Tympee Huttunen 07.09.2004 11:34:47 (muokattu 07.09.2004 21:30:43) | |
---|
Olin tosi herkällä päällä tässä tunnilla ja katsoin ulos ikkunasta. Näin kauniin lammen mihin aurinko paistoi. Se oli syksyn peili. Se hetki oli ikimuistoinen ja ajattelin ikuistaa tunteeni tähän runoon. Autostani näin kurkiparven ja se toi haikeita muistoja mieleen. Mikä onkaan surullisempaa, kuin kurkien lento etelään? Tästä sain innoituksen uusiin säkeistöihin: Mä ylikellotan sut! On prosessori kuuma ja näyttökin tulessa Asetukset väärin ja f-prot hukassa Mä näytän sulle mun perusavaimen laitan koodin ja suljen selaimen! On Internet nyt ihan exploding ja mirc heittää ping pong ding mut nyt mä parannan sun resoluution ja kerron internetin evoluution! kertosäe: Mä ylikellotan sut On prossu niin kuuma Mä ylikellotan sut Oot villi kuin puuma Mä ylikellotan mutsis ja sut kuoro: mutsis ja sut! Mä ajan sun läpi scandiskin ja tsekkaan sun kuvat-Miscin mä näytän sulle hertzit ja megan ja turbosiilin Megadriven Segan Kun mä asun ajurias hoitelen ja tuulettimen voitelen mä formatoin sun p-aseman ja uudet ohjaimet asetan Mut muista tää tärkee juttu on tietsikkavirus mulle tuttu et pidetään palomuuri kunnossa ja viruspäivitykset iskussa! Voit pressaa päivitä-nappia ja hiplaa mun joystick-tappia mut älä nyt sano LOL tai painan del, alt ja control! lol Mä ujutan suhun troijalaisen koodaan irkkaajan painajaisen sä typotat "Mua varettaa" mun defragmentointi sua kaduttaa! mä ajan sun komponenteista piikit ja deletoin sulta spyware siikit viskaan Habon ikkunasta monitorin tuut vielä muistamaan floodausorin! "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
kikkomän 07.09.2004 12:08:04 | |
---|
ATK-runo!? 8:)8-< (sakkolihaHymiö) aurinko paistaa ja veeetttä sattaa , taitaa tulla ARMAGEDDON!! |
Tympee Huttunen 07.09.2004 17:57:17 | |
---|
ATK-runo!? 8:)8-< (sakkolihaHymiö) Joo, koitin saada siihen sen tunteen mukaan. Yritin sekoittaa tähän sellaista Eino Leinomaista lyriikkaa ja sellaista modernia tyylisuuntaa. "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
Kirjoitus virhe 08.09.2004 11:13:06 | |
---|
Toihan on aika hauska. Varsinkin toi kertsin jälkeinen kuoro. |
leka 08.09.2004 13:55:00 | |
---|
tosi hyvä I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
Aivan huippu. -Life is like a penis. Hard but not long enough. |
Kurome 09.09.2004 18:15:28 | |
---|
taidan olla uusi tähän, mutta miten defragmentointi voi jotakuta kaduttaa, jos se haluu warettaa? "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
Tympee Huttunen 09.09.2004 20:18:38 | |
---|
taidan olla uusi tähän, mutta miten defragmentointi voi jotakuta kaduttaa, jos se haluu warettaa? Taiteilijan olisi hyvä pitää hieman etäisyyttä yleisöönsä ja olla selittämättä runollisuutensa koukeroita, mutta tämän kerran suostun raottamaan traagisia käänteitä nykynuorison kielen takaa. Defragmentointi on vertauskuva elämän eheyttämiselle. Tuon kauniin asian monisointuisia suloja yrittää kenties tarinan pimeämpi puoli vahingoittaa tällä "warettamisella", joka myöskin on vertauskuva elämän monille ulottuvuuksilla. Lisäksi runossa mainitaan, että hän "typotti" (eli kirjoitti väärin) sanan "varettaa". Runossa ei kuitenkaan kerrota, mitä hänen piti alunperin kirjoittaa. Välttämättä warettamisesta ei ole kyse, vaan jostakin aivan muusta. On kuitenkin parempi antaa pallo lukijan käteen. Kiitoksia kikkomanille, kirjoitus virheelle, Lekalle ja Hotakaiselle rohkaisevista kommenteista! Uutta lyriikkaa on myös teille tarjolla jo uudessa kirjoituksessa! "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
kimple87 11.09.2004 14:39:24 | |
---|
Olin tosi herkällä päällä tässä tunnilla ja katsoin ulos ikkunasta. Näin kauniin lammen mihin aurinko paistoi. Se oli syksyn peili. Se hetki oli ikimuistoinen ja ajattelin ikuistaa tunteeni tähän runoon. Autostani näin kurkiparven ja se toi haikeita muistoja mieleen. Mikä onkaan surullisempaa, kuin kurkien lento etelään? Tästä sain innoituksen uusiin säkeistöihin: Mä ylikellotan sut! On prosessori kuuma ja näyttökin tulessa Asetukset väärin ja f-prot hukassa Mä näytän sulle mun perusavaimen laitan koodin ja suljen selaimen! On Internet nyt ihan exploding ja mirc heittää ping pong ding mut nyt mä parannan sun resoluution ja kerron internetin evoluution! kertosäe: Mä ylikellotan sut On prossu niin kuuma Mä ylikellotan sut Oot villi kuin puuma Mä ylikellotan mutsis ja sut kuoro: mutsis ja sut! Mä ajan sun läpi scandiskin ja tsekkaan sun kuvat-Miscin mä näytän sulle hertzit ja megan ja turbosiilin Megadriven Segan Kun mä asun ajurias hoitelen ja tuulettimen voitelen mä formatoin sun p-aseman ja uudet ohjaimet asetan Mut muista tää tärkee juttu on tietsikkavirus mulle tuttu et pidetään palomuuri kunnossa ja viruspäivitykset iskussa! Voit pressaa päivitä-nappia ja hiplaa mun joystick-tappia mut älä nyt sano LOL tai painan del, alt ja control! lol Mä ujutan suhun troijalaisen koodaan irkkaajan painajaisen sä typotat "Mua varettaa" mun defragmentointi sua kaduttaa! mä ajan sun komponenteista piikit ja deletoin sulta spyware siikit viskaan Habon ikkunasta monitorin tuut vielä muistamaan floodausorin! mun täytyy sanoa sulle jäpikkä yks juttu....... MÄ OON YLPEE SUSTA.. siis tuohan on loistava:D meinaan että sulla on mielikuvitusta loistavat sanat (ainakin minun mielestäni) viina on viisasten juoma ja sitä teille ei anneta |
vantage 14.09.2004 13:27:47 | |
---|
Kuoro HOHO! Jotenkin nämä sun Tietotekniikka runos naurattaa täällä koulussa aivan hirveästi! "Tell me what to do, I got a special place for you..."
IHKK #5 |
anttipoeka 18.09.2004 18:16:49 | |
---|
Hehhehee, plussan arvoinen suoritus. Ei tässä sen kummempaa. |
Butcheri 23.09.2004 12:03:12 | |
---|
Hoho! Plussaa tulee. "Muusikot tyydyttää ihmisten tarpeita. Mä en malta odottaa että pääsen tyydyttämään teidät!" -Humalainen muusikkotoverini |
Kapane 09.10.2004 13:32:55 | |
---|
Loistava |
miän vain 13.10.2004 14:19:33 | |
---|
Tällaista tekstiä tulee radiosta koko ajan. Aihe ei ole sama, eikä termistö vilise näin, mutta tyyli ja taso vastaa. Ota kolme säkeistöä huonoiten rimmaavaa säkeistöä (niitä oli), ja typistä kertosäe kolmeen ärsyttävimpään riviin - eiköhän se novalle pääse. Sovitukseksi kannattaa ajatella sellaista A A B A B B B B B B B B B B B B B -ratkaisua. |