Joees 06.09.2004 23:15:42 | |
---|
Muistaakseni Hetfieldillä oli juuri tuosta kitaran roikuttamisesta kovia selkäkipuja ja hän sai noihin selkävaivoihin opiaattipohjasia särkylääkkeitä ja jäi koukkuun niihin. Pitäsköhän mun saada tuollaisia käsivaivoihin? Ei meinaa hellittää perkele niin millään. Vaan jotta jos Slashista jotain... Mä nostan Slashin edelle kaksi kitaristia joita en mainitse siitä syystä että alkaa ulvominen(vaikka toisaalta sekasorron aiheuttaminen on samperin jees). Slashilla on ehdottomasti tyylitaju hanskassa ja se fiilis siinä soitossa on aika kuningasta! Groooove is in heart! |
samand 07.09.2004 17:05:25 | |
---|
slash on aivan loistava kitaristi! ja aivan mahtava soolokitaristi... mun esikuva x) |
Hohhoijaa 07.09.2004 18:16:00 | |
---|
Mä nostan Slashin edelle kaksi kitaristia Mun mielestä Hendrix on kitaristien kuningas, Slash on jaetulla hopeasijalla Dave Murrayn kanssa. Minun mielestäni. Tosimies juo Maitoa. |
tommiot 07.09.2004 20:26:55 | |
---|
Mun mielestä Hendrix on kitaristien kuningas, Slash on jaetulla hopeasijalla Dave Murrayn kanssa. Minun mielestäni. Joo, näin just, paitsi että Murray ei tosiaankaan ole jaetulla hopeasijalla Slashin kanssa mun mielestä. Olen kyllä Iron Maiden fani, mutta silti Slashin soitossa on vaan jotain... |
slash on syy miksi aloitin kitaransoiton. ja myös siksi soitan ite les-paulilla (tosin epiphonen). ei voi muuta kuin ylistaa ko. henkilöä! humppaa PERKELE |
l@ho 08.09.2004 17:57:37 | |
---|
Todellakin kovimpia rock-kitaristeja. Sehän on "kuollut" kaks kertaa yliannostukseen mutta on saatu elvytettyä molemmilla kerroilla. - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
Peoplez 08.09.2004 18:37:01 | |
---|
Todellakin kovimpia rock-kitaristeja. Sehän on "kuollut" kaks kertaa yliannostukseen mutta on saatu elvytettyä molemmilla kerroilla. Mun käsittääkseni jopa neljä kertaa! "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
waihen84 08.09.2004 21:35:07 | |
---|
Oikea kitarastara, tykkään Slashin tyylistä paljon. |
l@ho 09.09.2004 13:43:00 | |
---|
Mun käsittääkseni jopa neljä kertaa! Kyllä kaks riittäis jo ainakin mulle - Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP..
- Sori ruoka jäähtyy.. |
kyuss 09.09.2004 21:01:36 | |
---|
Tottahan "Lasse" on tyylikäs kitaristi. Ja vielä näyttääki hyvältä lavalla. Semmoset statistiikat ois kiva saada käsiinsä, kuten "kuinka monta yksikköä Slash nosti Epiphone Les Paulien myyntilukua vuosina 87-04" jne. Ei mutta Slash on saatanan hieno mies!-) |
Booligan 09.09.2004 22:57:14 | |
---|
Minun mielestäni yksi maailman yliarvostetuimmista. Kyllähän mies soittaa kaiketi osaa, mutta en ole ikinä pitänyt Gunnareista enkä Slashin soitosta. Eikä ole mikään ihmeellinen kitaristi. Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Peoplez 10.09.2004 00:02:30 | |
---|
Tottahan "Lasse" on tyylikäs kitaristi. Ja vielä näyttääki hyvältä lavalla. Semmoset statistiikat ois kiva saada käsiinsä, kuten "kuinka monta yksikköä Slash nosti Epiphone Les Paulien myyntilukua vuosina 87-04" jne. Ei mutta Slash on saatanan hieno mies!-) Epiphone? "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
tommiot 10.09.2004 07:07:28 (muokattu 10.09.2004 07:08:46) | |
---|
Epiphone? No kun kaikki haluu olla niinku Slash!(EDIT: Tai ainakin monet aloittelijat) :P Kyllähän se nyt nostaa varmaan halpis-Lessujen myyntiä kun Slash soittaa lespalla. :) |
käsi 10.09.2004 10:28:03 | |
---|
jossain oli kirjoitus että slashin ja joe perryn kaltaiset pahis kitaristit muuttivat gibson les-paulin imagoa ja sen myynti alkoi uudestaan nousemaan. 80 luvun alku oli todella nihkeetä myynnin suhteen. mutta pian sen jälkeen räjähti humppaa PERKELE |
waihen84 10.09.2004 16:38:22 | |
---|
Minun mielestäni yksi maailman yliarvostetuimmista. Kyllähän mies soittaa kaiketi osaa, mutta en ole ikinä pitänyt Gunnareista enkä Slashin soitosta. Eikä ole mikään ihmeellinen kitaristi. 6 sivua (melkein) ja nyt vasta tuli se ensimmäinen negatiivinen arvostelu slashista :) |
Booligan 10.09.2004 22:10:12 | |
---|
6 sivua (melkein) ja nyt vasta tuli se ensimmäinen negatiivinen arvostelu slashista :) Jossain vaiheessa sen oli tultava :) Doesn´t matter what you see
Or into it what you read
You can do it your own way
IF IT`S DONE JUST HOW I SAY |
Guns n Roses 12.09.2004 14:03:33 | |
---|
Mun käsittääkseni jopa neljä kertaa! Jep..munki mielestä neljä kertaa. Ite tykkään älyttömästi Guns n Rosesista sekä Velvet Revolveristä ,ja Slash on paras kitaristi mitä oon kuullu. Ittekki tässä kitaraa soittelen ;) |
Guns n Roses 12.09.2004 14:13:01 | |
---|
|
Hohhoijaa 12.09.2004 15:12:16 (muokattu 12.09.2004 15:14:27) | |
---|
Joo, näin just, paitsi että Murray ei tosiaankaan ole jaetulla hopeasijalla Slashin kanssa mun mielestä. Olen kyllä Iron Maiden fani, mutta silti Slashin soitossa on vaan jotain... Juu, Slash on niinku "kokonaisuutena" ehkä parempi kitaristi (minunkin mielestäni) mutta ne Murrayn soolot... woe että... MAINOS! Liity sinäkin Ihan Mukavien Ihmisten Kiltaan! Liittyminen on 100% ilmaista ja kaupan päälle useita erilaisia etuja! (no ei sentään!) Älä jätä tilaisuutta, vaan lähetä saman tien el bastardolle pikaviestiä! |
Peoplez 12.09.2004 17:06:57 | |
---|
No kun kaikki haluu olla niinku Slash!(EDIT: Tai ainakin monet aloittelijat) :P Kyllähän se nyt nostaa varmaan halpis-Lessujen myyntiä kun Slash soittaa lespalla. :) No joo niinhän se tietysti on että harvalla nuorella jannulla on varaa ostaa Gibsonia. Itsekin ostin Tokain Les Paulin Slashin innoittamana aikanaan. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |