Aihe: Heviletin heilutus
1 2 3
tillotson
07.09.2004 17:54:00
Heiluttaako hevarit lettiänsä sillonkin ku kukaan ei ole näkemässä..? huvittaa ajatus että yksinänsä vetää jossain huoneessa ja tukka heiluu helvetisti..! Buahahahahaaa!!
hirvijo
08.09.2004 13:49:22
Tottakai kotona harrastetaan headbangia! Aina soitteassa ja sopivan riffin osuessa. Tyhmä vaan ku ei oo sitä lettiä...jäi kasarmin lattialle reilut kaks vuotta sitten. :/ Eihän sitä vois yht'äkkiä vaan lähtee jonnekin lavalle ja sit teennäisesti heiluttaa päätään, jos sitä ei muuten harrastais.
Noita
09.09.2004 22:54:09
Heiluta.

Kovempaa.

Sitten, pyöööritä.
Learning to fly.
narzghail
11.09.2004 11:08:42
Kyllä se sujuu kun vain menee musiikin mukana. Ei pidä yrittää liikaa. Yläkroppa mukana jos niska ei tunnu tykkäävän.

Tukanheilutus on hyvä tapa kuivata hiukset aamuisin. Carcassin tahdissa viimeksi.

Post Scriptum: Ja tuulimyllyn kanssa voi sitten tulla niskavaurioita.
-Ukonvasara halkaisee saastaisen kallon-
Da Make
11.09.2004 15:33:54
Tukanheilutus on hyvä tapa kuivata hiukset aamuisin. Carcassin tahdissa viimeksi...

Katsoitko pyttyyn aamu paskan jälkeen?
Cräx, Change, Ötöm!? Katso omat plussasi täältä! [Can you feel what you've done to me?]
narzghail
12.09.2004 11:12:33
Olipa henkevää.
-Ukonvasara halkaisee saastaisen kallon-
Henkka Hevimies
14.11.2004 17:55:14 (muokattu 12.12.2005 16:49:36)
Edti. NSsoso
seventh son
14.11.2004 19:27:48
Heiluttaako hevarit lettiänsä sillonkin ku kukaan ei ole näkemässä..? huvittaa ajatus että yksinänsä vetää jossain huoneessa ja tukka heiluu helvetisti..! Buahahahahaaa!!

Minä moshaan ainoastaan kun kukaan ei ole näkemässä.... eräästä tietystä syystä :D
life is pain... get used to it.
Deathrace King
15.11.2004 00:20:47

Moshaushan on jalo harrastus! Ja helevetin siistiä. :) Varsinkin rankempaa musiikkia soittavilla bändeillä se kuuluu luonnollisena osana livemeininkiin. Ei muuta kuin hevit soimaan ja moshaamaan!
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
TommyGun
15.11.2004 20:33:13
Joo, eli miten käytännössä soittaessa heilutatte hevilettejänne? Itse soitan bassoa ja minulla on hiukset puoli selkään. Vaikka miten yritän heiluttaa niin aina menen sekaisin joko tahdin tai soiton kanssa. Onko kyse vain harjoittelun puutteesta?

Olen kuullut, että niskan täytyisi olla aivan rentona. Joku myös sanoi, ettei kovin pitkää tukkaa voi edes heilutella, koska se hidastaa niin paljon pään liikettä. Pitääkö paikkansa?

Neuvokaa nyt viisaammat aloittelevaa hevaria..

......Siis ootko tosissas?!...... oh dear....
2 suurta elämän totuutta on: 1.Oikeat basistit soittaa plektralla. 2.Laatuviineissä on kierrekorkit
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)