SNM 06.09.2004 15:18:42 | |
---|
Hei! Olisi kiire hankkia ravintolakeikoilla (100-300 ihmistä) toimiva kohtuuhintainen vahvistin. Mitä mieltä olette tästä? http://www.dlxmusic.fi/default_ie.asp Entä miten Peavey classic 30 toimii ravintolassa? Riittääkö tehot? |
Kitaravirtuaali 06.09.2004 16:08:11 | |
---|
Hyvä vahvistin, ja varmasti riittää voluumi. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?" |
SNM 06.09.2004 19:04:57 | |
---|
Hyvä vahvistin, ja varmasti riittää voluumi. Kumpaako tarkoitat? Kumpaakinko? |
PJS 06.09.2004 19:58:07 | |
---|
Kyllä jos ei ny t oo mikään hehtaari halli se ravitola niin varmana riittää tehot. Ite olin just sellasessa ´noin 80 henkilön häissä soittamassa ja tila vastasi pienehköä ravintolaa. Ei tarvinnu kääntää volaa kolmosta pidemmälle. Ja hyvin kuului Hyvin hönkii. Minä olen paras kaikessa. Kaikki muut on perseestä. PJS rulettaa! |
kjh 07.09.2004 09:13:01 | |
---|
Olihan kyseessä Classic 30?. Miten tuo muuten soundaa pienillä volyymeillä, esim. kotona illalla... Karri |
SNM 07.09.2004 09:17:02 | |
---|
Alkuperäisen viestin linkki DLX:n sivuille ei näköjään toimi, joten toinen vaihtoehto on siellä tällä hetkellä tarjouksessa oleva Peavey kitaracombo Supreme XL 100 W. Tarjoushinta on 465 e, normaali jotain 695 e. Auttakaa ystävää hädässä! Olen tosi pihalla vahvistinasioiden kanssa. Kiitos! |
Bee-äf 07.09.2004 09:19:01 | |
---|
Peaveyn vahvareilla on semmoinen maine, että soundit on jees, mutta tekniikka kuraa. Että en välttämättä suosittelisi kovin pro-touhuihin. Omistan kyllä itse Delta Bluesin ja olen tyytyväinen. |
Lapis 07.09.2004 09:59:20 | |
---|
Peaveyn vahvareilla on semmoinen maine, että soundit on jees, mutta tekniikka kuraa. Että en välttämättä suosittelisi kovin pro-touhuihin. Omistan kyllä itse Delta Bluesin ja olen tyytyväinen. Mulla on Classic 30 ja toimii kotona täysin ja keikallakin saa pitää lavavolyymiä aika pirun pienellä (max. kakkosella) kun mikittää systeemit. Kylläpä noilla Peaveyn vehkeillä aika Pro:tkin soittelee että siitä vaan. Hyvä vehje ja halpa! I.M.H.O.. |
Ben_D 07.09.2004 10:03:36 | |
---|
Peaveyn vahvareilla on semmoinen maine, että soundit on jees, mutta tekniikka kuraa. Että en välttämättä suosittelisi kovin pro-touhuihin. Omistan kyllä itse Delta Bluesin ja olen tyytyväinen. Joo pitää oman kokemuksen perusteella toi tekniikan pettäminen paikkansa. Mulla oli 5150 II-mallin nuppi, johon tuli muutaman soittotunnin jälkeen kylmäjuotosvika hehkupiiriin tms. Pieni vika, mutta vika kuitenkin. Ei tollasia pitäis uusiin vekottimiin tulla. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Alkuperäisen viestin linkki DLX:n sivuille ei näköjään toimi, joten toinen vaihtoehto on siellä tällä hetkellä tarjouksessa oleva Peavey kitaracombo Supreme XL 100 W. Tarjoushinta on 465 e, normaali jotain 695 e. Paitsi että sivuilla on virhe. Peavey Supreme XL ei ole combo vaan nuppi kuten kuvastakin näkyy. You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
hoqane 07.09.2004 10:58:16 | |
---|
No jos joissain vikaa löytyy niin eihän se tarkoita et kaikissa on vikaa :) (armeija menttaliteetti ;)) Onhan se kuitenkin niin et jos itselle tulee joku laite, jossa vikaa ilmenee, niin tuohan se aina tiettyä epäuskottavuutta tuotteeseen, mutta ainahan voi "susi"-kappaleita olla merkissä kuin merkissä, sillä käyttökamaahan ne kuitenkin on! Toiset merkit ovat ehkä luotettavampia kuin toiset, mutta tuskin on sellaista laitetta keksittykään missä ei jotain vikaakin voisi ajoittain ilmentyä. Täähän nyt tietty on tälläistä jokamiehen-filosofiaa :) |