Topah 07.09.2004 21:42:07 | |
---|
Suurin kohderyhmä Pikku G:llä on tietenkin nuoret n.10v, mutta eihän sen ikästen tartte vielä kuulla Rap-tyylistä musiikkia, jossa on sanoitukset tyyliin "faija raiskasi ja sitten aloin vetää kamaa"!!! Vanhemmatkin uskaltavat ostaa lapsilleen musaa mistä he pitävät ja perheharmonia säilyy. :) ! Mutta toisaalta tykkääväthän vanhemmatkin ihmiset Pikku G:stä. Kimi Räikkönen/Jenni Dahlman halusivat Pikku G:n häihinsä esiintymään, koska kuulemma diggaavat. Olli Lindholm tuli laulamaan Pikku G:n levylle jne. Ja niiiin trendikkäistä vastavoimista puheenollen, eikös tässä nimenomaan ole vastavoimat kyseessä, kun tämän tyylistä musiikki lauletaan tämän tyylisin sanoituksin? Ikää kun itselläkin on alkanut kertyä sitä osaa arvostaa erilaisia asioita ja kaikkea ei enää tarvitse tuomita niin "tyhmin" perustein. Totuuden nimissä Pikku G:tä en itsekkään kuuntele kuin ohimennen, mutta pidän hyvänä asiana, että nykytrendikkäillä saundeilla tehdään musiikkia eri kohderyhmille ja jotkut voivat tosiaan saada musiikista ns.hyviä fiiliksiä ja ohjeita eheämpään elämään. Onneksi olen kasvanut jo siitä vaiheesta, että pitäisi vittuilumeiningillä arvostella toisten musiikkimakua. Musiikki on hengen/ruumiin ravintoa siinä missä ruokakin. En minäkään ala vittuilemaan vaikka kaverille jos se syö makaroonilaatikkoa, vaikken itse siitä tykkäisikään. Vai pitäisikö musiikkiterapeuttien olla vähän niinku ravintoterapeutteja, eli roskamusiikki kategorisoidaan ns.roskaruokana, eli hyvää,nopeeta ja helppoo ja sitten tiukan ruokavalion tyypit kuunteleekin Black Sabbathia, tai AC/CD:tä. No on tämä musiikki niin ihmeellinen asia, että siitä aina tapellaan. Jokainen tyylillään ja aina voi antaa vinkkejä. Paskan jauhaminen on erikseen. Niin ja mistä SINÄ tiedät että juuri SINÄ olet oikeassa ja SINUN musiikkimakusi on juuri se oikea kaikille muille? Kaikilla meillä on erilainen ruumis ja mieli ja musiikki resonoi jokaisessa meissä eri tavalla, että silleen... Niin ja tosiaan uskon tuohon resonanssiteoriaan. Eli meillä jokaisella on ominaisresonanssi jolla vastaanotamme musiikkia ja siksi jokainen tuntee musiikin eri tavoin esim. ruumiin (luitten) värähtelyinä jne. Ja jos joku on tutustunut esim. veden käyttäytymiseen soitettaessa sille musiikkia, niin voi vain kuvitella kuinka suuri vaikutus musiikilla on ihmisen ruumiiseen ja mieleen. Sen pituinen se. :D |
Mako 07.09.2004 22:00:19 | |
---|
Ensinnäkin: arvostan hitosti enemmän musikanttia joka tuo esiin sen mikä on yhteikunnassa vituillaan ja täten herättää vastavoimia ja -reaktioita kuin jotain umpisliipattua naapurinpoikaa. Paska jää käteen huonojen juttujen esiintuomisesta, mitä jos esittäisivät oikeasti vaihtoehtojakin. Tämmöstä pikku g & pals ymmärtääkseni tekee, pienemmässä mittakaavassa vain. Miksi laulaa sademetsien tuhoutumisesta kun ihan nurkan takaakin löytyy ongelmia. Lisäksi, pakkoko musiikin on aina olla jotain elämää suurempaa ja paatoksellista saarnaamista isoista jutuista. Pieni jätkähän se pikku g on, totta kai se heittää juttua maanläheisistä asioista. Steen Christensen on jumala. Jo nimi on pelkkää vittuilua lintukodolle. se on oikein. Siitä tästä on kyse, kun sanomaan mennään. Ja hyöty on mikä? Kylläpäs vaikutatkin ärsyttävältä ja ajattelemattomalta tyypiltä. Ehkä tää on taas mnetprovoa, perseestä yhtä kaikki. Jos joku jumalan finninaama vikisee "nuorista ja tulevasuudesta" niin voi herra jeesus mitä paskaa. Aika monen näyttää olevan vaikea päästä yli tuosta uskon asiasta. Ei jaksa ymmärtää miksi. Koittakaa selviytyä valheellisesta ylemmyydentunteestanne ja avartaa katsettanne. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
JeeVes 07.09.2004 22:21:02 | |
---|
Jep, kyllä se on totta Pikku-G uskoo Jumalaan ja on siis ihan uskovainen. Onko siinä jotain pahaa? Hyvä jätkähän se jalat maassa, tosin ei varmaan aina. No enpä hoitais varmaan asioita yhtään sen paremmin, voisi se kusi nousta pahemminkin päähän. Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan.
