Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Whitesnake
1 2
kiss
06.09.2004 10:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nuorempana diggailut kovastikkin tätä orkesteria mutta sitten se on jotenkin unohtunut ja nyt olen viime aikoina taas kaivanut vanhat käärme vinyylit esille ja kovasti olen kuunnellut niitä mutta jotekin en nyt hahmota enää että mitkä/mikä levy olisi ylitse muiden..
 
kovasti ainakin diggailen tälleen nopeasti kuunneltuna ainakin trouble albumista,ready an willinigiltä löytyy myös helmiä,ja 1987 on loistava,slip of tongue jyrää,sekä slide it in on ihan jees..
 
mut kertokaa mulle mihinkä kannattais tutustua paremmin..löytyy lähes kaikki käärme levyt..
 
itse en ainakaan päässyt oikein saints an sinnerriin sisälle..se kuullostaa aika täyte levylt..paitsi here i go again ja cryin in the rain toimii..
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Journeyman
06.09.2004 10:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mut kertokaa mulle mihinkä kannattais tutustua paremmin..löytyy lähes kaikki käärme levyt..
 
No ainakin mulle vanhan Whitesnaken erinomaisuus bluesvivahteisena hardrock-orkesterina kiteytyy levyyn 'Live in the Heart of the City'. 1987 ja varsinkin Slip...sitten kokonaan eri meininkiä, jonka erinomaisuutta täytyy arvioida vastaavasti eri kriteerein;)
 
Mika Antero
06.09.2004 11:09:22 (muokattu 06.09.2004 11:12:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1987 ja varsinkin Slip...sitten kokonaan eri meininkiä, jonka erinomaisuutta täytyy arvioida vastaavasti eri kriteerein;)
 
Onnistuneen diplomaattisesti sanottu...
 
Kannattaa kaivaa tuolla haku -toiminnolla vanhoja Whitesnake -keskusteluja, sieltä niitä mielipiteitä löytyy.
 
EDIT: Esim. tuolta:
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=3&t=60828
 
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
kiss
06.09.2004 11:16:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JUU....KAI PITÄÄ TOTA LIVEÄ KUUNNELLA....VÄHÄ NOI VANHAT LEVYT KYL KULLOSTAA KOKONAISUUTENA AIKA HAJANAISILTA....
 
MUUTAMA HYVÄ RALLI JA SITTEN ON AIKA TÄYTTEEN KUULOSTA MATSKUU LOPUT....
 
MUTTA NOI 87,JA SLIP....JYRÄÄ AIKA PITKÄLLLE...MUT PITÄÄ NYT HIEMAN KUUNNELLA LISÄÄ NOIT VANHOJA KUN VAAN TIETÄIS ETTÄ MISTÄ ALOITAN.....ALOITIN ITSE ASIAS SIINTÄ SAINT AN SINNERISTÄ....SE OLI VIRHE...
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
stratocaster
06.09.2004 18:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pojathan on kuulemma tulossa 3.11 ouluun.
 
Voimaa!! Nopeutta!!
Majesty
06.09.2004 19:35:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tsekata Restless Heart, vähän ehkä rauhallisempaa ja bluesimpaa menoa. Saints & Sinners on klassikko !!!
 
Mutta oma suosikki on Slip Of The Tongue..."With your pussycat purr..." =D
 
The Deeper The Love on kyllä yksi kauneimmista kasari-balladeista.
 
Vaikka en oo kyllä pariin-kolmeen vuoteen bändiä juurikaan kuunnellut.
 
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
kousipauel
08.09.2004 17:37:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mutta! Kukaan ei maininnut loistavaa Come An' Get It-albumia. Lienee jopa parasta mitä ovat tehneet.
 
tyssakkatyssakka.....
Fukker
08.09.2004 17:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Whitesnakea puuhataan Ouluun
 
Hardrockbändi Whitesnaken kotisivuille ilmestyi hiljattain vahvistettu tieto, että yhtye nähtäisiin Oulussa 3.11. Raksilan jäähalliin kaavailtu keikka on vielä harkinnan alla, sillä tarvittavia jäänpeittolevyjä ei ole käytössä omasta takaa.
 
– Niiden hankkimisesta muualta neuvotellaan parhaillaan, sanoo Raksilan jäähallin hallipäällikkö Veikko Torkkeli.
Asia ehdittiin jo uutisoida varovasti ja lippujen oli määrä tulla myyntiin ensi viikolla.
Nähdäänkö Whitesnake Oulussa 3.11?
– Se on mahdollisuuksien rajoissa, mutta myös jokin muu ajankohta voi tulla kyseeseen, Torkkeli vastaa.
Pitkän uran tehnyt Whitesnake nähdään joka tapauksessa Helsingin jäähal-
lissa 20.9. Yhtyeen saapuminen Ouluun olisi suuri juttu sekä kaupungille että etenkin oululaisille faneille.
 
kiss
09.09.2004 08:19:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

come an get it levyl on kyl hienoja biisejä...pitää kuunnella lisää sitä....aika vaikea sanoa että mikä on paras tai ylivoimaisesti iskevin levy kun ne on niin tasasen hyviä....jotenkin olen nyt parina viime päivänä jäännyt kiinni tohon SLIDE IT IN levyyn...loistavia biisejä....
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Kärpäsruoska
11.09.2004 10:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JUU....KAI PITÄÄ TOTA LIVEÄ KUUNNELLA....VÄHÄ NOI VANHAT LEVYT KYL KULLOSTAA KOKONAISUUTENA AIKA HAJANAISILTA....
 
MUUTAMA HYVÄ RALLI JA SITTEN ON AIKA TÄYTTEEN KUULOSTA MATSKUU LOPUT....
 
MUTTA NOI 87,JA SLIP....JYRÄÄ AIKA PITKÄLLLE...MUT PITÄÄ NYT HIEMAN KUUNNELLA LISÄÄ NOIT VANHOJA KUN VAAN TIETÄIS ETTÄ MISTÄ ALOITAN.....ALOITIN ITSE ASIAS SIINTÄ SAINT AN SINNERISTÄ....SE OLI VIRHE...

 
Elä huua. Ruutu särkyy.
 
Minuun kolahtaa kovastikin nuo Vain aikaiset biisit. Kivoja.
 
Kääntänyt takkini? tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
stratocaster
12.09.2004 22:55:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vain aikaiset biisit
 
Eikös vai soittanut vaan yhdellä levyllä? Ja sen takia ku sil oikeel kitaristille tapahtu joku onnettomuus?
 
Voimaa!! Nopeutta!!
Majesty
12.09.2004 23:02:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös vai soittanut vaan yhdellä levyllä? Ja sen takia ku sil oikeel kitaristille tapahtu joku onnettomuus?
 
Kyl, Vandenbergiltä tais mennä silloin käsi pakettiin.
Fool For Your Loving videossa esiintyy molemmat, sekä Adrian että SSV.
 
"But it's quiet now, quiet now"
"Cause it's the end of the world !!!"
kiss
13.09.2004 09:47:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu,sillä 1989 ilmestyneellä slip of tongue levyllähän taitaa tuo kitara hirmu VAI soitella....
Juu,ja kyllähän noi jotkut vanhatkin biisit jyrää mutta noi 80-luvun lopulla on tiukemmin soitettu enkä tarkoita nyt vain kitara sooloja vaan yleisesti....mutta onhan noi loppu peleista aika samanlaisia biisejä kuin ne viel vanhemmatkin mutta vain hieman eri tatsilla soitettuna....kuunnelkaa vaikka..
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
stratocaster
13.09.2004 15:29:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liput oulun keikalle taskussa! JEAH! :P
 
Voimaa!! Nopeutta!!
kiss
15.09.2004 11:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vittu kun oiskin varaa lähtä tonne keikalle...pjärkele
 
on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois
Journeyman
15.09.2004 13:23:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedoksi tähänkin topiikkiin, että tän nykyisen kiertueen biisilista on varmaan myös vanhempienkin fanien mieleen. Aloitusbiiseinä Burn/Stormbringer, lisäksi ovat vetäneet Ready an' Willingia, Don't Break My Heart Againia, Take Me With Youta. Eli kaikki kynnelle kykenevät - hakeutukaa kinkereihin, Ouluun ainakin saa vielä lippuja. Siellähän näkee Nollaysinkin nykykunnon samaan hintaan:)).
 
MarkoA
15.09.2004 18:58:29 (muokattu 15.09.2004 18:59:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä liput?? Nollaysiä kattomaan, jee!!
Ja meneehän se valkea lierokin siinä sivussa... ;)
 
Edit: löytyi jo lippupalvelua...
 
--- One step right ahead, to the rock´n roll paradise ---
Mad-Mike
08.10.2009 21:34:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiss: Olen nuorempana diggailut kovastikkin tätä orkesteria mutta sitten se on jotenkin unohtunut ja nyt olen viime aikoina taas kaivanut vanhat käärme vinyylit esille ja kovasti olen kuunnellut niitä mutta jotekin en nyt hahmota enää että mitkä/mikä levy olisi ylitse muiden..
 
kovasti ainakin diggailen tälleen nopeasti kuunneltuna ainakin trouble albumista,ready an willinigiltä löytyy myös helmiä,ja 1987 on loistava,slip of tongue jyrää,sekä slide it in on ihan jees..
 
mut kertokaa mulle mihinkä kannattais tutustua paremmin..löytyy lähes kaikki käärme levyt..
 
itse en ainakaan päässyt oikein saints an sinnerriin sisälle..se kuullostaa aika täyte levylt..paitsi here i go again ja cryin in the rain toimii..

 
Kyllä mulle eniten toi levy 1987 iskee. Mutta kyllä Slide It In ja Slip Of The Tongue myöskin hyviä plättyjä. Sitten tietystä tää snaken uusin levy Good To Be Bad on mun mielestä loistava levy uudeksi levyksi.
 
-Ei se nopeus vaan se taito-
Vesihiisi
08.10.2009 21:48:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wedit juuri pohjat wanhaan ketjuun kirjoittamisessa.
 
Mad-Mike
08.10.2009 22:27:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin vain etten aloita uutta aihetta samasta aiheesta :D
 
-Ei se nopeus vaan se taito-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «