Aihe: Hartken kitarakaapit - kokemuksia?
1
tunkki
06.09.2004 19:03:10

Mainioita bassokaappeja tekevät, mutta miten onnistuu kitarakaapit?

Olisiko joku hurja kokeillut?
Tuhannen megawatin totuus!
lukeman
06.09.2004 23:38:33
Hinta-/laatusuhde mielestäni hyvin kohdallaan. Omistin GH412a kaapin, tosin se ei ehtinyt olemaan kuin kotikäytössä jokusen tunnin, mutta tuon hintaluokan kaapiksi soundasi kyllä tosi hyvin.
Crackis
08.09.2004 18:49:56 (muokattu 08.09.2004 22:11:55)
Kovin paljoa en tuota omaa GH-412a ole ehtiny tähän mennessä treenivolumilla luukuttaa, mutta ei mulla siitä ainakaan tähän mennessä ole ollu pahaa sanottavaa.
Hinta/laatusuhteesta en oikein osaa sanoa, kun en tiedä mitä noi maksaa uutena. Omastani maksoin muistaakseni jotain 250€ pintaan ja tuon hintaiseksi periaatteessa käyttämättömäksi kaapiksi se oli kyllä löytö.

EDIT:
Elementit tuossa on Celestionin G1280. Eli taas jotkus "custom desing" ihmeet. Mulla ei ole noiden soundista valittamista. Lähimikitettynä oikein hyvät metallisoundit. Tiukka ja selkeä eli sitä mitä haen.
"Ei se siitä..."
N.I.B
08.09.2004 20:58:08
Mulle ainakin hyvin kelpaa. Hyvä ääni ja aikalailla helppo liikutella. Kuka tietää mitkä Celestionit tossa on? Jokkut pitäs ainakin olla.
__ Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)