Dumb 05.09.2004 20:46:49 | |
---|
Sanotukset "kaikki on huonosti" -linjaa ja muutenkin ahdistava. Tuon perusteella voisin vaikka tykätäkin siitä... 8-) |
Nimismies 05.09.2004 22:19:24 | |
---|
On se nyt vallan helvetin kumma homma, että kun Suomenmaalta kerrankin löytyy rento ja menestynyt nuorisotähti, joka saarnaa terveiden perusarvojen puolesta, niin jo nousee vallan hirviä ruikutus, että "se on sairas helluntalainen, kuitenkin ryyppää ja niin poispäin". Kun kuuntelee muiden räppäreiden päihdesinfoniaa ja pikapanolyriikoita sekä katselee heidän ylimielistä käytöstään, niin väkisinkin pitää Pikku G:tä erittäin suuressa arvossa. Kaverilta puuttuvat staran elkeet lähes kokonaan ja laulut käsittelevät jokaiselle tuonikäiselle tuttuja asioita terveellä ja hyvällä tavalla. Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä. Monestako nykypäivän artistista voi sanoa samaa? Musiikkinsa on kyllä ihan kuraa mielestäni, mutta sehän ei tähän liittynytkään. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Heissi 05.09.2004 23:11:55 (muokattu 05.09.2004 23:14:03) | |
---|
On se nyt vallan helvetin kumma homma, että kun Suomenmaalta kerrankin löytyy rento ja menestynyt nuorisotähti, joka saarnaa terveiden perusarvojen puolesta, niin jo nousee vallan hirviä ruikutus, että "se on sairas helluntalainen, kuitenkin ryyppää ja niin poispäin". Terveiden perusarvojen? Voi morjens. Kun kuuntelee muiden räppäreiden päihdesinfoniaa ja pikapanolyriikoita sekä katselee heidän ylimielistä käytöstään, niin väkisinkin pitää Pikku G:tä erittäin suuressa arvossa. Kun kuuntelee muiden räppäreiden päihdesinfoniaa ja pikapanolyriikoita sekä katselee heidän ylimielistä käytöstään, niin väkisinkin pitää heitä täysinä simpansseina. Pikku G on sitten jotain "lasten räppiä". Kersat kuuntelee ensin sitä ja siirtyy sitten tuonne telttahousu-apinaräppiosastolle. Pikku G siis tuhoaa tämän hetkisten mukuloiden lähes koko sukupolven! (Tähän pienenpieni hymiö) Kaverilta puuttuvat staran elkeet lähes kokonaan ja laulut käsittelevät jokaiselle tuonikäiselle tuttuja asioita terveellä ja hyvällä tavalla. Edelleen, "terveellä ja hyvällä tavalla"? Noh, ehkä osittain, myönnetään (jos siis verrataan noihin apinaräppäreihin ja heidän huume/ym.-imagoon), mutta mitään hihhuleihin liittyvää en kyllä pitäisi mitenkään terveenä. Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä. Monestako nykypäivän artistista voi sanoa samaa? Tässä voisi aloittaa sen iänikuisen keskustelun siitä pitäisikö rock/pop-muusikoiden muka olla jotain hyviä roolimalleja nuorisolle. Musiikkinsa on kyllä ihan kuraa mielestäni, mutta sehän ei tähän liittynytkään. Tästä ollaan sentään täysin samaa mieltä. EDIT: viilausta "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
mikko1 06.09.2004 00:37:13 | |
---|
Kun kuuntelee muiden räppäreiden päihdesinfoniaa ja pikapanolyriikoita sekä katselee heidän ylimielistä käytöstään, niin väkisinkin pitää Pikku G:tä erittäin suuressa arvossa. Kaverilta puuttuvat staran elkeet lähes kokonaan ja laulut käsittelevät jokaiselle tuonikäiselle tuttuja asioita terveellä ja hyvällä tavalla. Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä. Monestako nykypäivän artistista voi sanoa samaa? Jessus sentään, olet missannut koko pointin, tuskin turbonegron heputkaan merimiehiä rakastelevat vaikka siitä laulavatkin, löysää se pipo. . |
zorro 06.09.2004 06:34:54 | |
---|
Minun mielestä se ei ole sanonu muuta ku mitä siltä halutaan kuulla, eli kaikki kliseiset vastaukset joka asiaan. Mutta jonku verran se on niitä klisee vastauksia joutunu opiskelemaan. OSTETAAN: lace sensor Red |
Nimismies 06.09.2004 07:19:46 (muokattu 06.09.2004 07:19:56) | |
---|
EDIT: Anti olla. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
Milkop 06.09.2004 08:49:28 (muokattu 06.09.2004 11:28:12) | |
---|
Oliko tämä nyt muistaakseni Seurassa tai Avussa: " Pikku G : Uskon Jumalaan " Kyllä nyt mummot tykkää heh. " On se hyvä poika..." Kannattaa muuten hommata jostain käsiinsä uusin Johnny Kniga ja lukea siitä Kari Väänäsen haastattelu. Mies puhuu asiaa. http://www.johnnykniga.fi/index.jsp?c=magazine&id=23&toc=22"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Steve McBeach 06.09.2004 09:16:22 | |
---|
Tässä voisi aloittaa sen iänikuisen keskustelun siitä pitäisikö rock/pop-muusikoiden muka olla jotain hyviä roolimalleja nuorisolle. Off Topic: Mun mielestä ei. Ei se ole muusikoiden tehtävä kasvattaa toisten skidejä. Siksi on tekopyhää pyrkiä olemaan joku hyvä roolimalli nuorisolle.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Jani The Rock 06.09.2004 16:39:12 | |
---|
Jumalauta. Jo toista sivua mennään, eikä kukaan ole vielä sanonut että "vittu te ootte vaan kateellisia Pikku Geelle ku se menestyy niiq". Don`t mess with the countryboys |
Rattata 06.09.2004 16:53:01 | |
---|
Off Topic: Mun mielestä ei. Ei se ole muusikoiden tehtävä kasvattaa toisten skidejä. Siksi on tekopyhää pyrkiä olemaan joku hyvä roolimalli nuorisolle. Kahdesta ekasta lauseesta olen kyllä samaa mieltä, mutta toi viimeinen jäi vähän kaivelemaan. Vai että oikein tekopyhää? Mihinkäs tämä väite perustuu? On sen nyt kumma, jos jollakin on pokkaa (kyllä, mun mielestä se vaatii pokkaa olla 17-vuotias jätkä ja räpätä hyvistä arvoista) kertoa itselleen tärkeistä asioista, niin sitten se on tekopyhää. "Take seven aspirins and call me in the morning" |
Steve McBeach 06.09.2004 17:02:56 | |
---|
toi viimeinen jäi vähän kaivelemaan. Vai että oikein tekopyhää? Mihinkäs tämä väite perustuu? Perustuu mun omaan mielipiteeseen eikä siitä tarvi vetää hernettä nenään. Myönnettäköön, että ei ehkä kovin mietitty toi mun kommentti ollut, mutta ei sillä ollut tarkoitus aiheuttaa mitään pahennustakaan. Mua nyt vaan sattuu kuvottamaan koko Pikku G ja sen imago, joten satuin siksi kirjoittamaan niin. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
Härski 06.09.2004 17:17:46 | |
---|
Jumalauta. Jo toista sivua mennään, eikä kukaan ole vielä sanonut että "vittu te ootte vaan kateellisia Pikku Geelle ku se menestyy niiq". On voinut käydä niinkin uskomattomasti, että ihmiset ovat tajunneet sen, mitä keskustelu oikeasti on. Mikä on tietysti hieno asia. |
M1kk0 06.09.2004 18:17:23 | |
---|
suurin osa teinipoijista vihaa pikku g:tä sen takia, koska se jätkä sais enemmän teinipillua ku jaksais painaa. Blow me up Mr.Spock! |
Diablero 06.09.2004 18:36:51 | |
---|
Mua ei yhtään haittaa eikä nappaa pikku g:n touhut, ei mun oo pakko sitä kuunnella. Ihan paskaa musiikkia mielestäni mutta tosiaan, kukaan ei mua pakota ostamaan sen levyä Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
Sammakko 06.09.2004 19:28:36 | |
---|
Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä. Pikku Gsus on vässykkä eikä siitä voi kukaan ottaa oppia. Pikku g on ku joku vitun terkkari. Häpeä nimismies! Häpeä! "Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Mako 06.09.2004 20:00:42 | |
---|
En tajua räpistä tai pikku G:stä yhtään mitään, ja naureskelin aluksi sille maailmanparannusbiisille (Joku Kylki kyljessä tms. heh..) mitä radio lykkää ilmoille kovin tiuhaan tahtiin.. Toisaalta, ihan hyviä ajatuksiahan siinä esitetään. Kyllä minä tämmöistä hilpeää maailmanparannusjollotusta ennemmin kuuntelen kuin Kotiteollisuuden tai kumppaneiden apaattista mörköheviä jossa vain ruikutetaan. Helvetti, pikku gee sentään tarjoaa vaihtoehtoja eikä vaan synkistele. Kertsi nyt oli alkuun turhan virsimäinen rallatus, mutta menköön. Aina ennemmin korni pikku G kuin mitään kultahilu&mammuttiperse+nopea auto-gangstaräppiä, kiitos.. Ainoastaan se ärsyttää, kun suomen kielt' vähän ikäväst' nois' räpeis' väliin raiskataan.. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Exhausted 06.09.2004 20:52:04 (muokattu 06.09.2004 20:52:45) | |
---|
niin. taitaa tuo Bukka G:n kohderyhmä olla siellä puolet itseään nuoremmissa ja heidän vanhemmissa. Eli sellaisissa jotka ostavat musiikkia artistin, eivät musiikin vuoksi. Ja maailmanparannuspuheisiin pätee sanonta "helpommin sanottu kuin tehty". |
Sammakko 06.09.2004 20:57:10 | |
---|
Nyt on allekirjoitus. "Pikku G:n lyriikoista voi jokainen nuori ottaa oppia omaan elämäänsä." - Nimismies |
Walrus 06.09.2004 21:10:11 | |
---|
Jo Pikku G:llä on tosi asiallisia ja kantaanottavia sanoituksia mutta kun ne vaan sattuu olemaan Pekka Ruuskan tekemiä ja biisitkin tekee Elastinen. Omien sanojen mukaan oli tehny levylle muutamat biitit mihin pystyy koulutettu apinakin jollain vitun rumpukoneella. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
Sammakko: Pikku Gsus on vässykkä eikä siitä voi kukaan ottaa oppia. Pikku g on ku joku vitun terkkari. Häpeä nimismies! Häpeä! Olipa taas loistava väläys. On se kumma, että nykyään muusikko ei voi olla positiivinen, elämänmyönteinen ja terveisiin elämänarvoihin kannustava ilman että on tekopyhä vässykkä. Onko Jukka Poika samanlainen vässykkä, kun laulaa samankaltaisista asioista hieman vanhemmille? Musiikkinsa on kyllä huomattavasti parempaa. Mutta hyvä allekirjoitus sinulla on, sitä en kiistä. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |