Tuowinen 05.09.2004 19:16:12 (muokattu 05.09.2004 19:20:57) | |
---|
Oletteko kuulleet tuota Kingston Wall-tribuuttibändiä? Mitä olette mieltä, onnistuuko bändi yhtään saavuttamaan esikuvansa energiaa ja tunnelmaa? Olisi mielenkiintoista kuulla joskus livenä. Onko muita KW-tribuutteja olemassa? Olen kerännyt itse muutamat löytämäni biisit, eli Amorphiksen, The Rasmuksen ja Von Hertzen Brothersin coverit talteen. Amo & Hertzen Bros. ovat onnistuneita, mutta The Rasmuksen versio Used To Feel Beforesta on aivan uskomatonta kuraa.. edit: typoja. terve |
vanttera 05.09.2004 21:41:08 | |
---|
Se on Spirits of Istwan. Kolmesti olen nähny, hyvää on ollu. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
bastardo 05.09.2004 22:49:05 | |
---|
Eikös tuo alkuperäinen Spirits of stwan ollut ihan Kingston Wall piilonimellä? "I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
Tuowinen 06.09.2004 12:07:55 | |
---|
Se on Spirits of Istwan. Kolmesti olen nähny, hyvää on ollu. Aivan joo. Tajusin itsekin äsken erehtyneeni nimestä ja olin tulossa korjaamaan... Keikkaileeko bändi aktiivisesti? Helsinginkin ulkopuolella? terve |
PomppoK 06.09.2004 13:19:09 | |
---|
Aivan joo. Tajusin itsekin äsken erehtyneeni nimestä ja olin tulossa korjaamaan... Keikkaileeko bändi aktiivisesti? Helsinginkin ulkopuolella? Jätetään se painotus pois sieltä Helsingin perästä. Turussa on ollut ainakin 3 kolme keikkaa (muistaakseni), joista yhden olen itsekin nähnyt. Toimii. Turusta käsin taitavat muutenkin operoida? "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Jätetään se painotus pois sieltä Helsingin perästä. Turussa on ollut ainakin 3 kolme keikkaa (muistaakseni), joista yhden olen itsekin nähnyt. Toimii. Turusta käsin taitavat muutenkin operoida? Parhaita ovat I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
vanttera 06.09.2004 14:29:09 | |
---|
Jätetään se painotus pois sieltä Helsingin perästä. Turussa on ollut ainakin 3 kolme keikkaa (muistaakseni), joista yhden olen itsekin nähnyt. Toimii. Millä keikalla olit? Mä olen siis ollut jokaisella, olisi pitänyt ta-va-ta. Eivät ole muualla keikkoja tehneetkään, ainakaan vielä. Turusta käsin taitavat muutenkin operoida? Kyl, turkulaisia kaikki tyynni. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
PomppoK 06.09.2004 14:42:13 | |
---|
Millä keikalla olit? Mä olen siis ollut jokaisella, olisi pitänyt ta-va-ta. Päädyttiin DBTL:ssä Haarikkaan, josta tosin muut seurueen jäsenet käännytettiin ulos ikärajan vuoksi. M.net -edustusta taisin pikaisen reissun aikana nähdä Lekan verran, ja senkin tajusin tosin vasta jälkeenpäin kun lueskelin jostakin hään soitelleen "valoheittimensä" kanssa torin kulmalla. Eivät ole muualla keikkoja tehneetkään, ainakaan vielä. Helsingin keikka oli kait jo varmistusta vaille hoidossa, mutta jäi välistä sekin lopulta. Ehkä vielä loppuvuodesta, jos Max, tai miksei joku muukin, suo. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
vanttera 06.09.2004 15:25:34 | |
---|
Päädyttiin DBTL:ssä Haarikkaan, josta tosin muut seurueen jäsenet käännytettiin ulos ikärajan vuoksi. Olsitte ilmoittaneet, olin meinaan ton illan isäntänä. Oltaisiin voitu mahtollisesti vaikuttaa asiaan. Helsingin keikka oli kait jo varmistusta vaille hoidossa, mutta jäi välistä sekin lopulta. Ehkä vielä loppuvuodesta, jos Max, tai miksei joku muukin, suo. Stellaan ovat itseään tunkemassa. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |
PomppoK 06.09.2004 15:58:23 | |
---|
Olsitte ilmoittaneet, olin meinaan ton illan isäntänä. Oltaisiin voitu mahtollisesti vaikuttaa asiaan. Eipä heillä suurempia halujakaan ollutkaan tulla juuri sinne ryystämään energiajuomia, ja itsellekin passasi vallan mainiosti että sai hetken olla itsekseen parin tunnin ratkiriemukkaan ajomatkan jälkeen, (teini)känniääliöinti-non-stop. 'Sellanen reissu' sillä kertaa, halukkuus sosiaaliseen toimintaan oli melkolailla nollissa. Stellaan ovat itseään tunkemassa. Hyvähyvä, kyllä tuota vielä uudelleenkin kävisi katsomassa mieluusti. "I've been busier than a one-armed bass player."
Bonham 06.09.2004 17:04:12 | |
---|
Taiteiden yönä piti olla keikka Hesassa... ei sitten ollu... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
leka 07.09.2004 09:20:04 | |
---|
M.net -edustusta taisin pikaisen reissun aikana nähdä Lekan verran, ja senkin tajusin tosin vasta jälkeenpäin kun lueskelin jostakin hään soitelleen "valoheittimensä" kanssa torin kulmalla. hehe I want to be your sledgehammer,
why don't you call my name |
The Duke 07.09.2004 16:42:59 | |
---|
Tällanen setti oli 8.8.2004 Down Townissa jos kiinnostaa: Istwan Could It Be So? On My Own I'm The King I'm The Sun With My Mind Love Tonight Two Of A Kind And It's All Happening For All Mankind Nepal We Cannot Move Take You To Sweet Harmony Get Rid Of Your Fears When Something Old Dies Take You To Sweet Harmony (continued) Shine On Me Palekastro Another Piece Of Cake Party Goes On And I Hear You Call Mushrooms Circumstances Captain Relief More Mushrooms The Weep Encore: You (+ The Real Thing jami) Waste Of Time It's not another state of mind..It's another mind of state... |
Tuowinen 07.09.2004 23:35:31 | |
---|
Tällanen setti oli 8.8.2004 Down Townissa Ohhoh, melkoinen. Keitäs bändissä soittelee, ketään kuuluisampaa nimeä? Ja miten laulu toimii Petriin verrattuna, Walli kun ei mikään erikoinen laulaja ollut.... terve |
PomppoK 08.09.2004 00:16:13 (muokattu 08.09.2004 00:18:50) | |
---|
Ohhoh, melkoinen. Keitäs bändissä soittelee, ketään kuuluisampaa nimeä? Ja miten laulu toimii Petriin verrattuna, Walli kun ei mikään erikoinen laulaja ollut.... Kitaristi/laulaja on luonnollisesti vailla omia kasvoja, täys Walli-plagiaatti, valitettavasti myös kyvyiltään :) Eikun, hyvinhän tuo siis onnistui kuulemani/näkemäni perusteella tuomaan esiin sen, mitä Walli oli. Laulajana Walli tosiaan oli mitä oli, mutta kokonaisuuden toimivuuteen sillä ei ollut merkittävää vaikutusta - ei tässäkään tapauksessa. Taitaapi koostua ihan 'valikoitujen' piirien tuntemista 'amatöörimuusikoista' tuo bändi, eiköhän kyseessä ole puhtaasti kaveri-/soittajaporukan kunnianosoitus yhdelle innoittajalleen? Myös bändinä KW-henki on mielestäni saavutettu, ei hävettäisi seistä lipunkantajana. "I've been busier than a one-armed bass player."
vanttera 08.09.2004 04:53:43 | |
---|
Taitaapi koostua ihan 'valikoitujen' piirien tuntemista 'amatöörimuusikoista' tuo bändi, eiköhän kyseessä ole puhtaasti kaveri-/soittajaporukan kunnianosoitus yhdelle innoittajalleen? Myös bändinä KW-henki on mielestäni saavutettu, ei hävettäisi seistä lipunkantajana. Näino. Viime kerralla sain houkuteltua kaverin Helsingistä kattomaan. Tyttö näki aikoinaan KWn keikalla abaut 30 kertaa, oikeen ravasi joka keikalla, ympäri ämpäri Suomenniemeä. Illan aikaiset muistot ovat heikot, mutta kun seuraavan kerran näimme pari viikkoa myöhemmin, sanoi olleensa erittäin otettu. "Kun laitto silmät kiinni, oli ihan ku sillon ennen." Ja se likka ei ihan turhasta kehu. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |