Aihe: Mike Dirnt P-bass.
1 2
hemmo
31.08.2004 18:50:35

Onkos tämä sama laite, joka on nähty rouvalla itsellään, vai onko näitä tehty useampia. ei sattuis kuvaa olemaan ?

Kyseessä on juuri tuo, rouvan entinen. Foto uupuu.
Hani!
knet725
31.08.2004 20:38:22
Kyseessä on juuri tuo, rouvan entinen. Foto uupuu.
juu, sen olen joskus nähnyt, ja muistini mukaan hieno kuin mikä
hemmo
31.08.2004 21:12:24

juu, sen olen joskus nähnyt, ja muistini mukaan hieno kuin mikä

Nooh, hieno on aikas lievä sana, munsta. S'oon, niinko, ältsin magee. Mojoa on vaikka kuinka.
Hani!
Lou
09.09.2004 09:17:50
www.jermaine-rocks.com
absqua
09.09.2004 09:38:49 (muokattu 09.09.2004 09:39:49)
Nyt täytyy vielä aamuhetken tiimellyksessä avautua vähän tuosta Mike Dirnt-mallista. Vanhana esteetikkona nimittäin vihloo aika pahasti tuon basson design. Telebasson lapa ja body ovat lähtökohtana mitä mainioin, mutta sitten tuo mikrofoni/pleksi-osasto miinoittaa koko homman: miksi v***ssa siinä on vanhan telebasson pleksi, joka on selvästi muotoiltu sitä yksikelaista pikkumikkiä silmällä pitäen ja viereen on sitten ihan pokkana lätkäisty p-basson mikki? Minun puritaaniseen silmääni ei näytä kovin hyvältä tuo keinotekoinen, väkisinmaattu yhdistelmä.

Mike olisi mun puolestani (piipipii) voinut a) pistää Fenderin poijjaat töihin suunnittelemaan kokonaan uuden pleksin b) käyttää p-basson peruspleksimuotoa (toimisi tuossa telebasso-ympäristössä hyvin IMO) c) olla käyttämättä pleksiä ollenkaan bassossa. Ehkä Mike on ollut itse niin plekseissä ettei suunnittelusta ole tahtonut tulla mitään? :-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Lou
09.09.2004 09:43:28
Ei se mun mielestä niin paha ole. Eikä se ainakaan miinoita koko hommaa.. mielestäni. Tuossa sunburstissa se vähän pistää silmään, mutta esim. tuo vintage white näyttää mielestäni helmeltä.
www.jermaine-rocks.com
Karlsson
09.09.2004 09:58:05
Niin, makuasioita.
Minusta tuo näyttää jonkun kyläsepän ajattelemattomalta modaukselta ("haluan telebassooni p-mikin", heti). :-)

Mua taas häirittee toi badaassin tunkeminen tommoseen veivausbassoon...

Tana, se on se Fenderi lärpykkä hyvän soundin salaisuus! Niinko.
Säm = Kondrila
N_Bates
09.09.2004 10:12:37

Mua taas häirittee toi badaassin tunkeminen tommoseen veivausbassoon...

Tana, se on se Fenderi lärpykkä hyvän soundin salaisuus! Niinko.

kummasti tuntuu olevan noissa signaturebassoissa noita bädäässejä.. eivätkö ne keksi mitään muuta modausta niihin siellä fenderillä, vai onko noi oikeasti starojen suosiossa noin kovasti?
Stein und Brötchen!
Karlsson
09.09.2004 10:13:55
kummasti tuntuu olevan noissa signaturebassoissa noita bädäässejä.. eivätkö ne keksi mitään muuta modausta niihin siellä fenderillä, vai onko noi oikeasti starojen suosiossa noin kovasti?

Jaa-a, muotijuttu?
Säm = Kondrila
Wil-J
09.09.2004 19:49:57
Jaa-a, muotijuttu?

Aika kauan ko. muoti sinnitellyt markkinoilla :D
M.Hanski
09.09.2004 20:08:38
Kukakohan tuo ensimmäisenä markkinoille pyöreän kurvikkaasti muotoillun NiceAss-tallan? :P

Sori, offtopiciks meni.
Se pittee tietee!
Karlsson
10.09.2004 08:36:12
Aika kauan ko. muoti sinnitellyt markkinoilla :D

No, ei se nyt suoraan tuotantobassoissa kovin pitkään ole ollut mielestäni... Vai onko? Emmie tiiä.
Säm = Kondrila
JTS
14.10.2004 21:28:29 (muokattu 14.10.2004 21:29:19)

No niin, tänään käväisin muuten vaan F-musicilla kääntymässä, ja siellähän tämä kaunokainen roikkui seinällä. Hintaa lapussa oli 850 euroa ja väritys oli musta, eli samanlainen kuin Mike-pojalla on muistaakseni American Idiotin videolla.

Nyt vaivaa hirveä GAS. Pitikin testata, pentele. Tietää rahanmenoa lähitulevaisuudessa. Oli sen verran hyvä mulle, sopi kouraan kuin nyrkki silmään, joo.
Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)