Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 523 24 25 26 27
waskikaarme
28.08.2004 00:54:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaahan kokemuksianne rastoista. Mieli tekisi ottaa moiset, mutta kun ei niistä pääse sitten eroon muuta kuin leikkaamalla. (vai?) Eli onko ruvennut kaduttamaan, mites sitten on toimittu, kauanko ne kestää, onko ne niin mukavat sittenkään, ottaisitko uudestaan jne..
 
Musta lintu ei lennä kotiin -CMX
jhoik
29.08.2004 00:17:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän basistilla oli rastat jotka se leikkas ja sitten kasvatti uudelleen. Ainakin sillä oli sillä tavalla ettei sen tarttenut leikata kaikki hiuksia pois vaan vain puolet jolloin loput saatiin jotenkin kai selvitettyä. Ja rastat kannattaa kasvattaa ei ottaa. ;)
 
Vapaata tilaa myytävänä.
Safaweb
29.08.2004 14:19:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hemmetissä mene siihen ansaan. Mun siskolla on rastat. Sen letti haisee kuin navetta, rastoja ei voi nimittäin kunnolla pestä. Sitten päänahka alkaa kutiamaan ja hilseilemään ja pian paikalle saapuvatkin täit ja muut loiset. Choice is yours!
 
Euroword 2004 osaa asiansa: Muusikoiden.net is my fucking life! on muka suomeksi: Musa. Haavia on minun vittuilla ainais!
The Boss
29.08.2004 16:38:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hemmetissä mene siihen ansaan. Mun siskolla on rastat. Sen letti haisee kuin navetta, rastoja ei voi nimittäin kunnolla pestä. Sitten päänahka alkaa kutiamaan ja hilseilemään ja pian paikalle saapuvatkin täit ja muut loiset. Choice is yours!
 
Kirjotan tässä nyt Bossin käyttiksellä..
 
No häh, ei mulla itelläni ainakaan ole yhtään tollasia kokemuksia, vaikka kohta olen jo vuoden ollut rastapää.
Ainakin mulla päänahka on tottunut hyvin siihen ettei sitä pestä niin usein kun ennen, joten ei ole kyllä pahemmin hilseillyt eikä kutittanut. Ja hajusta tiedän vaan sen verran, että juuri pestynä pää haisee havumetsälle (mäntysuopa..) mutta ei muuta.
Ei ole muitakaan ongelmia esiintynyt, vaikka en oikeestaan hoida näitä ollenkaan, pesen vaan about kerran kuussa ja that's it. Rastat on tosi magee ja edullinen vaihtoehto(ei mene rahaa kalliisiin muotoilu- ja pesuaineisiin, eikä kampaajallakaan tarvitse ravata), ei ole mua ainakaan kaduttanut sekuntiakaan että hommasin. Enkä osaa stressata sitäkään aikaa, kun otan nämä pois ja olen lyhythiuksinen, koska näitä on suunnitelmissa pitää kauan. Eikä sitä nyt ihan klaniksi ketään tarvitse leikata rastojen takia, voihan sitä odottaa juurikasvua ja vähän yrittää purkaa juurissa olevia takkuja (esim. tunkemalla niihin jotain todella hoitavaa hiustenhoitoainetta ja kampaamalla kärsivällisesti).
 
tiina
 
Hallelujah Rock 'N' Rollah
Cup
29.08.2004 17:46:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä hemmetissä mene siihen ansaan. Mun siskolla on rastat. Sen letti haisee kuin navetta, rastoja ei voi nimittäin kunnolla pestä. Sitten päänahka alkaa kutiamaan ja hilseilemään ja pian paikalle saapuvatkin täit ja muut loiset. Choice is yours!
 
Pyh. Kyllä rastoja voi pestä. Minä pesen omani sopivin väliajoin, jolloin ne eivät ehdi alkaa haisemaan. Myös päänahan hilseilyn saa pois pesemällä ne hiukset ja se myös sitten poistaa tämän täi ongelman. Kuinka usein tämä siskosi rastansa pesee? Ja millähän hän mahtaa ne pestä?
 
kurmo
30.08.2004 04:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vaan sotke niihin lockseihinsa (rastat on niitä rastafarityyppejä, niillä nyt vaan sattuu olee tukka lockseilla ;-) mitään shampoota tai vastaavaa möhnää niin eipä todella haise navetalle. Pesee juurikin mäntysuovalla, eikä silläkään liian usein. Kokemusta löytyy useammalta vuodelta. Eikä niistä todella kannata millekään helkkarin kampaajalle maksaa, ainoa itse tekemiseen tarvittava asia löytyy Tiimarista 1000kpl pakkauksina, snadeja kumilenkkejä joilla saa juuret pysymään sen verran kasassa että takkuuntuminen pääsee oivalle alulle. Tai sitten ihan vaan sotkee hiuksia kunnes alkavat jämähtää yhteen. Anyway, tällasessa "ei-kemiallisessa" menetelmässä on se näppäryys, että jälkikäteen kasvava kama takkuuntuu luonnostaan jatkoksi.
 
Ei se mitään.
Edward
30.08.2004 11:37:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä oli jonkun vuoden joskus. Eniten ehkä vitutti vahaus(siis jos haluat pitää ne hyvässä kunnossa niin pitää vahata). Toisin sanoen, aina kun menin nukkumaan, niin tyyny ja kaikki lakanat oli ihan siinä saakelin vahassa, joka ei lähde edes pesemällä pois, kovaa mattavahaa kun on. Joka aamu herätessä oli ihan saatanan likanen olo, kun koko naamakin oli siinä vahassa. Eipä noissa muuta oikeestaan ole.
 
I'm just asking - Olen vain persekuningas
VÄKIPÄÄ
31.08.2004 04:32:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla oli parturirastat: Kutisee helvetisti ja haisee pahalta.
 
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
waukku
01.09.2004 14:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketokaa miulle mistä saan semmosen rastamyssy hatun? Oisko jollai jotai kaavaa? Äiti ei osaa neuloa ilman kaavaa...
 
En vaan osaa...
m6mm
02.09.2004 21:02:37 (muokattu 02.09.2004 21:02:57)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itellä oli jonkun vuoden joskus. Eniten ehkä vitutti vahaus(siis jos haluat pitää ne hyvässä kunnossa niin pitää vahata). Toisin sanoen, aina kun menin nukkumaan, niin tyyny ja kaikki lakanat oli ihan siinä saakelin vahassa, joka ei lähde edes pesemällä pois, kovaa mattavahaa kun on. Joka aamu herätessä oli ihan saatanan likanen olo, kun koko naamakin oli siinä vahassa. Eipä noissa muuta oikeestaan ole.
 
Se vaha vaan pilaa rastoja. Hiukset rastoittuu paremmin jos ne ovat kuivat, mutta jos hiuksia vahaa, niistä tulee liukkaat ja lopulta rastat ovat pilalla.
 
Oho,wau!
Rocco_Longfella
04.09.2004 12:20:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä niistä todella kannata millekään helkkarin kampaajalle maksaa, ainoa itse tekemiseen tarvittava asia löytyy Tiimarista 1000kpl pakkauksina, snadeja kumilenkkejä joilla saa juuret pysymään sen verran kasassa että takkuuntuminen pääsee oivalle alulle.
 
Selitätkö idioottivarmasti miten tuo toimenpide tapahtuu? Kiitos ja anteeksi.
 
"Penis is ours we love it our way"
Mirrinsane
04.09.2004 12:35:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

älkää ihmiset kasvattako rastoja, jos tukka on hädintuskin olkapäille. sitten vaan vituttaa, kun tukka kasvaa 5 cm vuodessa ja sitten sekoaa ja tarttuu saksiin ja sitten on lyhyt tukka ja itkettää.
 
I don't suffer from insanity, I enjoy it.
Jammy
04.09.2004 19:30:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

älkää ihmiset kasvattako rastoja, jos tukka on hädintuskin olkapäille. sitten vaan vituttaa, kun tukka kasvaa 5 cm vuodessa ja sitten sekoaa ja tarttuu saksiin ja sitten on lyhyt tukka ja itkettää.
 
http://www.bobmarley.com/photo/big/BM0136.jpg
 
Tommonen on ihan siisti vaikkei kovin pitkä olekkaan.
 
Mirrinsane
05.09.2004 13:22:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.bobmarley.com/photo/big/BM0136.jpg
 
Tommonen on ihan siisti vaikkei kovin pitkä olekkaan.

 
toi on kihara.
 
I don't suffer from insanity, I enjoy it.
The Boss
05.09.2004 15:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.bobmarley.com/photo/big/BM0136.jpg
 
Tommonen on ihan siisti vaikkei kovin pitkä olekkaan.

 
Ei oo rastoja nuo, on afro.
 
Hallelujah Rock 'N' Rollah
hliimatta
06.09.2004 13:48:23 (muokattu 06.09.2004 13:50:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ainakin pesen joka toinen päivä locksini. Ei haise, ei hilseile. Käytän ihan tavallista shampoota, jossa ei ole hoitoainetta.Kun hiukset ovat puhtaat niiden "suomut" ovat avoinna ja hiukset takkuuntuu oikein hyvin eikä tarviat mitään raas-claat-parturikikkoja. Peskää se päänne.
 
http://www.bobmarley.com/photo/big/BM0136.jpg

Tommonen on ihan siisti vaikkei kovin pitkä olekkaan.

Ei oo rastoja nuo, on afro.

 
Kyllä Joseph oli mielestäni Rasta.
 
pehko
06.09.2004 16:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, tosiaan, ei niitä kannata missään käydä otattamassa....tulee vaan rumat, ja haisee vitun pahalle. Ite annoin vaan mennä itestään niitten solmulle. Ja hyvät on...eikä haise. Pesu kerran viikossa mäntysuovalla...KORKEINTAAN!
 
Shadows Fallin Brian Fairilla on komeimmat locksit...
http://www.hairymarys.com/html/photos.html
 
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Rattata
06.09.2004 16:32:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rastat on jees. Samaten kaikki muut hassut vekottimet hiuksissa.
 
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Rocco_Longfella
06.09.2004 19:30:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadows Fallin Brian Fairilla on komeimmat locksit...
http://www.hairymarys.com/html/photos.html

 
Voi luoja! :O Nuo olisi kiva nähdä ennen locksejen tekemistä. Saanut vähän kasvattaa.
 
"Penis is ours we love it our way"
pehko
06.09.2004 20:20:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadows Fallin Brian Fairilla on komeimmat locksit...
http://www.hairymarys.com/html/photos.html

Voi luoja! :O Nuo olisi kiva nähdä ennen locksejen tekemistä. Saanut vähän kasvattaa.

 
No niitä ei välttämättä ole tehty yhtään missään. Miehe ntukkahan on oikeesti sykkyrä ku mikäki lampaankarva. Eiköhän ne ole ihan itestään tullu. Sitä paitti, kukaan ei tee noin paksuja yhtään missään...
 
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 523 24 25 26 27

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «