tuotnto esim. The Hook albummi 70-luvulta on mielettömän hyvä progepläjäys! |
Ossi 02.05.2005 11:53:37 | |
---|
Espan keikka toimi ainakin minulle. Sounditkin olivat ihan hyvät. Samoin! Kylmänkalseasta kelistä huolimatta homma toimi yllättävän notkeasti. Elwood Blues: "What kind of music do you usually have here?"
Claire: "Oh, we got both kinds. We got country *and* western." |
M.Paisley 04.05.2005 20:50:45 | |
---|
Sujuvaa soittoa tosiaan kylmyydestä huolimatta. Soundeista sen verran, että Tolosen kitara oli kyllä melkoisen kovalla verrattuna muuhun bändiin. Mutta hänhän siellä oli pääosissa. En ole nähnyt/kuullut muita Jukka Tolonen Plays Coltrane-sarjan keikkoja, mutta maestro oli kyllä loihtinut melkoiset "Santana-soundit", jotka kävivät hiemän ärsyttämään loppua kohden. |