Aihe: Riffiskaba vol.3 Tulokset
1
hartza
07.09.2004 18:11:38

Näinnikkäästi, MaReZ pyysi minua ilmoittamaan äänestyksen loppumisen ja pisteenlaskun yms. kun ei itse päässyt kuuden aikaan nettiin.
Joten, voittajakolmikko on..(alustavan plus-laskennan mukaan)
(rummun pärinää..)

1. E.Q - 18p
2. Kukkis - 17p
3. Kuha - 14p

Onnittelut voittajille, ja paremman onnen toivotukset muille!
Ja nyt jäämme kisastudioon odottamaan voittajan lausuntoa..
Sehän näyttää juustolta...
E.Q
07.09.2004 22:47:21
Onnittelut voittajille, ja paremman onnen toivotukset muille!
Ja nyt jäämme kisastudioon odottamaan voittajan lausuntoa..

Njaah ! Noh ! Ensinnäkin mä haluun kiittää koko tiimiä osallistumisesta ja tukemisesta, koska tää oli ÄÄÄRIMMÄISEN tiukka kisa ja kilpakumppanit olivat E R I T T Ä I N kovaa luokkaa, joka tekee kilpailussa maksimaalisen suorituksen vieläkin vaikeemmaksi.
Onneksi tässä kisassa ei kuitenkaan vaikuttanut suora-nopeus vaan olennaisena osana kisassa oli se miten mutkiin tullaan ja miten niistä päästään ulos. Tälläisellä VAPAAASTIHENGITTÄVÄLLÄ tyylillä en olisi nopeuksissa pärjännyt.
Ja lopuksi haluan kiittää vielä yleisöä runsaslukuisuudesta ja runsasäänisen kannanottajamäärän muodostamisesta.
Kiitos ! KÖH !

Ei vaan.
No minkästyyppistä riffiskabaa porukat seuraavaksi haluaa, vai pidetäänkö taukoa ?
Ehdotelkaa !
K100#10
2N3904
08.09.2004 09:38:06
No minkästyyppistä riffiskabaa porukat seuraavaksi haluaa, vai pidetäänkö taukoa ?
Ehdotelkaa !

Miten olisi riffiskaban sijaan/lisäksi sointublokkaus- tai soinnutuskisa?
Kampela77
08.09.2004 12:22:39
Hmmm... Enpä tiedä tuosta soinnutuskisasta, riffiskabahan tämä on.
Mitenkäs olisi vähän rankempi metalli, mutta esim. jollakin tietyllä skaalalla? Ja tällä tarkoitan, että ei ihan perus-E-mollia, vaan vähän eksoottisempaa.

Tai jonkun tunnetun kappaleen intron uudelleensovitus. Master of Puppetsista jazz versio, Stairway to Heavenista metallia jne. Genren saa valita itse tai se voi olla etukäteen sovittu.
Miikathebest
08.09.2004 13:37:35

Tai jonkun tunnetun kappaleen intron uudelleensovitus. Master of Puppetsista jazz versio, Stairway to Heavenista metallia jne. Genren saa valita itse tai se voi olla etukäteen sovittu.

Joo
toi olis kova...
Mutta varsin työläs.
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
E.Q
08.09.2004 21:22:46
Mun mielestä kyllä toi riffiskaba1 oli paras kun sai olla ihan minkälainen riffi vaan, kuuntelijahan sitten päättää mikä on hyvä. Oli ainakin enemmän osallistujia pelissä silloin.

Pistetäänkö uus "tyyli vapaa" riffiskaba ?
K100#10
drlecter
08.09.2004 21:54:13

Mun mielestä kyllä toi riffiskaba1 oli paras kun sai olla ihan minkälainen riffi vaan, kuuntelijahan sitten päättää mikä on hyvä. Oli ainakin enemmän osallistujia pelissä silloin.

Samaa mieltä! Osanottajia tulee enemmän ja on mukava kuunnella kirjampaa riffikirjastoa.
Mites niiden taustaraitojen kanssa, rummut ja 2 kitararaitaa tuplausta varten. Ei siis enää niitä lead osioita?
http://www.fretboardfromhell.tk/
Miikathebest
08.09.2004 22:49:29

Samaa mieltä! Osanottajia tulee enemmän ja on mukava kuunnella kirjampaa riffikirjastoa.
Mites niiden taustaraitojen kanssa, rummut ja 2 kitararaitaa tuplausta varten. Ei siis enää niitä lead osioita?

Ei välttämättä mitään tuplaustakaan tarvita.
Kyllä soundin voi saa hyväksi ihan yhdelläkin kitaralla.
Miika Rocks It
Kuha
08.09.2004 22:50:12

Pistäs ny jo E.Q skaban aloitus.
Kesällä kaikki kasvaa!
drlecter
09.09.2004 10:15:58

Ei välttämättä mitään tuplaustakaan tarvita.
Kyllä soundin voi saa hyväksi ihan yhdelläkin kitaralla.

Ei onnistu mun vahvistimella.
Miikathebest
09.09.2004 12:14:48

Ei onnistu mun vahvistimella.

Hanki parempi.
Miika Rocks It
Sir Härö
09.09.2004 14:19:43
Mä yritin sanoa sillon kun skaban olen laittanut pystyyn, että sama se minkälaiset säännöt on, aina tulee valittamista...

Jatketaan Riffiskaba vol. 1:n tyyliin!!!
Syyttäkää sukuani! Hulluus on periytyvää! ...niin ja justise for alll...
drlecter
09.09.2004 14:43:30

Hanki parempi.

Engl Powerball on himotuksen kohteena ollut jo pitkään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)