blastoff 06.09.2004 21:40:12 | |
---|
Onko Jukka Poika samanlainen vässykkä, kun laulaa samankaltaisista asioista hieman vanhemmille? On Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
Heissi 06.09.2004 21:43:20 | |
---|
Onko Jukka Poika samanlainen vässykkä, kun laulaa samankaltaisista asioista hieman vanhemmille? On "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Nimismies 06.09.2004 21:46:14 | |
---|
No niin, hyvä. En tunne enää tarvetta jatkaa keskustelua. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Sammakko 06.09.2004 21:47:21 | |
---|
Onko Jukka Poika samanlainen vässykkä, kun laulaa samankaltaisista asioista hieman vanhemmille? Ei laula ollenkaan samankaltaisista asioista. "Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä." - Nimismies |
Sammakko 06.09.2004 21:48:32 | |
---|
Jukka Pojalla on protestia mukana. Bukka G lyriikat on tällasoa "anteeksi äiti kun poltin salaa tupakkaa".... "Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä." - Nimismies |
Nimismies 06.09.2004 21:48:53 | |
---|
Ei laula ollenkaan samankaltaisista asioista. Periaatteessa kyllä. Terveitä perusarvoja hänkin kannattaa, mutta totta kai ne arvot ovat hieman erilaisia kun on kyse 15- ja 20-vuotiaasta. Jos jätetään ne pössyttelyjutut pois. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Sammakko 06.09.2004 21:51:10 (muokattu 06.09.2004 21:52:55) | |
---|
Jos jätetään ne pössyttelyjutut pois. Mutta jos ei.... ei niitä voi jättää. se on oleellinen osa jukka poikaa.. "Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä." - Nimismies |
Keppis 06.09.2004 21:57:36 | |
---|
Nojoo hyvähän se on että juuri niille 7-10 vuotiaille pikkutytöille ja pojille tollanen jou jou tyyppi saarnaa tupakasta sun muusta. Mutta eipä paljon pikku geen lyriikat mun ikäsiin vaikuta, ei 15v jätkä mieti tupakan polttoonsa yhtään vaikka kuuliskin radiosta se ihme tupakkaräpin. Kyllähän tuo hyvä esimerkki on jollekkin vaahtosammuttimille. Mutta kyllä mää häpeisin silmät päästäni, jos aamulehden kannessa olis kuva, jossa kirjotan nimmaria päiväkerholaisen lippikseen... Huonomuistisilla on vähemmän stressiä. |
Rattata 06.09.2004 22:35:48 | |
---|
Jo Pikku G:llä on tosi asiallisia ja kantaanottavia sanoituksia mutta kun ne vaan sattuu olemaan Pekka Ruuskan tekemiä ja biisitkin tekee Elastinen. Omien sanojen mukaan oli tehny levylle muutamat biitit mihin pystyy koulutettu apinakin jollain vitun rumpukoneella. Mitä paskaa... Kun mun mielestä se kirjotti ainakin ensimmäiselle levylle noi biisit ja muutenkin tais tehdä, paitsi taustat. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Nimismies 06.09.2004 23:32:29 | |
---|
Mutta jos ei.... ei niitä voi jättää. se on oleellinen osa jukka poikaa.. Siis, tarkoitin että noita hamppuhumppia lukuunottamatta Jukka Poika on myös erittäin paljon terveiden perusarvojen tukija. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Locrian 07.09.2004 07:23:02 | |
---|
Mutta jos ei.... ei niitä voi jättää. se on oleellinen osa jukka poikaa.. Hei kerrotsä nyt mitä sä yritit mussuttaa mun jäsenkuvauksesta.Sehän liittyy tähänkin aiheeseen,eikö.Tai siis siihen että minkälaisia stereotypioita on olemassa ja mitkä niistä on todellisia... -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmour |
Angus 07.09.2004 09:36:23 | |
---|
Tulipas äsken Pikku G:tä Top40 ohjelmassa ja täytyypä myöntää, että asiallisia sanoituksia... "Valta lapsille"... mahtavaa! Uskomattomia lyriikoita, mahtava sanoma! ... "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
L.Ruoska 07.09.2004 18:04:09 (muokattu 07.09.2004 18:05:20) | |
---|
