Mohla 19.08.2004 00:14:46 | |
---|
Saakeli ko meillä on tää työharjoittelu. Tuun vasta marraskuussa. Virroille. No, etkö pääse millään verukkeella edes käymään täällä? Olisi mukava nähdä muitakin meikäläisiä täälläpäin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Vilhelmus 19.08.2004 09:07:39 | |
---|
No, etkö pääse millään verukkeella edes käymään täällä? Olisi mukava nähdä muitakin meikäläisiä täälläpäin. Ei oikein oo massiakaan nyt ajella sinne, varmaan täytyy uus vuokrasopimus ja muut paperitkin hoitaa postitse.. Harva meistä on äetsäläinen tanistaja. |
Jurza 19.08.2004 12:13:14 | |
---|
Ei oikein oo massiakaan nyt ajella sinne, varmaan täytyy uus vuokrasopimus ja muut paperitkin hoitaa postitse.. Missä oot muuten Vili työharjottelussa? pakko uteliasuudesta kysyä. "Yvan Eht Nioj! You've gotta love that crazy chorus!" -Homer S. |
Ou Zei 19.08.2004 17:04:36 | |
---|
Onkos moni jo virroille muuttanut? Opiskelija-asuntolaan saa avaimen vasta sunnuntaina - tai niin ainakin kirje väittää. Reading
makes
a
country
great! |
Nun Chuka 19.08.2004 17:38:17 | |
---|
Onkos moni jo virroille muuttanut? Lauantaina pitäis muuttaa. Jos sitä illalla jaksais vielä raahautua vaikka paikalliseen pubiin. |
Vilhelmus 19.08.2004 21:06:30 | |
---|
Missä oot muuten Vili työharjottelussa? pakko uteliasuudesta kysyä. Pitäisköhän hävetä nyt? Oon levykaupassa täällä kotipuolen tuntumassa. Meni vähän vaikeeks kaikki studiohommat erinäisten olosuhteiden kuten kulkemisen suhteen. Kolme päivää takana ja ihan nastaa ollut. Harva meistä on äetsäläinen tanistaja. |
Vilhelmus 19.08.2004 21:07:22 | |
---|
Lauantaina pitäis muuttaa. Jos sitä illalla jaksais vielä raahautua vaikka paikalliseen pubiin. Pubi.. perkele kun Bilis löi ovet kiinni. Mihin asti Toisvesi mahtaa olla lauantaina? 66:ssa saa olla tanistaja jos meinaa selvitä hengissä. Eli Martinkarhu tai Eetu si. Harva meistä on äetsäläinen tanistaja. |
Jurza 20.08.2004 07:39:02 | |
---|
66:ssa saa olla tanistaja jos meinaa selvitä hengissä. Tosi. Kertaakaan en ole sinne uskaltanut astua sisään. Kerran kaveri kävi poistamassa siitä grilliltä jonkun purilaisen ja sillonkin joku ääliö innostu upeasti viritetystä autostaan huutelemaan "vitun kauppislaiset homooooot!" ym. Aika koomista välillä toi meininki! :) "Yvan Eht Nioj! You've gotta love that crazy chorus!" -Homer S. |
Ou Zei 20.08.2004 18:45:32 | |
---|
Onko se nyt sitten niin että mun kyyti ei kelpaa kellekään Virroilta Turkuun ja takas ens pe:na? Voihan sitä matkan varreltakin kyytiin tulla. Tulkaa lapset kyytiin, sedällä on karkkia... Reading
makes
a
country
great! |
Mohla 20.08.2004 22:09:10 | |
---|
Onko se nyt sitten niin että mun kyyti ei kelpaa kellekään Virroilta Turkuun ja takas ens pe:na? Voihan sitä matkan varreltakin kyytiin tulla. Tulkaa lapset kyytiin, sedällä on karkkia... Katsellaanpa asiaa maanantaina, kun me jotka sinne kyytiin mahdollisesti olisimme tulossa, olemme teitä pienokaisia tutoroimassa. (=Mohla & DKT) Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Vilhelmus 20.08.2004 22:51:02 | |
---|
Tulkaa lapset kyytiin, sedällä on karkkia... Arvasin että oot joku pervessi :) t: vili kaljoineen Harva meistä on äetsäläinen tanistaja. |
Ou Zei 21.08.2004 15:26:23 (muokattu 21.08.2004 15:29:10) | |
---|
Arvasin että oot joku pervessi :) t: vili kaljoineen Jumalauta hiljaa kakarat! Me mennään metsään... edit: Katsellaanpa asiaa maanantaina Kai mää sit omal autol joudun tuleen sinne Virroille. Jos kato oisin saanu kyydin joltain sinne turgguseen nii ei ois tarttenu... Reading
makes
a
country
great! |
TmuKoo 28.08.2004 15:23:45 | |
---|
Huomio! Onko tänään lähös kukaan juopotteleen? Tai onko kukaan ylipäänsä jäänyt virroille v:lopuksi? Pankaas maililla jos vastaus kyllä...nii vois kehittää jotkut pippalot...:o) "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Jabbe 01.09.2004 17:31:48 | |
---|
Minkäslaiset paperit tuonne mahtanee tarvita päästäkseen sisälle? Jos esim. kirjottaa keskimäärin C:n paperit niin onko toivoa? Ja miten paljon todistusta/todistuksia painotetaan? Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Vilhelmus 01.09.2004 17:45:41 | |
---|
Minkäslaiset paperit tuonne mahtanee tarvita päästäkseen sisälle? Jos esim. kirjottaa keskimäärin C:n paperit niin onko toivoa? Mulla on ja sisällä oon. Ja miten paljon todistusta/todistuksia painotetaan? Ei nyt ihan hirveesti mun käsittääkseni, enemmän ennakkotehtäviä ja valintakoetta.. Musiikissa tärkeintä on särö ja kalja. |
Jabbe 01.09.2004 18:02:14 (muokattu 01.09.2004 18:02:33) | |
---|
Mulla on ja sisällä oon. Osasikkonää ees mitään, noin niinkun alaan liittyen, kun tonne hait? Ei nyt ihan hirveesti mun käsittääkseni, enemmän ennakkotehtäviä ja valintakoetta.. Mitäs noissa tarvii tietää? Ja sanoa? Eihän vaan pidä tehdä mitään? :) Alkaa nimittäin tuntuu ihan mielenkiintoiselta jatko-opiskelupaikalta toi (hyvää porukkaakin ois..). Siis tuohan ei oo vain teknologiapainotteista, tai tuottamis/kaupallisuuspainotteista, mikäli käsitin oikein? Kun yleensä on musiikkiteknologin ja musiikkituottajan linjat AMK:issa erikseen, mutta onkos tuolla siis molempia? Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Ou Zei 06.09.2004 18:17:16 | |
---|
Kahden viikon kokemuksella voin vaan sanoo että hemmetin hyvä meininki :) Reading
makes
a
country
great! |
Jabbe 06.09.2004 19:00:25 | |
---|
Kahden viikon kokemuksella voin vaan sanoo että hemmetin hyvä meininki :) Uskon. Onkos siellä Virroilla muuten yhtään mitään muuta kuin toi linja? Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
Kahden viikon kokemuksella voin vaan sanoo että hemmetin hyvä meininki :) Paljos sä muka muistat tästä kahesta viikosta? :o) :o) Njuu, hyvä fiilis on itselläkin paikasta, opetuksesta ja kaikista uusista kavereista... "...if you could only live my life, you could see the difference..." |
Vilhelmus 06.09.2004 22:58:26 | |
---|
Osasikkonää ees mitään, noin niinkun alaan liittyen, kun tonne hait? Kotiäänittelypohja, että sä oisit huimasti pitemmällä.. jotain menis varmaan hukkaankin. Ellei paljon. Mitäs noissa tarvii tietää? Ja sanoa? Eihän vaan pidä tehdä mitään? :) Hoho.. kevyttä on. Alkaa nimittäin tuntuu ihan mielenkiintoiselta jatko-opiskelupaikalta toi (hyvää porukkaakin ois..). Siis tuohan ei oo vain teknologiapainotteista, tai tuottamis/kaupallisuuspainotteista, mikäli käsitin oikein? Ideana aika monipuolinen, joo. "Jostain syystä nämä karialanpiirongit maistuu ihan silakkapiffeiltä"
- Vanttera |