Kormis 06.09.2004 13:21:46 | |
---|
Oon ostanut Musamaailmasta parikin kitaraa aikoinaan ja hyvin toimi, kunhan ei 5 minuuttia kauempaa keppiä testinyt ja maksoi saman tien käteisellä ostokset. Orangea kävin kanssa testimässä siellä, mutta ei senttiäkään tinkuuvaraa, joten hankin masiinan muualta. Kaiken kaikkiaan masentavia kokemuksia ko. liikkeestä, enkä siellä aio asioida, muuta kun ihan välttämättömän pakon edessä. LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003! |
DJ Lattialuukkukoira 06.09.2004 17:38:34 | |
---|
On kyllä kyseessä sellaisia kusipäitä, että... Ilmeisesti kaupalla on jonkinmoinen VIP/sisäpiiri-lista jonka mukaan porukkaa testihuoneeseen päästävät. Kerran jonotettiin kaverin kanssa tunti testailemaan jotain ja ohi meni VIP-asiakkaita sun muita. Pöyristyttävää. Myyjät jopa tylympiä kuin F-musiikissa ja hinnat kohtuuttomat. Ol' neitosen koti Nebraska
hänt' piiritti Sipuli-Jaska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
ol' tarpeeton vihkipumaska |
DJ Lattialuukkukoira 06.09.2004 17:42:51 | |
---|
musamaailmahan on tunnetusti kusinen liike. ainoa hyvä asia siellä on se viiksekäs vanha myyjä, joka ei edes yritä kusettaa kaupoissa toisin kuin se liimatukka-myyjä. Jeps. Tämä liimatukka-mullet mies on pahin. Vittuilee minkä kerkeää ja valehtelee silmät päästään. Ol' neitosen koti Nebraska
hänt' piiritti Sipuli-Jaska
hänen henkensä tuoksu
sai neitosen juoksuun
ol' tarpeeton vihkipumaska |
pwallin 06.09.2004 19:35:57 | |
---|
Aivan. Tämä ei saisi olla kriteeri myyjille, mutta sanoit, että "tästä on kulunut aikaa". Kuinka kauan? Nuorena syljettiin kasvoille useammin, mutta nykyään palvelu on ollut useimmiten kunnollista, vaikka en aina hyvältä veronmaksajalta näytäkään. Ai palveleeko ne muka nykyisin nuoriakin? Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Jii 06.09.2004 20:04:13 | |
---|
Ai palveleeko ne muka nykyisin nuoriakin? En mä sua kovin paljon nuorempi taida olla, jos suhteutetaan iät. Mikä sulle on nuori? Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
pwallin 06.09.2004 20:52:41 | |
---|
En mä sua kovin paljon nuorempi taida olla, jos suhteutetaan iät. Mikä sulle on nuori? Suhteutetaan? Mihin ihmeeseen...en minä tee jakoa nuoren tai vanhan välillä, vaan musaliikkeet sitä tekee näköjään. Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Jii 06.09.2004 20:56:10 (muokattu 06.09.2004 21:03:23) | |
---|
Suhteutetaan? Mihin ihmeeseen...en minä tee jakoa nuoren tai vanhan välillä, vaan musaliikkeet sitä tekee näköjään. No okei, mikä sulle on nuori. 30? EDIT: vastasit vaan mun viestiin, jossa sanoin, että teininä (joskus 15 vuotta sitten) en saanut missään musiikkiliikkeissä hyvää palvelua ja että nykyään saan. Kysyit, että nykyäänkö nuoria palvellaan. Unohda koko homma. Luet sen mitä haluat. EDIT2: tai sitten itse luen mitä haluan. En minä tiedä, miten nuoria nykyään palvellaan. Birth, copulation, and death.
Is this your life? |
Jormaz 06.09.2004 21:31:04 | |
---|
Okei, wittu, mennin ostaan muisan aailman potikkaa, kaveri ksyy että oonko hikoillu vanhan paskaks. Ok, huumorii, mään. Pitäis kuyllä ihan oikeeasti olla niin että kaikille samaa palvelua mutta oikeasti musamaailmasssa saa aika vihtelevaa pelveluaa riipuen siitä kuka oot. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Listen 07.09.2004 12:25:10 | |
---|
Pistin juurikään pari mailia Musamaailmaan kun kyselin tarkempia tietoja yhdestä bassosta, ja erittäin ystävälliset vastaukset tuli nopeasti. Muuten ei ole mitään kokemusta paikasta, mitä nyt kitaramikin tilasin joskus postitse. "Viittä vaille villi ja vapaa." - Ismo Alanko |
Kysykääs MM:stä minkä takia Thuumannilla on niin halpaa ja teillä ei? Hölmömpi saattas luulla että sillä on jotain tekemistä volyymin, palvelukustannusten tai sijainnin(thuuman metän keskellä) kanssa, mutta ei. Se kuulemma perustuu siihen että ne vaan "myy paskaa ja rikkinäistä tavaraa eikä ihmiset jaksa lähettää niitä sinne takaisin". Tämä vielä mua vanhemman henkilön n.30v suusta. Talk Less Play More |
Jimi Henri 07.09.2004 18:38:33 (muokattu 07.09.2004 18:38:52) | |
---|
------ Talk Less Play More |
pwallin 07.09.2004 18:55:54 | |
---|