BTW, PikkuG ei tee biisejään ite joten se on ihan sama mitä se laulaa, oon kuullu 1½ biisiä ja se oli arssista..jotain suuntaan "mä olin ysil ja sä vähä nuorempi" tjsp, ensin nauratti, mutta sitten annoin luurit takas broidille. Se voitti sen levyn jossain kyläarvonnoissa eikä kukaan sen frendi suostunu ottaan sitä levyä joten se jäi sille =D Uskovaisissa taas ei oo musta mitään vikaa, päinvastoin. Terveet elämäntavat ja se että ainakin oikeasti pyrkii rehellisyyten ja avuliaisuuteen ei oo kellekään pahaks, sen sijaan se on vaan niin hämäävää jos se menee yli tai ali, eli sitä "Fucked yo momma!"-osastoa jonkun mukakristillisen puffdaddyn suusta tai sitten sitä että lestadiolaisvaarit käy hakkaamaassa "Saatanan kehittämiä aparaatteja" kuten telkkareita kirveillä. Edit: ah, joku tossa mainitsikin jo ettei herra G tee niitä biisejään ite. Uutta bändiä kasaan. Diggailen Helmet, RATM, FNM. Kato mun tiedot =) |
sub zero 07.09.2004 18:05:59 | |
---|
Eikös Raimssi tee biisit ite? Onkse sit parempi? :-) Uskovaisissa taas ei oo musta mitään vikaa, päinvastoin. Terveet elämäntavat ja se että ainakin oikeasti pyrkii rehellisyyten ja avuliaisuuteen ei oo kellekään pahaks, sen sijaan se on vaan niin hämäävää jos se menee yli tai ali Kaikista hienointa on kuitenkin jos joku pystyy elämään fiksusti ilman että hänen maailmankuvansa on sellainen, että joku on koko ajan vahtimassa mitä teet. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Rattata 07.09.2004 18:14:42 | |
---|
Kaikista hienointa on kuitenkin jos joku pystyy elämään fiksusti ilman että hänen maailmankuvansa on sellainen, että joku on koko ajan vahtimassa mitä teet. Ehkä he eivät koe sitä ahdistavaksi. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
musa 07.09.2004 18:52:36 | |
---|
Mun mielestä Nimismiehen ensimmäinen kirjoitus oli ihan asiaa. Mitä taas tulee omaan mielipiteeseeni, niin Pikku G vaikuttaa varsin fiksulta nuorelta kaverilta, ja mitä joskus livepätkää telkkarista näin, niin lahjakas kaveri on kyseessä. Taustat nyt ovat mitä ovat. Tosin tätä uutta tuotosta en ole kuullut, joten paha mennä siitä mitään sanomaan. Rap-musasta en juuri muutenkaan mitään ymmärrä. |
Mako 07.09.2004 19:50:36 | |
---|
PikkuG ei tee biisejään ite Tekstejään? Taustojaan? Tekstinsä kirjoittaa ymmärtääkseni, ja taustathan yleensä hiphop-jutuissa ymmärtääkseni tekeekin joku muu. Tarttisi kai jo lukkoa, muutes. Alkaa olla ihan liikaa noita "olen 2 vuotta yli pikku geen kohdeyleisön iän ja mähän poltan tupakkii ja oon kovis, pikku g on homo ja jeesusfani"-tyylin juttuja. Myötähäpeä on ikävä tunne. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Ola_90 07.09.2004 20:03:52 | |
---|
Mutta kyllä mää häpeisin silmät päästäni, jos aamulehden kannessa olis kuva, jossa kirjotan nimmaria päiväkerholaisen lippikseen... Pikku G:llä onkin pokkaa. Niin ja kyllähän heppu tekee ite tekstinsäkin. Minä oon kyllä tässä keskustelussa melko lailla samoilla linjoilla kuin Nimismies. En välitä Pikku G:n musiikista kyllä yhtään, mutta ihan viksulta kaveriltahan tuo vaikuttaa. En vaan ymmärrä mikä pakko kaikkien on sitäkin haukkua. "If something's hard to do, then it's not worth doing" -Homer Simpson |
Tulipas äsken Pikku G:tä Top40 ohjelmassa ja täytyypä myöntää, että asiallisia sanoituksia ja musiikkikaan ei ole pahempaa. Tein tämän topikin kunnioittaakseni Pikku G:tä. Kiitos hyvien asioitten julistamisesta/sanomasta. :) ! Mitäs mieltä muut? Hei kamoon. Ensinnäkin: arvostan hitosti enemmän musikanttia joka tuo esiin sen mikä on yhteikunnassa vituillaan ja täten herättää vastavoimia ja -reaktioita kuin jotain umpisliipattua naapurinpoikaa. Tämä on kuin Hanson, vain pahempaa- Helvetti kaikista eniten mua vituttaa räppärit ja rokkarit jotka eivät provosoi nuoria jonkinmoiseen sosialistiseen individualismiin. Perkele, valtio, varsinkin holhous sellainen on perseestä koska se on olemassa eikä siihen muita syitä tarvita, ja räp? Steen Christensen on jumala. Jo nimi on pelkkää vittuilua lintukodolle. se on oikein. Siitä tästä on kyse, kun sanomaan mennään. Jos joku jumalan finninaama vikisee "nuorista ja tulevasuudesta" niin voi herra jeesus mitä paskaa. Oikeesti. Näille räkänokille en antaisi kuin vitsaa, mutta kun en voi päättää. perkele. |
sub zero 07.09.2004 20:05:56 | |
---|
Ehkä he eivät koe sitä ahdistavaksi. Pointti ei ollut tuossa, vaan siinä että mikä on aitoa moraalia ja mikä ei What's there to live for? Who needs the peace corps? |