Aihe: POP IDOLS = henkistä väkivaltaa
1 2 3 4
Härski
01.09.2004 22:35:48 (muokattu 01.09.2004 22:54:01)
Voisitteko vähän tarkentaa tuota pointtianne. Minä en nyt tainnut täysin ymmärtää...

No sitä, että se älykkyys ei ole sitä, että sanotaan tiettyjä asioita päin naamaa. Toimii muuten arkielämässäkin.

EDIT: Tuli muuten mieleen, että vastasinkohan nyt ihan oikeaan topicciin... no, mutta näin on jämpti!
sirdickyj
01.09.2004 22:48:30
Voisitteko vähän tarkentaa tuota pointtianne. Minä en nyt tainnut täysin ymmärtää...

No mun pointti oli ainakin se, että ihan sama onko ohjelma hyvä vai huono (huonohan se on mutta jollain pervolla tavalla viihdyttäväkin ehkä) ja tosiaankin siitä pääsee sillä ettei katso, mutta että tuolla istuu musiikin "ammattilaisia" (sillä niitähän ne apinat valitettavasti on) arvostelemassa toisia aika radikaalistikkin. Ja että nuo on tohon ylipäänsä lähteneet.

Siis tiivistettynä; ohjelmahan ei häviä vaikkei sitä katsoisikaan, ja se on surullista kuinka tuollainen paska tuotta listalle nousevia levyjä ja käsittämättömiä katsojalukuja ja kuinka tuota rumbaa vielä pyörittää mukamas näkemykselliset tahot. (olipa tiivistä)
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
askomiko
06.09.2004 13:00:09
No, nythän tuolla alkaa taas PoopStars, jotta eikun kansa kaduille hurraamaan, juuri kun sopivasti saatiin entisen ohjelman tuotos hajoitettua alta pois levymyyntiä sotkemasta. Kauppaan siitä jo!

Miksen minä keksinyt näitä formaatteja 5 vuotta sitten? Ja ameriikassa mielellään. Oisin rikas, ostasin Stratocasterin ja nauraisin kilpaa lompakkoni liitosten kanssa.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
kiriminni
06.09.2004 13:18:12
Keksikääs joku muunlainen nöyryytysohjelma.
Mulla on yksi ehdotus.Laitetaan koti-äidit (tai koti-isät)
laittamaan ruokaa televisioon ja näitä tuotoksia arvostelemaan arvovaltainen tuomaristo.
Pop Idols=toivottomien laulajien häpäisy julkisesti

Edit:Eiköhän kaikki kilpailijat joudu jonkun kaavakkeen täyttään jossa lupautuu nostamasta herjaussyytettä.
Mr.Babbit
06.09.2004 13:38:54
kassoikos joku eilen popstarssia?
ei kauheasti mässäilty kritiikin kanssa, mutta osallistujat osasivat ihan itse nolata itsensä omalla itsekritiikillään ja asikainen vaikutti sekä tyhmältä, että kuspäältä (antoi siis itsestään tällaisen kuvan..)

kyllä idols oli kaikessa brutaaliudessaan viihdyttävämpi ohjelma. Onko sillä sitten mitään eroa, kritisoidaanko osallistujia televisiossa, vai hoitaako tämän paskanjauhannan kotikatsomon tuomaristo?
Noose
06.09.2004 15:55:34
Idollseissa ei näkemäni perusteella ole mitään järkeä. Pelkkää rahastustahan se on.
Alea Jacta est
Rattata
06.09.2004 16:35:24
Katselin eilen Popstarsin. Täytyy sanoo että kaikki on sitä samaa massaa. Kukaan ei erotu paljoa edukseen, toiset vaan osaavat laulaa ja toiset eivät. Ja sekin että suurin osa tytöistä oli maininnut idolikseen Britney Spearsin, kertoo aika paljon tulevasta tasosta.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
The Boss
06.09.2004 17:12:37 (muokattu 06.09.2004 17:13:47)
Ei mitään, mutta popmaailmassa esiintyjä on samalla tuote, jonka on vedottava jokaisella mahdollisella tavalla -- myös ulkonäöllään.

Ja jos joku on toisen mielestä seksikkään näköinen niin siinähän on! Miksi sitä ei saisi sanoa ääneen, kehumismielessä?

Kuvittele tilanne että olet 16v. tyttö ekaa kertaa kameroissa sua jännittää ihan saatanasti sä laulat siellä ja sit tuomari (n. 40v. äijä)sanoo että sä oot seksikkään näköinen(rivien välistä voi lukea:mä haluun sua). Tulee varmaan semmonen mielikuva että on päässyt jatkoon vaan jonkun pillun toivossa.

Okei mä vähän lipsuin aiheesta mutta olis se tuomari voinu sanoa edes että sä näytät tosi hyvältä. Siinä seksikäs-sanan käytössä on joka tapauksessa aika suuri seksuaalisvivahteinen sävy. Mutta tuomarit voi käyttää tota näytät hyvältä-kommenttia myös puhuessa jätkien(tai samaa sukupuolta olevien) ulkonäöstä.
Hallelujah Rock 'N' Rollah
samwyse
06.09.2004 20:20:30

kassoikos joku eilen popstarssia?
ei kauheasti mässäilty kritiikin kanssa, mutta osallistujat osasivat ihan itse nolata itsensä omalla itsekritiikillään ja asikainen vaikutti sekä tyhmältä, että kuspäältä (antoi siis itsestään tällaisen kuvan..)

kyllä idols oli kaikessa brutaaliudessaan viihdyttävämpi ohjelma. Onko sillä sitten mitään eroa, kritisoidaanko osallistujia televisiossa, vai hoitaako tämän paskanjauhannan kotikatsomon tuomaristo?

Minulle ei tarvitse alleviivata mikä oli esityksessä huonoa, kuulen/näen sen itsekin. Joten Popstarsia oli paljon mukavampi katsoa.
www.vesabbs.com
Umpihullu
07.09.2004 08:34:09
Olisi erittäin hienoa jos TV:stä tulisi sellainen uusi ohjelma, jossa raati saisi haukkua näitä Idols ohjelman tuomareita, nehän on ihan kusisakkia koko lauma. Ne ukot ja se haiseva ämmä sinne paaluun kiinni vaan ja vihaiset ja hylätyt osanottajat saisivat sylkeä ja lätkiä niitä naamaan. Jos Idolsseissa saa sanoa mitä tahtoo osanottajille, olisi samaa käytäntöä lisättävä myös muihin kisoihin ohjelmien tasa-arvon nimissä. Esim. olisi hienoa jos missikisoissa sanottaisiin että: hei läskiperse kuranaama, mene kauneusleikkaukseen. Tai tangomarkkinoilla sanottaisiin finaalin voittajalle että: meneppäs siloposkipoika siitä sinne niitten muiden poikien luokse, kun näytät niistä niin paljon tykkäävän :)
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Tympee Huttunen
07.09.2004 08:48:05
Hyvä formaatti ja hyvä ohjelma. Hauska se on ainakin näitä ensimmäisiä jaksoja seurata. Yllättävän rento meininki oli ekassa jaksossa. Ei vittumaisia kommentteja juuri ollenkaan.

Mielenkiintoista näissä ohjelmissa on se, että kisan voittaja on suosituimmillaan juuri viimeisissä jaksoissa. Sen jälkeen viikottaiset 1.5miljoonan katsojamäärät ovat menneisyyttä. Vuoden päästä valitaan taas uusi idol/star ja taustajoukot hylkäävät tähden. Kun uusia "idoleita" suolletaan joka vuosi alkaa myös formaatti syödä itseään. Jossakin kohtaa huomataan, ettei uusi idoli enää myykään levyjä tarpeeksi ja koko formaatti kuolee.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
M-Juhana
07.09.2004 08:53:44

Munsta oli hauskinta noissa Idolsseissa, kun yks heebo laulo ihan hanusta, tuomarit diddas. Sit kaveri oli vähän pihalla kun hänestä tuomarit ei hoksannut hänen hyvyyttään. No lupas vissiin tulla seuraavalla kerralla uudestaan.
Raja asiantuntijuuden ja kaikkitietävyyden välillä on hiuksenhieno -Jusstus-
Arkka
07.09.2004 10:45:59

Meikäläisellä tekee pahaa kattoo kaikkia tusinareality-ohjelmia. Puitteet olis tehdä hienoa viihdettä, mutta sitten vääntää tommosta.
Mutta mikäs siinä. Aivan sama mulle. Onneks sentään tulee taas Simpsoneita.

Ikävä on MoonTV:tä.
Rattata
07.09.2004 12:51:24
Onneks sentään tulee taas Simpsoneita.

Tulee vaan liian aikasin, ei ikinä muista kattoo.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Fuzzy Boner
08.09.2004 20:57:31 (muokattu 08.09.2004 20:57:51)
Popstars 2:sessa oli muuten viimeksi yksi Muusikoiden.net:in jäsen. :)

:) Risto Asikainen`?
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Juhani
09.09.2004 17:31:39

:) Risto Asikainen`?

Hehe.. en paljasta!
Mr.Babbit
09.09.2004 17:38:45
Hehe.. en paljasta!

oot tainnut itse olla siellä laulamassa gunnareita.
Tympee Huttunen
09.09.2004 17:55:25
Ensi vuoden miitti pitää järjestää samalle paikkakunnalle ja samaan aikaan mitä on Idolsin karsinnat. Nousuhumalassa voisi useampikin mennä vähän lauleskelemaan:)
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa!
J. Cool
10.09.2004 19:10:26

Tästä julkisesta idols osallistujien henkisestä nöyryyttämisestä on tehty kansalle viihdettä ja sille nauretaan. Formaatti jauhaa rahaa ja kylmät taustapirut ovat tyytyväisiä.

katsojat on kans tyytyväisiä. ne saa parasta tv-viihdettä. surkeat laulajat on tyytyväisiä. ne saa sen pienen hetken julkisuutta. kaikki on tyytyväisiä.

onnittelut, tajusit kutakuinkin idolssin jipon. mitä nyt vaan vuoden myöhässä.
aivan hirrveetä menoa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)