Aihe: Children of Bodom-Trashed, Lost & Strungout
1 2 3 4
Decadetroll
02.09.2004 11:26:43
Ei ainakaan vielä oo kovasti kolahtanut tämä uus materiaali.. täytynee uhrata sille muutama kuuntelukerta lisää, mulle yleensä aukee levyt suht hitaasti mutta sitte ku kolahtaa nii kolahtaaki kovaa.
Everything is an End..
fff666
02.09.2004 13:14:08
Oon kuullu trashed, lost and strungoutin 2 kertaa livenä, mutta EP:tä en oo löytäny viel.

siis tota eepeetä ei ole vielä julkaistu. onko kellään tietoa milloin julkaistaan???. on päässy vuotamaan toi bed of nails nettiin. todella mahtava.

lainaten yhdeltä saitilta
tällanen pitäs tulla piakoin.

Tracklist CD EP:
1. Trashed, Lost & Strungout
2. Knuckleduster
3. Bed of Nails (original version by Alice Cooper)
4. She Is Beautiful (original version by Andrew W.K.)

Enhanced part:
* Trashed, Lost & Strungout - Video
* Trashed & Lost in Helsinki - Video
* Footage from Children of Bodom´s night out

Tracklist DVD EP:
* Trashed, Lost & Strungout (Video / 5.1 & Stereo)
* Knuckleduster (Audio / 5.1 & Stereo)
* Bed of Nails (Audio / Stereo / originally by Alice Cooper)
* She Is Beautiful (Audio / Stereo / originally by Andrew W.K.)
* Andrew W.K. Greets CoB (Video footage from Japan)
* Angels Don't Kill - Remix (Audio / 5.1 & Stereo)
* Trashed & Lost in Helsinki (Video footage from CoB's night out / Stereo)
* Sixpounder (Video / 5.1 & Stereo)
* Downfall - live at Tuska (Video / 5.1 & Stereo)
* Everytime I Die - live at Tuska (Video / 5.1 & Stereo)
FatSam
02.09.2004 14:58:05 (muokattu 02.09.2004 14:58:14)

siis tota eepeetä ei ole vielä julkaistu. onko kellään tietoa milloin julkaistaan???

18.9. sanoo Bodomin viralliset sivut http://www.cobhc.com/
FatSam - the most man of them all.
Playboy
03.09.2004 16:11:57
AAAAh kun on nannaa korville ku muutaman kerran on kuunnellu..
Oma biisi taattua vääntöä ja coveri nostaa hymyn korviin,varsinkin ku näkis millanen meno she is beautifulis on treenikämpäl...
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
Äpäkkä
03.09.2004 16:25:39
Alkuun tuo Trashed, Lost & Strungout-biisi tuntui aika tönköltä samanjauhamiselta, mutta pari kertaa kun kuunteli niin kyllähän tuosta ihan hyvä piisi avautu. EP menee kyllä tämän perusteella pakkohankinnat listalle.

Knuckledusterista jäi vähän outo kuva. En tiedä miksi. En kyllä ole kuunnellut sitä kuin kerran.
pekkaharti
03.09.2004 21:13:44
tosi hyvä oli tuo Trashed, Lost & Strungout, toista biisiä en oo vielä paljon ees kuunnellu.
tsekkaa: http://www.mikseri.net/kalpasaha
Deathrace King
03.09.2004 21:26:13

Ajattelin itsekin käydä ostamassa sinkun, mutta mitä järkeä ostaa sinkkua, jos EP:ltä löytyy sama materiaali? Ennemmin odotan sitä.
Haetaan soittajia thrash metal bändiin (Lpr).
Phobophile
03.09.2004 21:29:01
Ajattelin itsekin käydä ostamassa sinkun, mutta mitä järkeä ostaa sinkkua, jos EP:ltä löytyy sama materiaali? Ennemmin odotan sitä.

Itse mietin myös että mikä helvetin neronleimaus on julkaista neljän biisin ep:stä sinkku jossa on ep:n biiseistä jo kaksi. Ihan vitun typerää loppujen lopuksi.
Love Subverted, Lust Perverted
spacemonkeyevolution
03.09.2004 23:36:51
No tuota, nytten on kuuntelu kertoja ehkä jotain 10-15 takana ja pystyy jotain kommenttia antamaan.

Valittettavasti joutuu toteamaan: samat fiilikset oli kun hate me:n sinkku aikoinaan ilmestyi: "kyllä ne jätkät osaa". Sillon tuo osaaminen oli kuitenkin suhteellisen tuoretta, nyt ehkäpä toistaa jo liikaa itteään, vähän jotain uutta elementtiä kaipais tähän. Tämä oli minun mielipide.
Don't worry, be heavy
fff666
04.09.2004 12:39:52
No tuota, nytten on kuuntelu kertoja ehkä jotain 10-15 takana ja pystyy jotain kommenttia antamaan.

Valittettavasti joutuu toteamaan: samat fiilikset oli kun hate me:n sinkku aikoinaan ilmestyi: "kyllä ne jätkät osaa". Sillon tuo osaaminen oli kuitenkin suhteellisen tuoretta, nyt ehkäpä toistaa jo liikaa itteään, vähän jotain uutta elementtiä kaipais tähän. Tämä oli minun mielipide.

katsos kuoma kun yleensä bändi kuin bändi ei rupea tyyliä muuttamaan. eihän esim waspikaan tee teknoa tai twistarit ballaadeja jne jne. tuleehan ton eepeen mukana deeveedeekin.
spacemonkeyevolution
04.09.2004 14:45:59
katsos kuoma kun yleensä bändi kuin bändi ei rupea tyyliä muuttamaan. eihän esim waspikaan tee teknoa tai twistarit ballaadeja jne jne. tuleehan ton eepeen mukana deeveedeekin.

Emmiä nyt sitä tarkottanu että rupeisvat teknoa vääntämään vaan että kehittelisvät jotain uusia koukkuja, kun ainakin kaikki mitä tuossa trashed, lost & strungout biisissä on, on kuultu jo edellisellä levyllä. En sitä sano että tää biisi nyt olis huono, mutta kun ei mitään uutta (ainakaan minulle). Esimerkiksi viime levyn angels don't kill piristytti kummasti melodisuudellaan ja ehkäpä jopa hitaudellaan, muiden enempi perusbodomhölkkien seassa. Tai ehkä sitten olen vaan liian vaativa kuuntelija.

Ihan ok biisi.
Don't worry, be heavy
fff666
04.09.2004 18:59:51
Emmiä nyt sitä tarkottanu että rupeisvat teknoa vääntämään vaan että kehittelisvät jotain uusia koukkuja, kun ainakin kaikki mitä tuossa trashed, lost & strungout biisissä on, on kuultu jo edellisellä levyllä. En sitä sano että tää biisi nyt olis huono, mutta kun ei mitään uutta (ainakaan minulle). Esimerkiksi viime levyn angels don't kill piristytti kummasti melodisuudellaan ja ehkäpä jopa hitaudellaan, muiden enempi perusbodomhölkkien seassa. Tai ehkä sitten olen vaan liian vaativa kuuntelija.

Ihan ok biisi.

voit ollkkin vaativa =) adk biisi on kyllä todella hyvä kipale. se menee melkein ballaadin puolelle hitaudellaan.
fff666
05.09.2004 14:15:08
hei. onko kyseessä kirjoitus virhe. Sinkun kansissa on jäsenten nimet ja Roopen kohdalla lukee Rope UKK Latvala eli ei Roope vaa Rope. asiasta enemmän tietävä voi laittaa tietonsa myös tänne. Arvailijat älkää edes vaivautuko.
Playboy
06.09.2004 14:03:13
No ei se mikään muu voi ollakkaan ku kirjoitusvirhe..
Pitäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. -Kristian Ranta-
finntrolli
07.09.2004 12:06:43

Jokos jolllakulla on tämä Bodareitten uus single? Mitä mieltä?
Täytyy sanoa että potkii kympillä, tulee ensimmäisenä Slayer mieleen. Ja Andrew WK-koveri nostattaa hymyn huulille. Jau Jau!

No jaa-a sehän on sellasta samanlaista kakkaa ku se viime levyki... viimeseks kyllä tulis mieleen että se kuulostais slayeriltä!
Luuletsä mua ihan tyhmänä???
finntrolli
07.09.2004 12:09:03

"tulee slayer mieleen" ei vittu, mistä näitä löytyy.

Totta...
Luuletsä mua ihan tyhmänä???
MV
07.09.2004 17:32:40
Totta...

No kyllähän se IHAN alku vähän sen tapainen on....vähän.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Hornanturska
07.09.2004 18:03:26
Niin niin just just.

No kyllä se alun rässäys ja ensimmäinen "riffikuvio" pyörii aika pitkälti Raining Bloodin sävelistössä =)
..The Saw And The Carnage Is Done...
Metallica mies
08.09.2004 22:03:35
oon kuullu, kovaa menoa on, mutta aika samanlaista meininkiä kuin Hatecrew deathrollilla ja tuli alusta tosiaan Slayer ekana mieleen.
saunan takana on kyyvesi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)