No okei, mikä sulle on nuori. 30? Johan sen saakutti sanoin etten tee jakoa nuoren/vanhan välillä, vaan musaliikkeet sen tekee! Lue kunnolla noi tekstit... Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
Mrezzye 07.09.2004 21:18:29 | |
---|
No okei, mikä sulle on nuori. 30? Toivottavasti ainakin se vielä... on se sen verran jo lähellä. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
Billsner 07.09.2004 22:13:09 (muokattu 07.09.2004 22:15:52) | |
---|
Se kuulemma perustuu siihen että ne vaan "myy paskaa ja rikkinäistä tavaraa eikä ihmiset jaksa lähettää niitä sinne takaisin". Tämä vielä mua vanhemman henkilön n.30v suusta. Kappas. Ihan niinkuin MM saisi valita mitkä yksilöt niille tulee tehtaalta/maahantuojalta/jostain. Kummasti sieltä thomannilta on ehjää tavaraa tullut. Ei jaksa lähettää takaisin? Miksi ei jaksaisi? Thomannhan sen lähetyksen maksaa jos laitteessa on valmistusvika. Seuraavan kerran kun käyt siellä niin sano sille että: "Oletko idiootti vai haluatko muutenvaan karkoittaa asiakkaanne?" You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
G-mies 07.09.2004 22:39:03 | |
---|
Se kuulemma perustuu siihen että ne vaan "myy paskaa ja rikkinäistä tavaraa eikä ihmiset jaksa lähettää niitä sinne takaisin". Taitaa Saksa olla sen verran suuri markkina-alue etteivät valmistajat viitsi riskeerata bisneksiään toimittamalla sinne epäkuranttia tavaraa. Suomi taas on niin mitätön markkina että tänne voidaan tuupata kaikki skeida mitä ei muualla Euroopassa kehdata myydä. Näkeehän tämän jo kulutuselektroniikassakin: täkäläiset Mustat Pörssit ja muut pesukonekaupat myyvät muualla jo markkinoilta poistuvia malleja ja jos katsoo esim. jotakin Sonyn katalogia niin kutakuinkin kaikkien mielenkiintoisten mallien perässä lukee pienellä kirjoitettuna "ei saatavana Suomessa". "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Meisseli 07.09.2004 23:32:29 | |
---|
Kiinnostuneena kysynkin että onkohan kukaan koskaan ns. "räjähtänyt" tai ohimennen maininnut musiikkikaupassa myyjälle jonka palvelualttius ei ole kohdallaan että hän voisi kenties vaihtaa alaa taikkapa haistaa v€€€n. kysyy nimim. kiinnostunut. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
goose 09.09.2004 09:57:37 | |
---|
Mulla alkaa jo pikkuhiljaa tulla ihottumaa Musamaailmasta. Hinnoittelu suurimassa osassa tuotteista erittäin kilpailukyvytöntä ja palvelu vain ajoittain hyvää. Eikä tinkiminen edes penneistä onnistu. Tuotehinnat mm. 95,32 ovat ihan naurettavia. Kunnon penninvenyttäjiä. No.. silti asiakkaita tuntuu riittävän. Olen silti tyytyväinen Visual Sound ja Homebrew -pedaaleihin joita putiikki yksinoikeudella maahan tuo ja kaupittelee. Tee pikaviestillä tarjous Banzai Fireball 2 ja Boss SD-1 (modded) overdriveista jos kiinnostaa!!! |
leather rebel 09.09.2004 13:25:39 | |
---|
Niillä kesti mun kitaran säätämisessä ja mikin asennuksessa reilu kuukausi. Siis jumalauta muutaman tunnin homma. Tätänykyä asioin fasulla. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Rämppy 09.09.2004 16:02:57 | |
---|
Eikös se myymäläpiällikkö siellä musamaailmassa ole ihan jees? Ainakin mulla on ollut ihan hyvät kokemukset. Tosin olen jo vanha ja varakkaan näköinen ;-) Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
Leikari 09.09.2004 16:44:30 | |
---|
Espoon Musiikissa mulle on ainakin aina oltu ystävällisiä ja tinkivaraakin on löytynyt. ystävällisiä kyllä, mutta: kävinpä tässä yhtenä päivänä poikani kanssa ko. liikkeessä - on soitellut V-ampin läpi ja nyt tarvitsi vahvarin. Kokeili ensin cube kuuskymppistä - oli jotenkin mieto. Kysäisin, että mikäs olisi tuo Marshallin valvestate (40W). Myyjä totesi, että on käytetty - sitä sitten kokeiltiin ja tuntui cubea paremmin soundaavalta. Tiedustelin hintaa - samassa ehdin huomata hintalapun "K 290,-" - jonka myyjä nopeasti piilotti nostamalla cuben päälle. "Mun pitää katsoa tuolta" . Tulee sitten "sulle voin myydä 360,-) . . . olin vissiin farkuissa ja raitapaidassa liian rikkaan näköinen - kait ajatteli, että "pappa betalar" ja pisti semmoisen hinnan (THomannilta olin jo katsonut, että 50-wattisen saisi alle viidensadan... - -vertailuhintoja nääs) . Siis piti tyhmänä - tein sen johtopäätöksen - Good Bye Forever EM!! - - muusikoiden netin torilta on nyt ehditty löytää sopiva laite tarpeeseen... |