(Albert Järvinen) |
Klovnixx 08.09.2004 08:47:35 | |
---|
Siis, tarkoitin että noita hamppuhumppia lukuunottamatta Jukka Poika on myös erittäin paljon terveiden perusarvojen tukija. Anteeksi on ihan pakko, mutta mikä siinä hampussa nyt on muka sotii terveitä perusarvoja vastaan? |
shagriml 08.09.2004 10:01:01 | |
---|
Anteeksi on ihan pakko, mutta mikä siinä hampussa nyt on muka sotii terveitä perusarvoja vastaan? samaa kysyn mä. siis onhan pössyttely paljon terveellisempää kuin tupakka tai alkoholi ja sitten jos sitä osataan käyttää vaporisoimalla tai syömällä niin siitähän häviää ne polttamisenkin haitat. hyödyllisiä terveysvaikutuksia on löydetty vaikka millä mitalla. hamppu on tämän hetken parhain lääkekasvi. hyvin auttaa niin flunssaan, vatsakipuun kuin pahempiinkin tauteihin. hamppua kansalle |
Nimismies 08.09.2004 10:52:04 | |
---|
Anteeksi on ihan pakko, mutta mikä siinä hampussa nyt on muka sotii terveitä perusarvoja vastaan? Hoho. Tästä ei mitään huumekeskustelua tehdä. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
MrQ 08.09.2004 11:08:49 | |
---|
Paska jää käteen huonojen juttujen esiintuomisesta, mitä jos esittäisivät oikeasti vaihtoehtojakin. Siinä on ero ajttelevan ja idiootin kuulijakunnan välillä. Ajatteleva kuulijakunta provosoituu, ja miettii itse vaihtoehtoja. Meidän tehtävän on nimenomaan esitää, mikä on vikana, jotta muut, meitä viisaammat tekisivät asialle jotain. Sitä kutsutaan manipulaatioksi. Tämmöstä pikku g & pals ymmärtääkseni tekee, pienemmässä mittakaavassa vain. Miksi laulaa sademetsien tuhoutumisesta kun ihan nurkan takaakin löytyy ongelmia. Voitko vakavissasi pitää naapuriluokan tytön persettä "ongelmana"? Ketä vittua kiinnostaa saako siltä vaiko eikö? Nuorison tulevaisuus on sossutanttojen ja kouluvastaavien murhe, ei meidän, ei missään nimessä meidän. Lisäksi, pakkoko musiikin on aina olla jotain elämää suurempaa ja paatoksellista saarnaamista isoista jutuista. Pieni jätkähän se pikku g on, totta kai se heittää juttua maanläheisistä asioista. Elämää suuremmista asioista minä lauloin tuon ikäisenä. ja laulan edelleen. Ikä ei ole tekijä, vaan mielikuvituksen puute. Ja ennenkaikkea: Sisäsiisti rap ja rok pitäisi kitkeä pois tästä maailmasta tekijöineen. Ja hyöty on mikä? Kylläpäs vaikutatkin ärsyttävältä ja ajattelemattomalta tyypiltä. Ehkä tää on taas mnetprovoa, perseestä yhtä kaikki. Hyöty on se, ettei rokkia tai rappia tai metallia ole koskaan tarkoitettu hyväksyttäväksi musiikiksi. Se että ne sitä on, on itsessään jo tarpeeksi paha, mutta se, että tämä sliipattu, valmiiksipureskeltu paska vie sitä paatosarvoa niiltä pois on anteeksiantamatonta. Jos näitä tekijöitä saisi kitkettyä, pyörisi kivi taas ihan toisella tavalla. Aika monen näyttää olevan vaikea päästä yli tuosta uskon asiasta. Ei jaksa ymmärtää miksi. Koittakaa selviytyä valheellisesta ylemmyydentunteestanne ja avartaa katsettanne. Uskonto ei kuulu musiikkiin. Ja jos uskovaisella ei ole pokkaa kehottaa kuulijoitaan epäjumalanpalvontaan tai anarkiaan tms. Niin se tarkoittaa sitä että muusikon tärkein ominaisuus, kyky itseironiaan, on liian nollissa jotta tämä olisi vakavasti otettavissa. En kuitenkaan viitannut uskonasiaan, vain korvasin sanan "saatana" "jumalalla". |
Klovnixx 08.09.2004 13:33:49 | |
---|
Hoho. Tästä ei mitään huumekeskustelua tehdä. Toisaalta, ei kannata sitten esittää mielipiteitä asiasta, jos ei halua siitä myös keskustelua käydä :) |
Jani The Rock 08.09.2004 14:37:33 | |
---|
Nuorison tulevaisuus on sossutanttojen ja kouluvastaavien murhe, ei meidän, ei missään nimessä meidän. Jaa-a. Tuosta voidaan olla montaa mieltä. Näin virka-aikana se on kyllä ainakin tämän rokkarinrehjakkeen murhe. Niin, ja minähän en tietenkään käy m.netissä työaikana. Don`t mess with the countryboys |
Nimismies 08.09.2004 14:49:38 | |
---|
Toisaalta, ei kannata sitten esittää mielipiteitä asiasta, jos ei halua siitä myös keskustelua käydä :) Tästä asiasta on käyty keskustelua niin miljoonia kertoja, ettei se enää kannata. En pidä kannabista sen kummempana aineena kuin viinaakaan, mutta minusta ei ole tarpeen tuoda kumpaakaan esille "hyvänä juttuna". And that's final. Back to Little G. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
hilloviiva 08.09.2004 16:34:54 | |
---|
Mun mielestä on ollut aika järkevää Pikku Geeksi ottaa uskovainen ihminen. Uskovaiset on yleensä tottelevaisempia ja kiltimpiä, tai ainakin pitäis olla. Jos Pikku G kiukuttelee voi manageri muistuttaa ettei G pääse taivaaseen. Ja sit taas laitetaan Fubua päälle ja mennään, vaikkei pakosti huvittais. Nyt soi Dire Straitsin Brothers in Arms ja kyllä lastenki olis tätä parempi kuunnella kuin Pikku Geetä. Mun mielestä. |
Nyt soi Dire Straitsin Brothers in Arms ja kyllä lastenki olis tätä parempi kuunnella kuin Pikku Geetä. Mun mielestä. minä kuuntelin muuten pienenä Dire Straitsia |
Mako 08.09.2004 17:12:19 (muokattu 08.09.2004 17:14:20) | |
---|
Uskonto ei kuulu musiikkiin. Minusta taas ei paatos, politiikka ja pari muuta p:llä alkavaa juttua. Laulaako pikku g muuten oikeasti jostain naapurin tytön perseestä? Niin mukavalta pojalta kun vaikutti, voi himputti. Toisaalta, ei kannata sitten esittää mielipiteitä asiasta, jos ei halua siitä myös keskustelua käydä :) Toisaalta avaa oma threadi jos aihe on niin sydäntä lähellä, että haluat siitä päästä avautumaan. EDIT: Ja jos uskovaisella ei ole pokkaa kehottaa kuulijoitaan epäjumalanpalvontaan tai anarkiaan tms. Niin se tarkoittaa sitä että muusikon tärkein ominaisuus, kyky itseironiaan, on liian nollissa jotta tämä olisi vakavasti otettavissa. Tää oli niin hyvä lause että piti postata se uudelleen. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
M1kk0 08.09.2004 18:51:26 | |
---|
Kimi Räikkönen/Jenni Dahlman halusivat Pikku G:n häihinsä esiintymään, koska kuulemma diggaavat. ei helvetissä Blow me up Mr.Spock! |
MrQ 08.09.2004 19:26:50 | |
---|
No mutta räikkönen-dahlman kombo tuskin on älyllä pilattu muutenkaan. |
hjukke 15.09.2004 17:44:44 | |
---|
Näin pätkän missä bukka-g oli veteraanien hoitokodissa ja ei se voinut sitä rättiä ja kanin lippistä riisua sielläkään, joku vois ainakin tapoja opettaa. Muuten koko hommassa haisee pahasti eurot, täytyy jo radiota ja televisiotakin vältellä ylimääräisen hammassäryn välttämämiseksi. Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;) |
EilaPertti 15.09.2004 22:40:11 | |
---|
Voiko pervompaa kolminaisuutta olla kuin Bukka G, Kimi Räikkönen ja Olli Lindholm? |
L.Ruoska 15.09.2004 23:24:49 | |
---|
Hehheh, bukkake...japsit on kyllä pervoa porukkaa! Pistetään bändi pystyyn, rytmimättöä. Pk-seutu alueena, kato mun jäsenkuvaus =) |
Volume 16.09.2004 00:17:28 | |
---|
Kimi Räikkönen/Jenni Dahlman halusivat Pikku G:n häihinsä esiintymään, koska kuulemma diggaavat. Olin tällöin Hämeenlinnan parolannumella tällöin (Hämeen linnassahan ne häät pidettiin) ja kuulin pikkugeen bassot! Muhkeasti jylisi vaikka matkaa linnalle oli jonkin verran. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
waldemarx 16.09.2004 10:19:43 | |
---|
Enpä osaa kuulemiseni perusteella sanoo mitää, mut se mitä oon kuullu on kyl aika nälkästä skeidaa. Skate and destroy!! |