Aihe: Kyyniseksi yhdessä yössä
1 2 3 4
Fred Riksberg
07.09.2004 23:45:05
Edit: Miksi te meette sinne hevon kuuseen!
Mun keikoilla käy niin hyvännäköisiä, että väkisinkin tulee hattusoittaja, kun ei ehdi lappuja vilkua.

Hyvä Baron! Kohta alkaa puhelin soida tuurauskeikoille.
M.i.k.key
07.09.2004 23:46:23
Nyt taas on mukava, ellei jopa ihana mennä vartioimaan koneita! :)

Nyt tuli vaan mieleen että tuolla työpaikallahan on aika paljon kivannäköistä yleisöä!
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Fuzzy Boner
07.09.2004 23:47:30
Nyt tuli vaan mieleen että tuolla työpaikallahan on aika paljon kivannäköistä yleisöä!

Ja niiden äitejä
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
07.09.2004 23:50:15

No jos rima on maissa niin tietty:) Äh...en mä sanonut ettei mun keikoilla käy hyvännäköisiä, vaan puhuin tilanteesta jossa niitä ei käy.

Mun avatarissa on mun faneja, jotka käy mun kaikilla keikoilla!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
Have
07.09.2004 23:51:31
Huhhuh. Näin se vain yksi kamala humppakeikka muuttaa ihmisen elämän. Hirveän monta tuntia todella masentavia kappaleita, välillä nuoteista, välillä ilman, tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä.

Kirjotahan vähän biisilistaa, niin voidaan yhdessä ratkoa, mikähän nekin kappaleet on pilannu. Siis noin pro-mielessä, kun ammattina kerran on ihmisten viidyttäminen.
Martso
07.09.2004 23:51:46

Johtunee siitä, että muistutat erästä satuhahmoa =)
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
M.i.k.key
07.09.2004 23:58:38
Kirjotahan vähän biisilistaa, niin voidaan yhdessä ratkoa, mikähän nekin kappaleet on pilannu. Siis noin pro-mielessä, kun ammattina kerran on ihmisten viidyttäminen.

jaa-a. Nuo ovat nyt jo huuhdottu pois mielestä. Tuommoiset Tomi Markkola-Yölintu coveroinnit nyt ainakin mentiin hammasta purren. Hienojakin iskelmiä toki olisi soitettavaksi
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Fuzzy Boner
08.09.2004 00:00:10
Johtunee siitä, että muistutat erästä satuhahmoa =)

Gandalfia
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Martso
08.09.2004 00:03:27 (muokattu 08.09.2004 00:05:43)
Gandalfia
Have
08.09.2004 00:06:40 (muokattu 08.09.2004 00:08:56)
jaa-a. Nuo ovat nyt jo huuhdottu pois mielestä. Tuommoiset Tomi Markkola-Yölintu coveroinnit nyt ainakin mentiin hammasta purren. Hienojakin iskelmiä toki olisi soitettavaksi

Hyvä! Kunnon huuhtelu ei "niin" hyvän keikan jälkeen helpottaa mieltä kummasti. Koettu on sekin. Joo ton nimilitanian jälkeen ei kyllä käyp katteeks.... MUTTA ..... Kyllä mulla silti kesti kauemmin tulla kyyniseks.
Have
08.09.2004 00:13:06
70- luvulla soitettiin tansseissa aika monipuolista musaa. Olen ollut kakkosbändin ominaisuudessa todistamassa tilannetta, missä Petri & Petterson Brass soitti Zappan biisiä kesälavalla, eikä kukaan kommentoinut ainakaan negatiivisesti. Kakkosbändin kollegalta meinas kyllä olkituppo suusta pudota.
Martso
08.09.2004 00:15:08
70- luvulla soitettiin tansseissa aika monipuolista musaa. Olen ollut kakkosbändin ominaisuudessa todistamassa tilannetta, missä Petri & Petterson Brass soitti Zappan biisiä kesälavalla, eikä kukaan kommentoinut ainakaan negatiivisesti. Kakkosbändin kollegalta meinas kyllä olkituppo suusta pudota.

Eikös sillon ennen muinoin lavoilla käyny presidentit ja vigvamit yms. kans? Kuulemin mukaan salissa ei ollu juuri koskaan muita, ko toisen bändin soittajat.
Have
08.09.2004 00:19:58
Joo kyllä kävi ainakin ulkolavalla. Yks juhannus poikasena tuli vietettyä Rengon Sotkalinnassa, jonka ulkolavalla soitti mm. Wigwam alkup. kokoonpanossa. Ja sisälavalla poiketessani muistan nähneeni Olan keppiin nojaten laulamassa.
R.Syke
08.09.2004 07:10:59 (muokattu 08.09.2004 07:11:34)
Olen ollut kakkosbändin ominaisuudessa todistamassa tilannetta, missä Petri & Petterson Brass soitti Zappan biisiä kesälavalla...

-Hei, Zappa on muuten levyttänyt "Satumaan" . Sitä voi soittaa keikalla kuin keikalla. Kaikki tyytyväisiä.

Siis Frank Zappa.
baron
08.09.2004 07:14:14

-Hei, Zappa on muuten levyttänyt "Satumaan" . Sitä voi soittaa keikalla kuin keikalla. Kaikki tyytyväisiä.

Siis Frank Zappa.

Se on liveäänitys. Olin paikan päällä!
KoskPaavo
08.09.2004 12:11:33
Joo, olen kuullut samaisen version, jossain vaiheessa homma lähtee kulkemaan progeksi, mutta hupaa tuntuu olevan.Zapan suomenkieli "vähän" ontuu.
Soittaja selviää aina.
baron
08.09.2004 12:39:43

Tästä on ollut aikaisemminkin kai jatsipalstalla, mutta jos mä toistan:
Zappalla oli ennen konserttia vapaailta Helsingissä ja menivät Maestroon naisia skotaamaan ja siellä suomalainen bändi soitti ja saivat siltä Satumaan laput.
Mä taas törmäsin Zappan basistiin ja sain vaparit loppuunmyytyyn konserttiin.
Konsertissa Zappa pyysi vähän lisää valoa, että bändi näkisi laput ja kertoi, että tää on prima vista esitys ja sai Kulttuuritalon yleisöltä suuret suosionosoitukset. Tästä tehty äänite päätyi levylle.
pekkajau
08.09.2004 14:28:17
Huhhuh. Näin se vain yksi kamala humppakeikka muuttaa ihmisen elämän. Hirveän monta tuntia todella masentavia kappaleita, välillä nuoteista, välillä ilman, tuli vedeltyä välillä ihan niitä näitä. On se kamalaa katsella turakaisten holtitonta pomppimista liukkaalla parketilla. Etenkin jenkkojen aikaan tuntui siltä että salin ainoat täysjärkiset seisovat lavalla. Keikan jälkeen en ole enää siitäkään ihan varma.

Kamat meinasi mennä myyntiin, ei tartte ihan hetkeen tuommoittelle lähteä!

No eihän tuo vielä paha kokemus ole ollenkaan! Tuosta kyllä selviää varsin vähällä ja lyhytkestoisella terapialla! En itse voi vielä nytkään kertoa tässä niistä keikoista, joilla x-files humppa on minut invalidisoinut totaalisesti ja peruuttamattomasti pitkiksi ajoiksi. Ne on vielä niin vaikeita juttuja että ...en pysty!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
KoskPaavo
09.09.2004 09:24:57
Ei minullakaan kahden käden sormet riitä niiden keikkojen määrään jolloin olen toivonut miehenmentävän aukon kiippareitten taakse, jonne olis voinut kadota.Lääkitys auttaa.....

Minulla kyynikoksi tulemiseen meni parikymmentä vuotta.
Soittaja selviää aina.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)